eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0d5e47-9af0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0d5e47-9af0-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048002/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052367

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem są roboty budowlane związane z rewitalizacją obiektu sportowego „MILENIUM” w Wojkowicach realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik nr 1 do SWZ.

Projektowane zamierzenie budowlane obejmuje działki o nr 1551/1; 1551/3; 1551/14; 1550/13 i jest zgodne z miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Wojkowice nr XXXVI/313/2013 z dnia 26 lutego 2013 r.

W projektowanym zagospodarowaniu terenu przewidziano do wykonania:
- rewitalizację istniejącego boiska sportowego, na którym przewiduje się wymianę nawierzchni wraz z systemem odwodnienia,
- budowę zadaszonych trybun oraz bieżni wokół boiska wraz z torem do skoku w dal, ponadto planuje się wykonanie boiska treningowego ze sztuczną nawierzchnią,
- skateparku,
- pumptracku,
- tężni solankowej,
- bulodromu,
- wodnego placu zabaw oraz placu odpoczynku.
Całość projektowanego zagospodarowania terenu uzupełnią elementy małej architektury w postać ławek, krzeseł stołów, latarni parkowych z budkami dla ptaków, koszy na śmieci oraz tablic informacyjnych z regulaminami dla poszczególnych obiektów.
Obszar projektowanej inwestycji zostanie oświetlony z użyciem oświetlenia parkowego, a całość terenu objęta zostanie także systemem monitoringu wizyjnego.
Poszczególne części terenu połączone zostaną systemem ciągów komunikacyjnych o zróżnicowanej nawierzchni.
Przewiduje się także rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania w postaci schodów terenowych oraz istniejących fragmentów nawierzchni betonowe.
Uzupełnieniem inwestycji jest aranżacja zieleni. W związku z planowaną inwestycją przewidziano wycinkę znacznej ilości drzew kolidujących z planowaną inwestycją, część z nich znajduje się w złym stanie fitosanitarnym. Zasada działania przewiduje jednak ochronę istniejącego, wartościowego drzewostanu. W ramach kompensacji przyrodniczej za drzewa usuwane z terenu inwestycji, posadzone zostaną nowe drzewa i krzewy.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część projektowa:
• Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu, planu BIOZ, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Część projektowa:
• Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu, planu BIOZ, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumentacja projektowa powinna obejmować następujące opracowania:
1. koncepcja zagospodarowania terenu wraz z doborem i rozmieszczeniem małej architektury oraz koncepcją kolorystyczną wszystkich elementów,
2. projekt zagospodarowania terenu,
3. projekt architektoniczno-budowlany,
4. projekt planu BIOZ,
5. projekt techniczny dla każdej branży,
6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
7. kosztorys inwestorki,
8. przedmiar robót,
9. dokumentacja powykonawcza.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji oraz geodezyjnej inwentaryzacji wykonanego zamierzenia inwestycyjnego.

Należy wykonać projekty następujących branż:
- Architektura i zagospodarowanie terenu,
- Instalacje elektryczne,
- Instalacje wodociągowe,
- Instalacje kanalizacyjne,
- Instalacja monitoringu,
- Zieleń, w tym projekt zabezpieczenia drzew na placu budowy oraz projekt nasadzeń i projekt trawników z doborem mieszanek nasion.

Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym (w tym rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe). Projektant w trakcie prac projektowych powinien informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.

Zadanie należy zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający jego dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

Należy wykonać następujące ilości egzemplarzy dokumentacji projektowej:
● Koncepcja – 2 egz. wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB,
● Projekt budowlany (wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami) – po 5 egz. w wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB. Ta ilość nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwoleń i uzgodnień,
● Projekty wykonawcze (branżowe) – po 5 egz. w wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB. Ta ilość nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwoleń i uzgodnień,
● Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word i pdf,

● Kosztorysy inwestorskie szczegółowe (z podziałem na branże) - po 2 egzemplarze wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (Excel) na płycie CD + aktualizacje kosztorysów przez okres 2 lat.
● Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 1 egzemplarzu (może stanowić część składową ww. projektu budowlano-wykonawczego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w word i pdf.,
● Dokumentacja powykonawcza – 3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. wersji elektronicznej na płycie CD lub USB,
● Decyzję o pozwoleniu na budowę / skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych (bez sprzeciwu).

Zamówienie obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem realizowanym w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.


Część wykonawcza:
• Realizacja robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę / skutecznym zgłoszeniem wykonania robót – zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu i zawartą z Zamawiającym umową.

1. Zagospodarowanie terenu wraz z rozbiórką istniejących elementów oraz budową elementów zagospodarowania.
2. Organizacja placu budowy z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu, zapewnieniem zaplecza sanitarnego i socjalnego (przenośna toaleta, możliwość umycia rąk w bieżącej wodzie dla pracowników), zabezpieczenie drzew.
3. Opracowanie instrukcji użytkowania oraz regulaminu użytkowania poszczególnych obiektów.
4. Wykonanie wszelkich robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych, wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń.
5. Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia.
6. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej terenu budowy.
7. Prowadzenie dokumentacji budowy.
8. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
9. Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej.
10. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do skutecznego zawiadomienia nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i rozpoczęcia użytkowania zagospodarowanego terenu w rejonie istniejącego obiektu sportowego.

Głównym celem inwestycji jest zwiększenie roli sportu jako czynnika rozwoju Gminy Dzięki realizacji projektu zwiększy się dostęp drużyn, indywidualnych sportowców i społeczności lokalnej do infrastruktury sportowej. Stworzone zostaną warunki dla rozwoju sportu młodzieżowego, seniorskiego, w tym także osób niepełnosprawnych. Posiadanie przez gminę nowoczesnego obiektu, otworzy nowe możliwości dla organizacji imprez sportowych o randze krajowej, zwiększy atrakcyjność turystyczną i stanie się elementem promocji Gminy. Planowana inwestycja przyczyni się do poszerzenia programu funkcjonalnego tej części miasta w zakresie aktywnego wypoczynku mieszkańców.

Na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Edycja2/2021/2993/PolskiLad, dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach”.

Kwota wynikająca ze wstępnej promesy nie jest równoznaczna z kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację inwestycji, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Na wartość inwestycji składa się kwota, wynikająca ze wstępnej promesy oraz wkład własny zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną (18 311 871,51 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia (8 000 000,00 zł).

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.