eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › ZAKUP I MONTAŻ URZĄDZEŃ SKATE PARKU W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122575 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I MONTAŻ URZĄDZEŃ SKATE PARKU W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.szmit-kocur@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I MONTAŻ URZĄDZEŃ SKATE PARKU W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e78edc1b-d40b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095520/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-23/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143648,75

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje:
Dostawę oraz montaż urządzeń skate parku.
Zestawy urządzeń muszą składać się z elementów betonowych prefabrykowanych: box, ramp oraz bank o wysokości 98 cm oraz 70 cm, a także spine, bump, ollie box oraz rail prosty. Pełny wykaz urządzeń do dostawy wg poniższej listy:
- urządzenie 1: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x bank 980, 3x barierka tylna, 2x barierka boczna.
- urządzenie 2: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x bank 980, 3x ramp 980.
- urządzenie 3: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x ramp 980, 3x barierka tylna, 2x barierka boczna.
- urządzenie 4: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 2x box 700, 2x ramp 700.
- urządzenie 5: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x olliebox 3-cześciowy.
- urządzenie 6: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x spine, 1x bump.
- urządzenie 7: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 2x box 700, 2x bank 700.
- urządzenie 8: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x rail prosty
Oraz tablicę informacyjną wraz z regulaminem.
Wszystkie zestawy i urządzenia mają spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać właściwe certyfikaty dopuszczające urządzenia do użytku.

Miejsce realizacji
Lokalizację skate parku przewiduje się na terenie działki nr 5 i 14 AM10 w Środzie Śląskiej gm. Środa Śląska, z zapewnionym dojazdem i dojściem od strony działki drogowej nr 5 AM10. Działka nr 14 AM10 zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego przeznaczona jest na tereny sportu i rekreacji. Projektowane zagospodarowanie terenu należy dostosować do istniejącego uzbrojenia terenu.

Stan istniejący
Nawierzchnia betonowa przygotowana do realizacji Skate Parku ze specjalną powłoką do jazdy na rolkach/deskorolkach/itd., na której mają zostać posadowione urządzenia została już wykonana na terenie inwestycji.
Zabezpieczenie istniejących drzew na terenie placu budowy
Drzewa zlokalizowane w pobliżu prowadzenia prac na czas wykonywania usługi jeśli będzie to konieczne należy osłonić przed uszkodzeniami mechanicznymi (osłonięta musi być bryła korzeniowa i pnie do wysokości narażonej na ewentualne uszkodzenia). W obrębie drzew należy maksymalnie ograniczyć poruszanie się pojazdów, nie wolno parkować, składować materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, betonu, cegieł, płynnych chemikaliów i innych substancji mogących negatywnie wpływać na drzewa. Pnie drzew, które znajdą się w pobliżu przejazdu pojazdów mechanicznych i innych robót budowlanych należy obłożyć deskami łączonymi ze sobą za pomocą sznura bądź drutu.
Obsługa placu budowy
Materiały na budowę powinny być przewożone odpowiednimi środkami transportu, żeby uniknąć uszkodzeń, trwałych odkształceń oraz zgodnie z przepisami BHP i ruchu drogowego. Należy unikać wjazdu ciężkiego sprzętu budowlanego i pojazdów oraz nadmiernego utwardzenia gleby i stref korzeniowych w rzucie korony drzew celem ich ochrony.
Montaż
Montaż urządzeń wg wytycznych producenta. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów urządzeń do Skate Parku oraz w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń, wskazówek i pod nadzorem dostawcy.

Zakres prac Wykonawcy:
1) Dostawa oraz montaż poniżej opisanych urządzeń:
- urządzenie 1: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x bank 980, 3x barierka tylna, 2x barierka boczna.
- urządzenie 2: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x bank 980, 3x ramp 980.
- urządzenie 3: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 3x box 980, 3x ramp 980, 3x barierka tylna, 2x barierka boczna.
- urządzenie 4: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 2x box 700, 2x ramp 700.
- urządzenie 5: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x olliebox 3-cześciowy.
- urządzenie 6: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x spine, 1x bump.
- urządzenie 7: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 2x box 700, 2x bank 700.
- urządzenie 8: w skład urządzenia wchodzą następujące elementy: 1x rail prosty
Oraz tablicę informacyjną wraz z regulaminem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158511,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158511,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158511,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930220196

7.3.3) Ulica: Al. Młodych 40

7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

7.3.5) Kod pocztowy: 55-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158511,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.