eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Przebudowa i budowa infrastruktury sportowej na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kamyku, III części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa infrastruktury sportowej na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kamyku, III części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 310 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ad0214f-a084-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa infrastruktury sportowej na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku oraz przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kamyku, III części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad0214f-a084-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123375

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011228/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 przebudowa i budowa infrastruktury sportowej na terenie OSiR w Kłobucku oraz przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Kamyku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00077755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.001.2023.SD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5554044,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część pierwsza - "Termomodernizacja hali na terenie OSiR w Kłobucku"
1. Roboty polegać będą w szczególności na:
- wykonaniu termomodernizacji oraz nowej elewacji,
- wymianie konstrukcji dachowej wraz z warstwami ocieplenia nad halą sportową
oraz nad pomieszczeniami związanymi z halą,
- realizacji robót wykończeniowych wewnętrznych,
- realizacji instalacji wewnętrznych (grzewczej, wod.-kan., elektrycznej, odgromowej, wentylacji, p.poż),
- zamontowaniu nowej armatura oraz urządzeń sanitarnych,
- zamontowaniu nowej stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonaniu warstw podłogowych.
2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 2062653,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część druga - "Przebudowa bieżni i innych elementów lekkoatletycznych oraz przebudowa trybun na terenie OSiR w
Kłobucku"
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przebudowy bieżni wraz z takimi elementami
lekkoatletycznymi jak skocznia do skoku w dal oraz rzutnia do pchnięcia kulą, a także robót budowlanych przebudowy
trybuny z zadaszeniem.
2. Ogólny opis przewidywanych robót
Roboty polegać będą w szczególności na:
- przebudowie istniejącej bieżni okrężnej na bieżnię czterotorową o dł. 400 m oraz bieżni prostej o dł. 130 m,
- wykonanie odwodnienia bieżni, w tym drenażu wzdłuż dwóch równoległych prostych odcinków bieżni ,
- wykonaniu skocznia do skoku w dal i rzutni do pchnięcia kulą,
- dostarczeniu wyposażenia elementów lekkoatletycznych,
- rozbiórce istniejących i wykonaniu nowych trybun wraz z zadaszeniem,
- wykonaniu odwodnienia trybun,
- budowę oświetlenia, monitoringu i nagłośnienia trybun,
- wykonaniu utwardzeń i ogrodzenia przyległego terenu,
- odtworzeniu naruszonych przy prowadzeniu robót, urządzeń infrastruktury technicznej boiska.
3. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 2112680,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia - „ Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kamyku”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych budowy wielofunkcyjnego boiska z nawierzchnia
syntetyczną wraz z siłownią napowietrzną, oświetleniem terenu oraz ciągami komunikacyjnymi i małą architekturą.
2. Ogólny opis przewidywanych robót
Roboty polegać będą w szczególności na:
- budowie boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią syntetyczną i piłkochwytami,
- wykonaniu utwardzeń i ogrodzenia przyległego terenu,
- wykonaniu elementów małej architektury,
- wykonaniu oświetlenia terenu,
- wykonaniu siłowni napowietrznej.
3. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1378710,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie pierwszej części zamówienia może przeznaczyć kwotę 2.500.000,00 zł. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia cena najkorzystniejszej oferty, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, wyniosła 3.297.384,00 zł. Cena zaproponowana przez Wykonawcę jest znacznie wyższa od kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zaistniała więc okoliczność, o której mowa w art. 255 pkt. 3) Ustawy Pzp, w związku z czym postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3297384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3799999,99 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części drugiej, ponieważ do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający na sfinansowanie trzeciej części przedmiotowego zamówienia może przeznaczyć kwotę w wysokości 2.300.000,00 zł. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty za realizację części trzeciej przedmiotowego zamówienia, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu wyniosła 2.163.379,35 zł. Zgodnie z zapisami ustawy Pzp Zamawiający powinien udzielić zamówienia w części, dla której cena oferty złożonej przez Wykonawcę jest niższa niż kwota jaką Zamawiający przewidział na jej realizację. Niestety, z uwagi na fakt, iż wszystkie części zamówienia mają być realizowane w programie „POLSKI ŁAD”, w ramach jednej promesy, zawarcie umowy na realizację tylko jednej części zamówienia i być może brak wyłonienia Wykonawcy do realizacji pozostałych dwóch części, pomimo ogłoszenia kolejnych postępowań, skutkować będzie utratą środków z dofinansowania i w związku z tym, koniecznością zaangażowania dodatkowych środków publicznych, nieprzewidzianych w planie wydatków budżetowych Gminy Kłobuck, na sfinansowanie zawartej umowy.
Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, iż zaistniała okoliczność, o której mowa w art. 255 pkt. 5) Ustawy Pzp, w związku z czym postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2163379,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3500000,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.