eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radymno › ,,Przebudowa oraz remont nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Radymno w 2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122671 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Przebudowa oraz remont nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Radymno w 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38

1.5.2.) Miejscowość: Radymno

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166282419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugradymno@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ugradymno.ires.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Przebudowa oraz remont nawierzchni dróg położonych na terenie Gminy Radymno w 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-869d9ac4-b3da-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011140/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa i remont dróg gminnych I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3419024,66 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową i remontem nawierzchni dróg w 16 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno. Roboty są o charakterze ciągłym.


Część 1 – Zakres odcinków

1) Święte, przebudowa drogi wewnetrznej w m. Święte km 0+000 – 0+509 - (Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Święte w km 0+000 - 0+509 (Droga realizowana w ramach dotacji z programu Funduszu Dróg Samorządowych)
2) Święte, remont drogi gminnej publicznej nr 111714R Święte - rz. San km 0+285-0+810 – (Remont drogi od Kościoła do Pana Sanockiego i dalej w stronę Świetlicy wiejskiej w m. Święte)
3) Święte, przebudowa drogi gminnej publicznej nr 111715R Święte przez wieś km 1+510-1+623 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Święte)
4) Święte, remont drogi gminnej publicznej nr 111715R Święte przez wieś 1+055 – 1+510 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Święte)
5) Święte, droga wewnętrzna ''Koło Huczka'' dz. nr ewid. gr. 532, 465, 473, 427 – (Przebudowa drogi koło Pana Huczka w m. Święte)
6) Święte, droga wewnętrzna dz. nr ewid gr. 595 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Święte)
7) Zamojsce, droga wewnętrzna '' Koło nr domu 52'' dz. nr ewid. gr. 349, 376 - (Położenie asfaltu na drodze koło Pani Magnowskiej)
8) Zabłotce, droga wewnętrzna dz. nr ewid. gr. 673, 651 - (Przebudowa drogi gminnej nr 673, położenie nawierzchni asfaltowej)
9) Sośnica ul. Familijna, droga wewnętrzna dz. nr ewid. gr. 30, 40 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Sośnica, dokończenie ulicy Familijnej)
10) Sośnica ul. Krótka do ul. Sportowej, droga wewnętrzna dz. nr ewid gr. 428, 429, 797 -(Przebudowa dróg gminnych w m. Sośnica, przebudowa drogi gminnej ul. Krótka z połączeniem z ul. Sportową)
11) Skołoszów, droga wewnętrzna dz. nr ewid. gr. 1158/2 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Skołoszów)
12) Skołoszów, droga wewnętrzna ''Droga krajowa nr 77 do ul. 3- go Maja'', dz. nr ewid. gr. 1195,1213, 1194 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Skołoszów)
13) Skołoszów, droga wewnętrzna ''ul. Nadbrzeżna'' dz. nr ewid. gr. 784 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Skołoszów)
14) Skołoszów, droga wewnętrzna ''Do Pana Banacha'' dz. nr ewid. gr. 818/2 – (Przebudowa drogi do Pana Banacha w m. Skołoszów).
15) Ostrów, droga wewnętrzna dz. nr ewid. gr. 3385/8 - (Przebudowa drogi od drogi powiatowej do Pana Maciaszka w m. Ostrów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1471760,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową i remontem nawierzchni dróg w 16 miejscowościach położonych na terenie Gminy Radymno. Roboty są o charakterze ciągłym.


Część 2 – Zakres odcinków

1) Chotyniec, droga publiczna nr 111726R Chotyniec - Załazie km 0+656-1+050 i 2+246-2+608, dz. nr ewid. Gr. 194/3, 194/1 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Chotyniec)
2) Budzyń, droga wewnętrzna ''Do Radeckiego'', dz. nr ewid. gr. 310, 335, 336 – (Przebudowa drogi wewnętrznej ''Do Pana Kusio'' w m. Budzyń)
3) Duńkowice, droga wewnętrzna ''Za cmentarzem'', dz. nr ewid gr. 228 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Duńkowice)
4) Piaski, droga wewnętrzna ''do numeru domu 25 i 26'', dz. nr ewid gr. 689, 731– (Przebudowa dróg gminnych w m. Piaski)
5) Piaski, droga wewnętrzna ''Do numeru domu 4a'', dz. nr ewid. gr. 621/3 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Piaski)
6) Grabowiec, droga wewnętrzna '' Przez Pastwisko'' ; ''Do Workuna'', dz. nr ewid. gr. 196, 197. - (Przebudowa drogi w kierunku Wolkuna w m. Grabowiec, wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze gminnej działka 197 – kontynuacja,)
7) Grabowiec, droga wewnętrzna ''Do Sobiły'', dz. nr ewid. gr. 208.
8) Nienowice, droga wewnętrzna ''Do Ożóbka'', dz. nr ewid. gr. 868/1, 904– (Przebudowa dróg gminnych w m. Nienowice)
9) Nienowice, droga wewnętrzna, dz. nr ewid. gr. 910 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Nienowice)
10) Nienowice, droga wewnętrzna, dz. nr ewid. gr. 900, 899 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Nienowice)
11) Remont drogi gminnej publicznej 111709R Michałówka - Duńkowice km 0+450-1+447 i 1+480-2+016. [Droga realizowana w ramach dotacji z programu Funduszu Dróg Samorządowych]
12) Michałówka, droga wewnętrzna ''Przez wieś k. Kościoła", dz. nr ewid. gr. 190, 160 - (Przebudowa dróg gminnych w m. Michałówka)
13) Korczowa, droga wewnętrzna ''Za cmentarzem'' dz. nr ewid. gr. 511, 398/1 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Korczowa).
14) Korczowa, droga wewnętrzna ''Do Cyrana'' dz. nr ewid. gr. 381/7, 399/1– (Przebudowa dróg gminnych w m. Korczowa).
15) Korczowa, droga publiczna nr 111438R Bąkowszczyzna - PKS - Zapust, dz. nr ewid. gr. 1135 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Korczowa).
16) Młyny, droga wewnętrzna ''Koło stadionu'', dz. nr ewid. gr. 208/2 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Młyny).
17) Młyny, droga wewnętrzna ''Przez osiedle koło sklepu'', dz. nr ewid. gr. 31, 104/8 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Młyny).
18) Łazy, droga wewnętrzna ''Koło starej mleczarni'', dz. nr ewid. gr. 72/3, 115/1, 76/3 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Łazy)
19) Łazy, droga wewnętrzna ''Do Lenarta'', dz. nr ewid. gr. 572/2 – (Przebudowa dróg gminnych w m. Łazy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1947264,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1313570,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1402267,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1313570,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak Ruszelczyce 107a 37-755 Krzywcza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951058149

7.3.3) Ulica: Ruszelczyce

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1313570,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1692055,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1787045,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1692055,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak Ruszelczyce 107a 37-755 Krzywcza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 795 10 581 49

7.3.3) Ulica: Ruszelczyce

7.3.4) Miejscowość: Ruszelczyce107a

7.3.5) Kod pocztowy: 37-755

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1692055,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.