Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00092751/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123251 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „45” Bujaków przy ul. Szkolna 1C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie
1.3.) Oddział zamawiającego: MOSIR Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240804037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327797603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mosir.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mosirmikolow.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „45” Bujaków przy ul. Szkolna 1C2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-081f3075-cdd2-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000428/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS 45 Bujaków przy ul. Szkolnej 1C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00092751/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1.2021.MOSiR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1097560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i termomodernizacja budynku LKS „45” Bujaków przy ul. Szkolna 1C”
1.1. W zakresie architektury i konstrukcji budynku zakłada się wykonanie następujących prac remontowo –budowlanych:
1) Wyburzenie fragmentów ścian nośnych i istniejących kominów w budynku istniejącym
2) Rozebranie kostki betonowej, jej odpowiednie składowanie w celu ponownego wykorzystania
3) Całkowita likwidacja stolarki drzwiowej i okiennej wraz z usunięciem krat okiennych i
4) drzwiowych
5) Likwidacja piecyków węglowych oraz istniejących podgrzewaczy i zbiorników na wodę
6) Usuniecie daszku nad głównym wejściem
7) Usunięcie wszelkich uszkodzonych tynków
8) Wykonanie przebić przez ściany celem przeprowadzenia wentylacji mechanicznej.
9) Skucie istniejącej posadzki wraz z wybraniem warstw spodnich, wykonanie nowych wraz z izolacją poziomą i wykonanie nowej posadzki z wykończeniem z płytek gresowych
10) Budowa nowej części budynku w technologii tradycyjnej uprzemysłowionej; ławy żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych, ściany nośne murowane parteru z pustaka z betonu komórkowego z ociepleniem ze styropianem w systemie ETICS, stropodach żelbetowy z ociepleniem z styropianu i pokryciem z papy termozgrzewalnej
11) Podwyższenie ścian attykowych istniejącego budynku w związku z ociepleniem dachu
12) Wykonanie izolacji przeciwwodnych i termicznych
13) Montaż drabinki stalowej na elewacji wschodniej, wraz z obręczą ochronną
14) Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz oświetleniowej
15) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej
16) Wykonanie instalacji C.O wraz z pompą ciepła
17) Wykonanie wentylacji mechanicznej i centrali wentylacyjnej na dachu budynku
18) Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
19) Założenie tynków cementowo – wapiennych w nowoprojektowanej części budynku, a w części istniejącej gładzi gipsowych
20) Wykonanie posadzek betonowych
21) Montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bramy garażowej
22) Montaż tablicy wyników na elewacji południowej
23) Pomalowanie pomieszczeń farbami lateksowymi
24) Ułożenie na ścianach w pomieszczeniach mokrych, kotłowni i w toaletach okładzin z płytek
25) Montaż grzejników i armatury
1.2. W zakresie sieci zewnętrznych zakłada się wykonanie następujących prac instalacyjnych:
1) Demontaże istniejących przyłączy do budynku
2) Wykonanie przyłącza wody do budynku oraz do hydrantu ogrodowego
3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
4) Wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej
1.3. W zakresie aranżacji wnętrz:
1) Wykonanie zabudowy meblowej dla szatni
Szczegółowy przedmiot zamówienia określony jest w załączonym do SWZ projekcie budowlanym i wykonawczym z niezbędnymi branżami oraz specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z wymogiem art. 222 ust.4 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późn. zm.)zamawiający udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 1 350 000,00 zł., Wykonawca nie złożył oferty z ceną poniżej tej kwoty, tym samym zaistniała przesłanka do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1535172,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535172,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Wykonanie i montaż elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na słupkach
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.