eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › "Usługa sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00123014 z dnia 2021-07-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługa sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2618820

1.5.8.) Numer faksu: 122618822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługa sprzątania wnętrz budynków RCKiK w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7424131d-ccff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004383/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi sprzątania wnętrz budynkow RCKiK w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-22/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 410866,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi usługa sprzątania wnętrz budynków oraz terenów zewnętrznych RCKiK w Krakowie.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
2.1. Sprzątania pomieszczeń w budynkach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie, w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ;
2.2. Utrzymania i bieżącego uzupełniania stanu ilościowego i funkcjonalnego dozowników na papier toaletowy, na ręczniki papie-rowe, na mydło w płynie oraz pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
2.3. Zapewnienia na swój koszt środków czystości, środków do dezynfekcji potrzebnych do należytego wykonywania usług.
2.4. Zapewnienia na swój koszt worków foliowych stosowanych jako wkłady do koszy na odpady komunalne (kolor czarny) i wor-ków foliowych stosowanych jako wkłady na odpady komunalne zbierane selektywnie (kolor niebieski, żółty, zielony i brązo-wy);
2.5. Zapewnienia na swój koszt środków higieny takich jak: mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe;
2.6. Zapewnia na swój koszt niezbędnego sprzętu i urządzeń do utrzymania czystości i dezynfekcji:
a. Wózki na kółkach z 2 –ma pojemnikami na płyn roboczy (woda lub woda +środek myjący lub woda + środek do de-zynfekcji) – na każdej kondygnacji budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie;
b. Mopy – po dwa na każdej kondygnacji budynku przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie (jeden z mopów na każdej kondy-gnacji powinien służyć wyłącznie do mycia toalet). Dla mopów przeznaczonych do mycia toalet i korytarzy należy zapew-nić dedykowane osobne nakładki myjące, wyraźnie dające się odróżnić od tych używanych do mycia pracowni;
c. Wymienne nakładki bawełniane, oznaczone kolorystycznie wg oznaczeń strefy białej, szarej, czarnej;
d. Prochówki i ścierki z tetry – ilości niezbędnej do należytego wykonywania usługi;
e. Fabrycznie nowa pralka automatyczna z funkcją prania w temp. 90 stopni. Koszt zakupu instalacji i uru-chomienia ponosi Wykonawca.
f. Ręczniki składane z makulatury krepowej, zielone, bezzapachowe, jednowarstwowe, gramatura ok. 44g/m² (+/- 2), rozmiar listka 23x25 pakowane po 4000 szt. – w ilości 4 opakowań.
g. Papier toaletowy (przemysłowy) – biały, dwuwarstwowy, gramatura 2x18g/m² (+/- 2),średnica rolki 19 cm (+/- 5), rozmiar tulei 6 cm, wysokość ok. 8,5 cm (+/- 5), z bibuły makulaturowej, bezzapachowy, bez nadruku, gofrowany – w ilo-ści 2500 rolek.
h. Ręczniki papierowe – z bibuły celulozowej, białe, dwuwarstwowe, gramatura 2x19g/m² (+/- 1), w dużych rolkach, średnica rolki 14 cm (+/- 1), wysokość rolki ok. 20 cm (+/- 1), gofrowane, bezzapachowe, bez nadruku, rozmiar tulei 6 cm, perforowane, wodotrwałość 20%, masa rolki 450 g (+/- 5) – w ilości 9000 rolek.
2.7. Prowadzenia procedur mycia i dezynfekcji zgodnie z zasadami wymaganymi dla pomieszczeń wysokiego ryzyka zakażenia w sali pobrań krwi i jej składników, pracowniach diagnostycznych, stanowiskach pobrań próbek, w pomieszczeniach prepara-tyki i ekspedycji krwi.
2.8. Stosowania preparatów dezynfekcyjnych do rutynowej dezynfekcji powierzchni o spektrum działania B, V;
2.9. Stosowania preparatów dezynfekcyjnych w pomieszczeniach wysokiego ryzyka oraz do usuwania zanieczyszczeń organicz-nych o pełnym spektrum działania (B,V, F, Tbc);
UWAGA: Stosowane preparaty dezynfekcyjne powinny charakteryzować się: maksymalnym czasem dzia-łania nie dłuższym niż 15 minut, szerokim zakresem działania dezynfekcyjnego w niskich stężeniach i krótkim czasie eliminacji lub inaktywacji drobnoustrojów mogących stanowić zagrożenie epidemiolo-giczne, aktywnością w obecności różnych zanieczyszczeń występujących w praktyce medycznej takich jak: krew, płyny ustrojowe, brakiem szkodliwego działania w stosunku do pracowników i pacjentów, po-winny posiadać przyjemne cechy użytkowe – brakiem przykrego zapachu, bezpieczeństwem dla dezynfe-kowanych powierzchni – nie powinny powodować matowienia, korozji, przebarwień, pogorszenia funk-cjonalności, brak właściwości alergogennych. Zamawiający stosuje następujące preparaty:
INCIDIN PLUS roztwór 2% II półrocze;
TASKI SPRINT DEGERM roztwór 0,5 % I półrocze.
2.10. Zapewnienia odpowiedniego sposobu przechowywania stosowanych środków dezynfekcyjnych (miejsce zabezpieczone przed dostępem osób niepowołanych, odpowiednie warunki wilgotnościowe i temperatura przechowywania, wyłącznie orygi-nalne opakowania opatrzone etykietą w języku polskim);
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia.
4. Stosowane środki dezynfekcyjne, myjące i konserwujące muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r., o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r., poz. 1226) oraz przepisów wykonawczych wydanych na mocy przywołanej ustawy.
5. Wszystkie stosowane środki niezbędne do należytego wykonywania usługi muszą posiadać, odpowiednio do ich rodzaju następu-jące dokumenty:
5.1. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej;
5.2. Wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych, Produktów Biobójczych/zgłoszenie do rejestru medyczne-go/pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym;
5.3. Atest lub karty charakterystyki na środki myjące i konserwujące.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca uzgodni i przekaże listę środków, którymi będzie realizował usługę do akceptacji przez Zamawiającego.
7. Wykonawca korzysta z dozowników na papier toaletowy, na ręczniki papierowe, na mydło w płynie które są własnością Zamawiają-cego. Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia brakujących i zniszczonych dozowników. Wykonawca odpowiada za utrzymanie stanu ilościowego i funkcjonalnego dozowników środków higieny. Po zakończeniu umowy wymienione przez Wyko-nawcę dozowniki przechodzą na własność Zamawiającego.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy, jeżeli Wykonawca:
8.1. Wskaże zakres zamówienia, którego realizację zamierza powierzyć podwykonawcy;
8.2. Wskaże firmę i adres podwykonawcy;
10. Zamawiający wymaga osobistego świadczenia wykonawcy w zakresie określonym w pozycjach 1-2 tabeli w Części II Załącznika nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536568,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 536568,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932075380

7.3.3) Ulica: Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 536568,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.