eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PUSZCZYKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podleśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Puszczykowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-040

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618983716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puszczykowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszczykowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.puszczykowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80214a86-959e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034940/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00035469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia niepełnosprawnym dzieciom przedszkolnym oraz uczniom niepełnosprawnym zamieszkałym na terenie miasta Puszczykowo bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu tam i z powrotem do: przedszkola, szkoły podstawowej lub innej placówki wymienionej w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U z 2022 r. poz. 2089 ze zm.), na trasie: Puszczykowo – Poznań


Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne, regularne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Puszczykowo (na trasie dom – szkoła/przedszkole – dom) we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej z wyłączeniem dni niedyspozycji dzieci.

Dowozem objęte są dzieci niepełnosprawne, posiadające orzeczenia o niepełnosprawności:
- dzieci do przedszkoli,
- dzieci (uczniowie) do szkół podstawowych oraz do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych.
Łączna liczba dni świadczonej usługi wynosi szacunkowo 180 dni. Ilość dni może ulec zmianie po odliczeniu dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość przedmiotu zamówienia lub na złożenie oferty wybranej jednej z dwóch części przedmiotu zamówienia.

Część I przedmiotu zamówienia obejmuje trasę:
Dowóz dzieci i opieka na trasie Puszczykowo – Poznań tam i z powrotem do:
1) Zespół Szkół Specjalnych nr 103 w Poznaniu ul. Kanclerska 31 - jedno dziecko
z Puszczykowa.
2) XXXVII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Terapeutycznymi im. Jana Pawła II w Poznaniu, ul. Klaudyny Potockiej 38 – jedno dziecko z Puszczykowa.
3) Zespół Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy w Poznaniu, ul. Swoboda 41 - jedno dziecko
z Puszczykowa.
Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na 90 km dziennie w tym przewiduje się dwa kursy rano i dwa kursy powrotne. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na: 6 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 106142,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie zapewnienia niepełnosprawnym dzieciom przedszkolnym oraz uczniom niepełnosprawnym zamieszkałym na terenie miasta Puszczykowo bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu tam i z powrotem do: przedszkola, szkoły podstawowej lub innej placówki wymienionej w art. 2 pkt 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz.U z 2022 r. poz. 2089 ze zm.), na trasie: Puszczykowo – Mosina


Przedmiot zamówienia obejmuje systematyczne, regularne dowożenie wskazanych przez Zamawiającego dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Puszczykowo (na trasie dom – szkoła/przedszkole – dom) we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego w okresie nauki szkolnej z wyłączeniem dni niedyspozycji dzieci.

Dowozem objęte są dzieci niepełnosprawne, posiadające orzeczenia o niepełnosprawności:
- dzieci do przedszkoli,
- dzieci (uczniowie) do szkół podstawowych oraz do szkół specjalnych i ośrodków szkolno – wychowawczych.
Łączna liczba dni świadczonej usługi wynosi szacunkowo 180 dni. Ilość dni może ulec zmianie po odliczeniu dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych.

Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość przedmiotu zamówienia lub na złożenie oferty wybranej jednej z dwóch części przedmiotu zamówienia.

Część II przedmiotu zamówienia obejmuje trasę:
Dowóz dzieci i opieka na trasie Puszczykowo – Poznań tam i z powrotem do:
1) Specjalna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Mosinie, ul. Topolowa 2 oraz Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. J. Korczaka w Mosinie, ul. Kościelna 2 – siedmioro dzieci
z Puszczykowa.

Długość trasy dowozu ww. dzieci (odbiór sprzed poszczególnych domów, dojazd do szkoły, odbiór ze szkoły i dowóz do poszczególnych domów) obliczono na 75 km dziennie w tym przewiduje się dwa kursy rano i dwa kursy powrotne. Czas opieki dziennie przyjmuje się szacunkowo na: 4 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 61830,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDEO JACK STUDIO Jacek Rogalka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830015810

7.3.3) Ulica: Jana Brzechwy 4A

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-13 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.