eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żelechlinek › Przebudowa dróg na terenie Gminy Żelechlinek



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122146 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Żelechlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żelechlinek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tysiąclecia Państwa Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Żelechlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-226

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 712 27 12

1.5.8.) Numer faksu: 44 712 27 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zelechlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zelechlinek.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.zelechlinek.pl/ oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Żelechlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aebbab1b-c395-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004189/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi w m. Wolica - Radwanka

1.1.3 Przebudowa drogi w m. Julianów - Bukowiec

1.1.7 Przebudowa ulicy Gaj w Żelechlinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072973/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RPR.271.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1095618,44 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przebudowa ulicy Gaj w Żelechlinku - w zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe – roboty pomiarowe: ok. 0,98 km, rozebranie podbudowy z kruszywa: ok. 150 m2;
b) podbudowa jezdni - roboty ziemne wykonywane koparkami: ok. 202,40 m3, podbudowa zasadnicza poszerzeń z kruszywa: ok. 674,5 m2, wyrównanie istniejącego podłoża kruszywem: ok. 472,10 m2, skropienie emulsją asf. podbudowy: ok. 3822 m2;
c) nawierzchnia jezdni – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: ok. 3529,50 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego: ok. 3412,50 m2;
d) odtworzenie zjazdów – wyrównanie nawierzchni zjazdów nieutwardzonych kruszywem: ok. 100 m2;
e) pobocza z destruktu – pobocza wzmocnione destruktem: ok. 806 m2;
f) remont zjazdów – części przelotowe przepustów z rur: ok. 14 m, umocnienie skarp oraz wlotów i wylotów przepustów płytami bet.: ok. 12 m2;
g) roboty uzupełniające – profilowanie i plantowanie skarp nasypów i wykopów: ok. 3900 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 379475,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przebudowa drogi w m. Julianów-Bukowiec - w zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe: ok. 0,87 km,
b) podbudowa – roboty ziemne wykonywane koparkami: ok. 280,7 m3, podbudowa poszerzeń z kruszywa: ok. 1403,5 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem: ok. 462,2 m3, skropienie emulsją asf. podbudowy: 4485,1 m2,
c) nawierzchnia – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: ok. 3372,2 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego: 3289,5 m2,
d) oznakowanie pionowe – pionowe znaki drogowe: ok. 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 373933,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Przebudowa drogi w m. Wolica – Radwanka - w zakres zadania wchodzą m.in. następujące roboty:
a) roboty przygotowawcze i ziemne - roboty pomiarowe: ok 0,73 km, roboty ziemne wykonywane koparkami- korekta skarpy wykopu: ok. 200 m3,
b) remont przepustu pod koroną drogi – wymiana części przelotowej przepustu: ok. 6 m, przepusty rurowe: ok. 2 szt.;
c) podbudowa – roboty ziemne wykonywane koparkami: ok. 376,6 m3, podbudowa poszerzeń z kruszywa: ok. 1096,5 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem: ok. 329 m3, skropienie emulsją asfaltową podbudowy: 3289,5 m2;
d) nawierzchnia – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego: ok. 2989,8 m2, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego: ok. 2924 m2;
e) pobocza – wykonanie poboczy z kruszywa: ok. 786,5 m2;
f) oznakowanie pionowe – pionowe znaki drogowe: ok. 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 342208,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336856,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413566,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336856,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983371

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336856,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279689,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336081,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279689,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983371

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279689,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259238,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317602,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259238,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Zaskórski i Wspólnicy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983371

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 38

7.3.4) Miejscowość: Gielniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-434

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259238,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.