Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00094240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do Zespołu Szkół w Moryniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W MORYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811920307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 6A
1.5.2.) Miejscowość: Moryń
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-503
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 414 60 18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmoryn@zsmoryn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsmoryn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pelletu do Zespołu Szkół w Moryniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9cd2f62-a9cf-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121808
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058601/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pelletu do Zespołu Szkół w Moryniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS.3111.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa pelletu do Zespołu Szkół w Moryniu
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę paliwa drzewnego – pellet w roku 2022 w ilości do 130 ton
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport Dostawcy oraz rozładunek (zdjęcie towaru z samochodu).
Szczegóły dostawy:
1. Dostarczony pallet musi posiadać parametry zgodne z normą PN-EN ISO 17225-2:2014-07 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem w specyfikacji 6 lub 8 mm (kotłownia Moryń) i 6 mm (kotłownia Witnica).
2. Faktyczna ilość Pellet, które Zamawiający zamówi będzie wynikać z jego bieżących potrzeb i będzie dostarczona do kotłowni w Zespole Szkół w Moryniu, ul. Dworcowa 6a, 74-503 Moryń i do kotłowni w Szkole Filialnej w Witnicy, ul. Moryńska 15, 74-503 Moryń.
a. Orientacyjna ilość zamawianego pelletu na rok 2022 ok. 130 ton. (100 ton – ZS Moryń, 30 ton SF Witnica)
b. Ilość jednorazowej dostawy od 3 do 10 ton.
c. Pellet musi być dostarczany w workach foliowych zgrzewanych 15 lub 25 kg z nadrukowaną informacją o producencie i rodzaju certyfikatu jakości. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach bezzwrotnych zgodnie z technologią producenta.
3. Zamówienie realizowane będzie partiami, na zlecenie Zamawiającego (telefonicznie lub e-mailem).
4. W każdym zleceniu Zamawiający określi ilość pelletu w tonach i miejsce dostawy.
5. Każde zlecenie przekazane Wykonawcy, należy zrealizować w terminie do 48 godzin od jego otrzymania (telefonicznie lub e-mailem).
6. Zamawiający zastrzega, że może nie zamówić do 50% planowanych ilości ww. opału. Dostawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości pelletu.
7. W przypadku zastrzeżeń zgłoszonych przez zamawiającego w zakresie wymaganych parametrów wyszczególnionych w/w normie, zamawiający zleci wykonanie badań dotyczących spełnienia wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie w/w norm jakościowych, kosztami przeprowadzonych badań zamawiający obciąży dostawcę oraz dostawca na swój koszt opróżni magazyn z w/w materiału i dostarczy nowy materiał posiadający normę DIN plus.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zamieszczoną na stronie postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 130.000,00 zł. Cena oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych do kwoty/ceny zadeklarowanej w ofertach Wykonawców.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 351780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351780,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliwa drzewnego - pelletu do Szkoły Podstawowej im. Wandy Rutkiewicz w Janowicach Wielkich, ul. Partyzantów 4 w okresie od lipca 2024r. do 30 czerwca 2025r.
- DOSTAWA PELLETU DRZEWNEGO DO SZKÓŁ I BUDYNKU ZARZĄDZANEGO PRZEZ GMINĘ NOWY DUNINÓW
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.