eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Nadbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Grojcu



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122040 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nadbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Grojcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.gminaoswiecim.pl https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,342190,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Grojcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79130d1f-b7d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Nadbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Grojcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057633/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót obejmuję:
a) Montaż belek stalowych w kondygnacji piwnicy i parteru
b) Rozbiórkę części stropu nad kondygnacją parteru
c) Roboty rozbiórkowe istniejących schodów żelbetowych prowadzących na kondygnację poddasza nieużytkowego
d) Wykonanie płyty stropowej żelbetowej w miejscu wyburzenia istniejących schodów
e) Roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji dachu wraz z warstwami poszycia ścian kolankowych i szczytowych od poziomu nieużytkowego poddasza oraz trzonów kominowych
f) Wykonanie ścian kolankowych i szczytowych w poziomie poddasza
g) Wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z warstwami poddasza
h) Wzniesienie nowych trzonów kominowych od poziomu poddasza
i) Wykonanie konstrukcji projektowanych schodów
j) Montaż stolarki okiennej
k) Montaż nadproży w kondygnacji poddasza
l) Rozbiórka i budowa schodów zewnętrznych
ł) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem i wykończenie elewacji tynkiem akrylowym i mozaikowym oraz wykonanie obróbek blacharskich
m) Wykonanie robót wykończeniowych
n) Wykonanie wewnętrznych instalacji budynku zgodnie z projektami branżowymi
2. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu
3.Szczegółowy zakres robót obejmują dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnymi dokumentami są projekty budowlany i wykonawcze, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4. Wynagrodzenie za przedmiot umowy ma charakter ryczałtowy, który winien uwzględniać wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do zrealizowania inwestycji.
5. Dopuszcza się możliwość częściowego fakturowania robót jednorazowo do wysokości 50% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu odbioru częściowego robót budowalnych. Pozostała część 50% zostanie wypłacona po opracowanie dokumentacji powykonawczej i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę oraz podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 6 do SWZ Istotne Postanowienia Umowy.
7. Uwagi dodatkowe - wymogi dla Wykonawcy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Inwestycja prowadzona na obszarze wpisanym ro rejestru zabytków - zgodnie z pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie
b) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu
c) W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia ciągłości gotowości bojowej jednostki OSP
d) Zadanie będzie aplikować o dofinansowanie w konkursie MAŁOPOLSKIE OSP 2021
e) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji.
f) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie.
8. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724720,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724720,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Inż. Grzegorz Boba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 070054694

7.3.3) Ulica: Zatorska 14

7.3.4) Miejscowość: Polanka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-607

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724720,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.