eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminy Mikołów



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminy Mikołów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

portal.smartpzp.pl/mikolow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminy Mikołów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9400627c-843c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021756/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na drogach gminy Mikołów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.2-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364940 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje (na drogach Gminy Mikołów):
a) wymianę, ustawianie i montowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
(w tym progów zwalniających) oraz obsługę oznakowania pionowego zamontowanego na konstrukcjach wsporczych – bramownicach, wysięgnikach, jeśli zaistnieje taka konieczność,
b) usuwanie nielegalnych reklam, jeśli zaistnieje taka konieczność,
c) frezowanie oznakowań poziomych dróg,
d) obsługiwanie ruchu pojazdów nienormatywnych (ponadgabarytowych), polegającym
na demontażu istniejącego oznakowania, wykonywaniu tymczasowego oznakowania, zabezpieczeniu i ewentualnej naprawie elementów drogi, jeśli zaistnieje taka konieczność,
e) oznakowanie miejsca awarii i nieprzewidzianych zdarzeń na miejskiej sieci ulicznej
w terminie maksymalnie 12h od zgłoszenia,
f) wprowadzanie tymczasowych zmian w organizacji ruchu (np. podczas imprez na drogach) oraz wprowadzanie zmian w istniejącej organizacji ruchu wraz z opracowaniem wymaganych projektów, jeśli zaistnieje taka konieczność (ilość egz. projektu konieczna do przekazania Zamawiającemu każdorazowo do uzgodnienia),
g) wymianę i uzupełnianie oznakowania drogowego pionowego spowodowaną zniszczeniem znaku, zużyciem lub kradzieżą, a także montaż nowego oznakowania drogowego pionowego związanego z bieżącymi potrzebami wynikającymi z projektów zmian organizacji ruchu
w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania środków,
h) wykonywanie oznakowania drogowego poziomego i odnowę istniejącego oznakowania,
- usunięcie zbędnego oznakowania cienkowarstwowego
- wykonanie oznakowanie poziomego cienkowarstwowego – linie krawędziowe i osiowe,
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego – pozostałe elementy oznakowania poziomego ,
- uzupełnienie Punktowych Elementów Odblaskowych (PEO) ,
- usunięcie zniszczonego oznakowania poziomego grubowarstwowego,
- wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego,
i) mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
j) przeprowadzanie przeglądów oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
k) wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w zakresie rzeczowym, ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz zgodnie z Załącznikiem Nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz.U. Nr 220 poz 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r z późn. zm.).
l) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonania robót wg wskazań, związanych
z oznakowaniem poziomym na drogach gminnych w godzinach nocnych lub w dni wolne
od pracy,
ł) wykaz dróg gminnych objętych zakresem wykonywanych robót stanowi załącznik do swz.
Wykonanie robót musi być zgodne z załączonymi Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414902,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459282,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459282,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FENIX SR Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Smart Plac Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213680174

7.3.3) Ulica: Broniewskiego 22A/33

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-771

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459282,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.