eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra - zadanie nr II, III, IV



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra – zadanie nr II, III, IV

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka mieszkaniowa

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra – Urząd Miasta Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970770178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podgórna 22

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: UrzadMiasta@um.zielona-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra – zadanie nr II, III, IV

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a04198-67d0-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś 3. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.2 Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.5 Efektywność energetyczna – wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333750/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4673521,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 1: „Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra” zadanie nr II - wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych wg zestawienia – wykaz załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania „WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE MOF ZIELONA GÓRA”, obejmujących wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, w szczególności:
1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż, lub wykonanie nowych,
5) pieców gazowych dwufunkcyjnych,
6) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
7) rozebranie pieców kaflowych,
8) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, centralnego ogrzewania
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń,
w lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1193786,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 2: „Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra” zadanie nr III - wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych wg zestawienia – wykaz załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania „WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE MOF ZIELONA GÓRA”, obejmujących wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, w szczególności:
1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż, lub wykonanie nowych,
5) pieców gazowych dwufunkcyjnych,
6) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
7) rozebranie pieców kaflowych,
8) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, centralnego ogrzewania
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń,
w lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1225410,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 3: „Wymiana źródeł ciepła na terenie MOF Zielona Góra” zadanie nr IV - wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych wg zestawienia – wykaz załącznik nr 7 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania „WYMIANA ŹRÓDEŁ CIEPŁA NA TERENIE MOF ZIELONA GÓRA”, obejmujących wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 45 lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, w szczególności:
1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy efektywności energetycznej minimum A,
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż, lub wykonanie nowych,
5) pieców gazowych dwufunkcyjnych,
6) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
7) rozebranie pieców kaflowych,
8) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, centralnego ogrzewania
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń,
w lokalach mieszkalnych położonych w Zielonej Górze, wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1141703,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1248480 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1533600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1248480 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoCiepło Group Radosław Mamet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291561095

7.3.3) Ulica: Łężyca - Konwaliowa 11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-016

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1248480 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1323800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1605962 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1323800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalatorstwa Sanitarnego, Ogrzewania i Gazu Kotala Sławomir

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290114980

7.3.3) Ulica: Działkowa 19

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-767

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1323800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1195000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1195000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoCiepło Group Radosław Mamet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291561095

7.3.3) Ulica: Łężyca - Konwaliowa 11

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-016

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1195000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji: 240 dni od dnia podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.