eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Kutnie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Kutnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 243574111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 w Kutnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54beafe1-949a-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037551/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZS Nr 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074364/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2022.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1141260,25

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie Budowy boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 3 im. Wł. Grabskiego w Kutnie o nawierzchni syntetycznej (poliuretanowej) na podbudowie dynamicznej wraz z wyposażeniem oraz wykonaniem nasadzenia drzew. Roboty budowlane prowadzone będą na działce ewidencyjnej nr 806/4 obręb Kościuszków, Kutno ul. Kościuszki 24. 2. W ramach przedmiotowej inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1) wykonania oświetlenia oraz wykonania monitoringu wizyjnego,
2) obowiązku nasadzenia ośmiu sztuk drzew gatunku liściastego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Materiał roślinny drzew musi odznaczać się dobrą jakością, tzn. sadzonki o obwodzie pnia min. 12 cm mierzonym na wysokości 100 cm, korony prawidłowo uformowane charakterystyczne dla danego gatunku, systemy korzeniowe prawidłowo wykształcone. Nowo nasadzone drzewa należy posadzić w dół zaprawiony ziemią urodzajną, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Nowo posadzone drzewa należy opalikować, wykonać misę wokół pnia oraz do momentu odbioru końcowego robót należy podlewać oraz zasilać,
3) sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
4) karczowania pni drzew wraz z bryłą korzeniową - Pnie drzew wraz z bryłą korzeniową (12 szt.), pozostałe po wycince drzew, znajdujące się przy planowanej inwestycji, należy wykarczować. Powstałe zadolenia należy wyrównać zasypując ziemią do poziomu terenu sąsiedniego. Lokalizacja zgodnie z załącznikiem graficznym – lokalizacja pni i karpin do usunięcia.
Roboty budowlane nie obejmują:
1) przebudowy kabla energetycznego (oznaczonego w Projekcie Budowlano Wykonawczym branży elektrycznej Projektu Zagospodarowania Terenu na rysunku PW_E_001) kolidującego z płytą nowoprojektowanego boiska.
2) budowy studni oznaczonej jako ST2 wraz z odcinkiem kanału deszczowego ST.IST – ST2 z rur PVC fi 250 oznaczonych w Projekcie Budowlano Wykonawczym branży architektonicznej i sanitarnej na rysunku nr PK_A_006 – odwodnienie terenu boiska. Natomiast zakres przedmiotowego zamówienia wymaga włączenia instalacji drenażowej boiska do istniejącej studni wybudowanej w miejsce studni oznaczonej jako ST2.
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa – załącznik nr 1A do SWZ, obejmująca:
a) Projekt budowlano – wykonawczy, obejmujący:
- branżę architektoniczną i sanitarną;
- branżę elektryczną;
b) Dokumentację badań podłoża gruntowego z opinią geotechniczną;
c) Załącznik graficzny – Lokalizacja pni i karpin do usunięcia;
2) Przedmiar robót – branża budowlana, sanitarna i elektryczna - załącznik nr 1B do SWZ;
(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiał poglądowo – informacyjny);
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1C do SWZ, obejmujące:`
a) branżę budowlaną;
b) roboty ziemne;
c) odwodnienie boiska sportowego instalacja kanalizacji deszczowej;
d) branżę elektryczną;
4) Decyzje w zakresie nasadzenia drzew – załącznik nr 1D do SWZ, tj.:
a) Decyzja OŚ.6131.28.2021.MS1.2 z dnia 12.05.2021 r.;
b) Decyzja OŚ.6131.28.2021.MS1.3 z dnia 29.09.2021 r. zmieniająca Decyzję OŚ.6131.28.2021.MS1.2 z dnia 12.05.2021 r.;
5) Projekt umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że zgodnie z mapą do celów projektowych na terenie planowanej inwestycji znajduje się kabel energetyczny. Inwestor podjął działania w celu usunięcia kolizji z płytą boiska. Prace związane z przebudową kabla prowadzone były przez firmę działającą z ramienia Energa Operator. Kabel we wskazanym miejscu nie został odnaleziony, a faktyczna jego lokalizacja nie jest znana. Wobec tego Wykonawca robót budowlanych, dotyczących budowy boiska musi zachować szczególną ostrożność przy pracach ziemnych, w związku z możliwością pojawienia się w/w kabla na terenie budowy.
