Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00052367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00084460/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wojkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wojkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wojkowice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d0d5e47-9af0-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0d5e47-9af0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048002/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem są roboty budowlane związane z rewitalizacją obiektu sportowego „MILENIUM” w Wojkowicach realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik nr 1 do SWZ.
Projektowane zamierzenie budowlane obejmuje działki o nr 1551/1; 1551/3; 1551/14; 1550/13 i jest zgodne z miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Miasta Wojkowice nr XXXVI/313/2013 z dnia 26 lutego 2013 r.
W projektowanym zagospodarowaniu terenu przewidziano do wykonania:
- rewitalizację istniejącego boiska sportowego, na którym przewiduje się wymianę nawierzchni wraz z systemem odwodnienia,
- budowę zadaszonych trybun oraz bieżni wokół boiska wraz z torem do skoku w dal, ponadto planuje się wykonanie boiska treningowego ze sztuczną nawierzchnią,
- skateparku,
- pumptracku,
- tężni solankowej,
- bulodromu,
- wodnego placu zabaw oraz placu odpoczynku.
Całość projektowanego zagospodarowania terenu uzupełnią elementy małej architektury w postać ławek, krzeseł stołów, latarni parkowych z budkami dla ptaków, koszy na śmieci oraz tablic informacyjnych z regulaminami dla poszczególnych obiektów.
Obszar projektowanej inwestycji zostanie oświetlony z użyciem oświetlenia parkowego, a całość terenu objęta zostanie także systemem monitoringu wizyjnego.
Poszczególne części terenu połączone zostaną systemem ciągów komunikacyjnych o zróżnicowanej nawierzchni.
Przewiduje się także rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania w postaci schodów terenowych oraz istniejących fragmentów nawierzchni betonowe.
Uzupełnieniem inwestycji jest aranżacja zieleni. W związku z planowaną inwestycją przewidziano wycinkę znacznej ilości drzew kolidujących z planowaną inwestycją, część z nich znajduje się w złym stanie fitosanitarnym. Zasada działania przewiduje jednak ochronę istniejącego, wartościowego drzewostanu. W ramach kompensacji przyrodniczej za drzewa usuwane z terenu inwestycji, posadzone zostaną nowe drzewa i krzewy.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część projektowa:
• Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu, planu BIOZ, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Część projektowa:
• Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i wykonawczej wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych z zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu, planu BIOZ, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dokumentacja projektowa powinna obejmować następujące opracowania:
1. koncepcja zagospodarowania terenu wraz z doborem i rozmieszczeniem małej architektury oraz koncepcją kolorystyczną wszystkich elementów,
2. projekt zagospodarowania terenu,
3. projekt architektoniczno-budowlany,
4. projekt planu BIOZ,
5. projekt techniczny dla każdej branży,
6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
7. kosztorys inwestorki,
8. przedmiar robót,
9. dokumentacja powykonawcza.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji oraz geodezyjnej inwentaryzacji wykonanego zamierzenia inwestycyjnego.
Należy wykonać projekty następujących branż:
- Architektura i zagospodarowanie terenu,
- Instalacje elektryczne,
- Instalacje wodociągowe,
- Instalacje kanalizacyjne,
- Instalacja monitoringu,
- Zieleń, w tym projekt zabezpieczenia drzew na placu budowy oraz projekt nasadzeń i projekt trawników z doborem mieszanek nasion.
Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Wykonawca na etapie sporządzania dokumentacji projektowej będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym (w tym rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe). Projektant w trakcie prac projektowych powinien informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.
Zadanie należy zaprojektować i wykonać w sposób zapewniający jego dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
Należy wykonać następujące ilości egzemplarzy dokumentacji projektowej:
● Koncepcja – 2 egz. wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB,
● Projekt budowlany (wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami) – po 5 egz. w wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB. Ta ilość nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwoleń i uzgodnień,
● Projekty wykonawcze (branżowe) – po 5 egz. w wersji papierowej + 2 egzemplarze wersji elektronicznej na płycie CD lub USB. Ta ilość nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania pozwoleń i uzgodnień,
● Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egzemplarze w wersji papierowej + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word i pdf,
● Kosztorysy inwestorskie szczegółowe (z podziałem na branże) - po 2 egzemplarze wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (Excel) na płycie CD + aktualizacje kosztorysów przez okres 2 lat.
● Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - po 1 egzemplarzu (może stanowić część składową ww. projektu budowlano-wykonawczego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w word i pdf.,
● Dokumentacja powykonawcza – 3 egzemplarze w wersji papierowej + 2 egz. wersji elektronicznej na płycie CD lub USB,
● Decyzję o pozwoleniu na budowę / skuteczne zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych (bez sprzeciwu).
Zamówienie obejmuje również pełnienie nadzoru autorskiego nad zadaniem realizowanym w oparciu o opracowaną dokumentację projektową.
Część wykonawcza:
• Realizacja robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową oraz uzyskanym pozwoleniem na budowę / skutecznym zgłoszeniem wykonania robót – zaświadczeniem o niewniesieniu sprzeciwu i zawartą z Zamawiającym umową.
1. Zagospodarowanie terenu wraz z rozbiórką istniejących elementów oraz budową elementów zagospodarowania.
2. Organizacja placu budowy z ogrodzeniem i oznakowaniem terenu, zapewnieniem zaplecza sanitarnego i socjalnego (przenośna toaleta, możliwość umycia rąk w bieżącej wodzie dla pracowników), zabezpieczenie drzew.
3. Opracowanie instrukcji użytkowania oraz regulaminu użytkowania poszczególnych obiektów.
4. Wykonanie wszelkich robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych, wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń.
5. Zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektantów branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia.
6. Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej terenu budowy.
7. Prowadzenie dokumentacji budowy.
8. Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
9. Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej.
10. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do skutecznego zawiadomienia nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i rozpoczęcia użytkowania zagospodarowanego terenu w rejonie istniejącego obiektu sportowego.
Głównym celem inwestycji jest zwiększenie roli sportu jako czynnika rozwoju Gminy Dzięki realizacji projektu zwiększy się dostęp drużyn, indywidualnych sportowców i społeczności lokalnej do infrastruktury sportowej. Stworzone zostaną warunki dla rozwoju sportu młodzieżowego, seniorskiego, w tym także osób niepełnosprawnych. Posiadanie przez gminę nowoczesnego obiektu, otworzy nowe możliwości dla organizacji imprez sportowych o randze krajowej, zwiększy atrakcyjność turystyczną i stanie się elementem promocji Gminy. Planowana inwestycja przyczyni się do poszerzenia programu funkcjonalnego tej części miasta w zakresie aktywnego wypoczynku mieszkańców.
Na podstawie art. 69a ust. 1 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 568 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych oraz Regulaminu Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Edycja2/2021/2993/PolskiLad, dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Rewitalizacja obiektu sportowego Milenium w Wojkowicach”.
Kwota wynikająca ze wstępnej promesy nie jest równoznaczna z kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację inwestycji, będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Na wartość inwestycji składa się kwota, wynikająca ze wstępnej promesy oraz wkład własny zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty z najniższą ceną (18 311 871,51 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia (8 000 000,00 zł).Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
INNE PRZETARGI WOJKOWICE
więcej: przetargi WOJKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.