Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037743/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00050278/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123221 z dnia 2021-07-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki – dokończenie budowy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadolnik 1, Wronki
1.5.2.) Miejscowość: Nadolnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 67-254-01-48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wronki@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wronki.pila.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki – dokończenie budowy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de3f6df-a0ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037743/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.124.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3827833,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: dokończenie budowy nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki, w miejscowości Obelzanki, gmina Wronki, działka ewidencyjna nr 80357/5, w tym między innymi: budynku biurowego, budynku garażowego ze śmietnikiem, studni czerpalnej, naziemnego zbiornika ppoż., zjazdu z drogi publicznej, budowy przyłączy i zagospodarowania terenu.
2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne, montażu urządzeń, wykończeniowe, a także między innymi wykonanie przyłączy: energetycznego wraz z dostawą agregatu prądotwórczego oraz kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, budowa studni, zagospodarowanie terenu, wykonanie parkingów i dróg, wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej, dostawę i montaż zbiornika ppoż.
UWAGA Stan budowy – zaawansowanie prac został określony w przedmiarach robót, które stanową załącznik do niniejszej SWZ. Przedmiary zawierają całość prac, które zostały wykonane i które są do wykonania. Prace wykonane są oznaczone w pozycjach przedmiaru jako pozycje zerowe. Wykonawca winien się zapoznać z zaawansowaniem prac przed złożeniem oferty. W przypadku niejasności Wykonawca powinien odbyć wizytę na terenie budowy, po wcześniejszym umówieniu wizyty z Zamawiającym. Przedmiary opiewają na prace które mogły zostać wykonane a nie zostały uprzednio zatwierdzone i rozliczone. Ilości w przedmiarach mogą ulec zmniejszeniu w przypadku stwierdzenia prawidłowego wykonania ich przez poprzedniego wykonawcę i potwierdzenie tego przez kierownika budowy jak i inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania prac na które będzie podpisana umowa, która wyniknie z rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4113977,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4261789,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4113977,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo sp. z o. o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792697830
7.3.3) Ulica: Rogówko 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4113977,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
2021-07-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikowym węzłem cieplnym w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.