5. W przypadku zaistnienia kolizji niezinwentaryzowanego uzbrojenia podziemnego, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić plac budowy odpowiednim służbom w celu likwidacji zaistniałej kolizji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ścisłej koordynacji prac w celu uniknięcia kolizji robót.
6. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, wykonane instalacje, dostarczone i zamontowane urządzenia oraz elementy wyposażenia, gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności:
a) roboty budowlane;
b) roboty instalacyjne;
c) wykonane instalacje;
d) dostarczone i zamontowane urządzenia i elementy wyposażenia w ramach realizacji umowy.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą.
7. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Zamawiający umożliwi Wykonawcom zapoznanie się z miejscem realizacji zamówienia poprzez umożliwienie Wykonawcom odbycia wizji lokalnej. Ze względu na fakt, iż wizja lokalna odbywała się będzie na terenie Zespołu Szkół Nr 3 w Kutnie oraz ze względu na panującą sytuację epidemiczną w celu odbycia wizji lokalnej Wykonawca musi z wyprzedzeniem poinformować o tym Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu. Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej, w celu jak najsprawniejszego przeprowadzenia tego procesu i zminimalizowania zagrożenia wynikającego z aktualnej sytuacji epidemicznej w kraju, Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego uczestnictwa w wizji lokalnej, Wykonawców którzy składać będą oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.
9. Kwestię stosowania rozwiązań równoważnych w zakresie branży elektrycznej stanowi tabela poniżej:
MATERIAŁ W PROJEKCIE: Przepust kablowy HRD, PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE: - gazoszczelność, - wodoszczelność, - guma uszczelniająca, ZAMIENNIK I HAUF TECHNIK, ZAMIENNIK II ENCO Energetyka, ZAMIENNIK III Primo Gmbh
MATERIAŁ W PROJEKCIE: Głowica kablowa STK15, PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE: - termokurczliwość, - klej termiczny, -ilość żył: 5, ZAMIENNIK I ENSTO, ZAMIENNIK II ENCO Energetyka, ZAMIENNIK III SICAME
MATERIAŁ W PROJEKCIE: Kabel YKXS 5x10 mm2, PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE: - ilość żył: 5, - napięcie robocze 0,6/1Kv,
- izolacja z polietylenu usieciowanego, - żyła miedziana, ZAMIENNIK I TELEFONIKA, ZAMIENNIK II NKT, ZAMIENNIK III ELPAR
MATERIAŁ W PROJEKCIE: Maszt oświetleniowy z wysięgnikiem, PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE: - wysokość montażu, - maksymalny ciężar lamp, - powierzchnia boczna lamp, - fundament (waga i rozmiar) , ZAMIENNIK I ELMONTER, ZAMIENNIK II Elektromontaż Rzeszów S.A, ZAMIENNIK III VALMONT
MATERIAŁ W PROJEKCIE: Oprawy oświetleniowe PARAMETRY CHARAKTERYSTYCZNE: - moc oprawy, - stopień IP,
- typ oprawy, - krzywa rozsyłu światła, ZAMIENNIK I LENA LIGHTING, ZAMIENNIK II ES-SYSTEM, ZAMIENNIK III POWERLUG
10. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców składania wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Dokumentacji projektowej (załącznik nr 1A do SWZ) - w pkt 5.2 – Nawierzchnia boiska sportowego – Projektu budowlano – wykonawczego branża architektoniczna i sanitarna, z zastrzeżeniem postanowień § 3 ust. 2 pkt 10 projektu umowy (załącznik nr 5 do umowy)
11. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77211600-8 - Sadzenie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1171000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1272300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1171000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ADA-LIGHT” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 611377230 NIP: 9710627204

7.3.4) Miejscowość: Budy Kozickie

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1171000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.