eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raków › Budowa, przebudowa, remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raków



Ogłoszenie z dnia 2023-03-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Raków

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.p

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75269086-a868-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa, remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75269086-a868-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060249/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa, przebudowa, remont infrastruktury drogowej na terenie Gminy Raków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088680

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPM.D.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Zadanie 1:
Budowa drogi w Nowej Hucie
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla budowy drogi publicznej o klasie technicznej D i kategorii ruchu KR1 wraz z wybudowaniem zamierzenia budowlanego po uzyskaniu prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Parametry techniczne drogi po jej budowie:
Klasa techniczna: D
Kategoria ruchu: KR1
Przekrój poprzeczny: Szerokość jezdni 5,00m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych – jezdnia o nawierzchni bitumicznej,
Pobocze: Szerokość pobocza 0,75m – pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego.
Nieprzelotową drogę należy zaprojektować w sposób umożliwiający zawrócenie pojazdu miarodajnego.
Zamówienie obejmujące część wykonawczą
− Wytyczenie drogi od km 0+000 do km ok. 1+200;
− Ewentualnej wycince drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
− Roboty ziemne;
− Ewentualnej przebudowie i zabezpieczenie urządzeń obcych, kolidującego uzbrojenia wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci,
− Wykonanie zaprojektowanej drogi klasy D o kategorii obciążenia ruchu KR1.
− Wykonanie poboczy o szerokości minimum 0,75m;
− Wykonaniu nowych zjazdów oraz przebudowy istniejących zjazdów;
− Roboty wykończeniowe i porządkowe;
− Wykonanie oznakowania tymczasowego oraz stałej organizacji ruchu wg zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, a także niezbędnych urządzeń BRD,
− Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowane przez wykonawcę dokumentacji projektowej;
− Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
− Pełnienie nadzoru autorskiego

Zadanie 2:
Budowa drogi w Pułaczowie
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla budowy drogi publicznej o klasie technicznej D i kategorii ruchu KR1 wraz z wybudowaniem zamierzenia budowlanego po uzyskaniu prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Parametry techniczne drogi po jej budowie:
Klasa techniczna: D
Kategoria ruchu: KR1
Przekrój poprzeczny: Szerokość jezdni 5,00m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych – jezdnia o nawierzchni bitumicznej,
Pobocze: Szerokość pobocza 0,75m – pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego.
Zamówienie obejmujące część wykonawczą:
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU, w ramach kwoty umownej w ramach należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektowanego zamierzenia budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polegające w szczególności na:
− Wytyczenie drogi na długości około 1800m;
− Ewentualnej wycince drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
− Roboty ziemne;
− Ewentualnej przebudowie i zabezpieczenie urządzeń obcych, kolidującego uzbrojenia wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci,
− Wykonanie zaprojektowanej drogi klasy D o kategorii obciążenia ruchu KR1;
− Wykonanie poboczy o szerokości minimum 0,75m;
− Wykonaniu nowych zjazdów oraz przebudowy istniejących zjazdów;
− Roboty wykończeniowe i porządkowe;
− Wykonanie oznakowania tymczasowego oraz stałej organizacji ruchu wg zatwierdzonych
projektów organizacji ruchu, a także niezbędnych urządzeń BRD,
− Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowane
przez wykonawcę dokumentacji projektowej;
− Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
− Pełnienie nadzoru autorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 6975609,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Zadanie 1:
Budowa drogi Radostów – Zalesie
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla budowy drogi publicznej o klasie technicznej D i kategorii ruchu KR1 wraz z wybudowaniem zamierzenia budowlanego po uzyskaniu prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Parametry techniczne drogi po jej budowie:
Klasa techniczna: D
Kategoria ruchu: KR1
Przekrój poprzeczny: Szerokość jezdni 5,00m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych – jezdnia o nawierzchni bitumicznej,
Pobocze: Szerokość pobocza 0,75m – pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego,
Zamówienie obejmujące część wykonawczą
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU, w ramach kwoty umownej należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektowanego zamierzenia budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polegające w szczególności na:
− Wytyczenie drogi od km 0+000 do km ok. 1+700;
− Ewentualnej wycince drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
− Roboty ziemne;
− Ewentualnej przebudowie i zabezpieczenie urządzeń obcych, kolidującego
uzbrojenia wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci,
− Wykonanie zaprojektowanej drogi klasy D o kategorii obciążenia ruchu KR1.
− Wykonanie poboczy o szerokości minimum 0,75m;
− Wykonaniu nowych zjazdów oraz przebudowy istniejących zjazdów;
− Roboty wykończeniowe i porządkowe;
− Wykonanie oznakowania tymczasowego oraz stałej organizacji ruchu wg zatwierdzonych
projektów organizacji ruchu, a także niezbędnych urządzeń BRD,
− Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowane
przez wykonawcę dokumentacji projektowej;
− Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
− Pełnienie nadzoru autorskiego.

Zadanie 2:
Budowa drogi w Woli Wąkopnej
Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji dla budowy drogi publicznej o klasie technicznej D i kategorii ruchu KR1 wraz z wybudowaniem zamierzenia budowlanego po uzyskaniu prawomocnej decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej.
Parametry techniczne drogi po jej budowie:
Klasa techniczna: D
Kategoria ruchu: KR1
Przekrój poprzeczny: Szerokość jezdni 5,00m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych – jezdnia o nawierzchni bitumicznej,
Pobocze: Szerokość pobocza 0,75m – pobocza o nawierzchni z kruszywa łamanego.
Zamówienie obejmujące część wykonawczą:
Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie z wszystkimi innymi wymaganiami określonymi w PFU, w ramach kwoty umownej należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane niezbędne do prawidłowego funkcjonowania projektowanego zamierzenia budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polegające w szczególności na:
− Wytyczenie drogi od km 0+000 do km ok. 1+000;
− Ewentualnej wycince drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
− Roboty ziemne;
− Ewentualnej przebudowie i zabezpieczenie urządzeń obcych, kolidującego uzbrojenia wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci,
− Wykonanie zaprojektowanej drogi klasy D o kategorii obciążenia ruchu KR1.
− Wykonanie poboczy o szerokości minimum 0,75m;
− Wykonaniu nowych zjazdów oraz przebudowy istniejących zjazdów;
− Roboty wykończeniowe i porządkowe;
− Wykonanie oznakowania tymczasowego oraz stałej organizacji ruchu wg zatwierdzonych projektów organizacji ruchu, a także niezbędnych urządzeń BRD,
− Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań projektowych opracowane przez wykonawcę dokumentacji projektowej;
− Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
− Pełnienie nadzoru autorskiego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 7398373,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną na zadanie 1, 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną na zadanie 1, 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.