Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00025156/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00040179/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00047540/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-04
- 2022/BZP 00050263/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00054314/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin” realizowanego z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 48 914403423
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ums.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Bezpieczeństwo żeglugi i ochrona środowiska morskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin” realizowanego z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ec8d64-78f2-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016647/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja współfinansowana jest ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego. Umowa o dofinansowanie nr 00009-6520.12-OR1600002/21, PO „Rybactwo i Morze”, działanie: Porty rybackie, miejsca wyładunku, giełdy rybne i przystanie …, Priorytet 1. Promowanie rybołówstwa zrównoważonego środowiskowo, zasobooszczędnego, innowacyjnego, konkurencyjnego i opartego na wiedzy.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025156/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PO-II.2610.2.22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4119106,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w ramach Inwestycji pn. „Zaprojektowanie i budowa nabrzeża w porcie Wolin w ramach inwestycji pn. „Poprawa infrastruktury w małych portach: Wolin” , oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (o ile wymagane) lub złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy bez sprzeciwu organu.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Etap I - przygotowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
2) Etap II - roboty budowlane
3. Obszar Inwestycji zlokalizowany jest w województwie zachodniopomorskim, w powiecie kamieńskim, w gminie Wolin, miejscowości Wolin, jednostka podziału terytorialnego Wolin 3207064 Miasto, obręb ewidencyjny 0004, działki numer: 62/2, 61/23, 61/13.
4. Rozpoczęcie realizacji Inwestycji planowane jest na I kwartał 2022 r.
5. Realizacja Inwestycji nastąpi w oparciu o wzór umowy (Kontraktu) wraz z załącznikami, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
6. Roboty budowlane realizowane będą zgodnie z następującymi Warunkami Kontraktowymi FIDIC:
„Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla Urządzeń Elektrycznych i Mechanicznych oraz Robót Inżynieryjnych i Budowlanych projektowanych przez Wykonawcę”, 4. wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie 1. wydania 1999), przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs - Conseils – FIDIC, P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria) (dalej zwanymi „Warunkami Kontraktowymi FIDIC”), zmienione treścią warunków szczególnych uzupełnionych o wszelkie inne dokumenty określające Inwestycję oraz warunki jej wykonania zgodnie z przepisami polskiego prawa.
7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie w sposób kompleksowy czynności przypisanych Wykonawcy w SWZ, w tym w szczególności w Kontrakcie, którego wzór stanowi Załącznik nr 10 do SWZ (w tym w załącznikach do Kontraktu) oraz w Programie Funkcjonalno
– Użytkowym (wraz z załącznikami), stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, i wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (wraz z załącznikami) stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
9. Zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy członków załogi jednostek pływających oraz operatorów sprzętu prac budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze
umowy stanowiącym Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45241000-8 - Budowa portów
45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży
45244000-9 - Wodne roboty budowlane
45244200-1 - Mola
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4292293,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5255138,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4292293,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERBUD S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8790172253
7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujące prace:
1. ANTEA POLSKA S.A. - Projektowanie w zakresie branży hydrotechnicznej.
2. HYDROBUDOWA GDAŃSK SP. Z O.O. - Prace podwodne, prace branży hydrotechnicznej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4292293,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- "Zeroemisyjne źródło ogrzewania w Szpitalu Powiatowym w Kolbuszowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.