eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Przebudowa dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121780 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6904c50f-cd06-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003108/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.08.2021.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna jednostka ewidencyjna: 221004-2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0015 Stegna, działka nr 100/19
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dźwigu osobowego w Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie. Dom Pomocy Społecznej „MORS” jest jednostką organizacyjną Powiatu Nowodworskiego. W obiekcie na stałe zamieszkuje ok. 150 osób w podeszłym wieku i przewlekle somatycznie chorych. Obiekt funkcjonuje w ruchu ciągłym w podwyższonym reżimie sanitarnym.
3. Wytyczne do prac budowlanych: prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowanym Projektem budowlanym, który stanowi załącznik do SWZ.
4. Zakres robót – założenia generalne, wykonawcze:
1) prace w budynku:
a) demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z wyposażeniem oraz wywiezienie i zutylizowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt. Przed demontażem windy Wykonawca zobowiązany jest do wyrejestrowania w imieniu Zamawiającego istniejącego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego;
b) poszerzenie otworów drzwiowych od strony istniejącego budynku do szerokości 125cm w świetle (po analizie materiału archiwalnego – projekt szybu windy – nie ma konieczności instalacji nowych nadproży, niemniej przed rozpoczęciem prac należy sprawdzić, czy nadproża w szybie windy są wystarczającej długości dla nowego otworu drzwiowego – wykonać odkrywki nadproży),
c) wykonać nowy otwór drzwiowy w szybie windy od strony zewnętrznej budynku o wymiarach 130cm x 215cm, wraz z instalacją dwóch nadproży stalowych 2C120, L=180cm,
d) zainstalować roletę antywłamaniową w nowym otworze drzwiowym – roleta sterowana elektrycznie oraz uruchamiana pilotem,
e) nad wejściem zainstalować szklany daszek ze szkła hartowanego w konstrukcji ze stali nierdzewnej, wymiary daszku: 150x200 cm,
f) wykonać niezbędne prace naprawcze przy nowym wyjściu (obróbki przy dociepleniu, uzupełnienie tynku, malowanie),
g) wyrównać ściany wewnętrzne szybu windy po demontowanych elementach – uzupełnienie tynków cementowo wapiennych kategorii III,
h) instalacja niezbędnych haków montażowych zgodnie z wytycznymi wybranego producenta dźwigu lub po stronie producenta dźwigu,
i) instalacja nowego dźwigu wraz z niezbędnym wyposażeniem (po stronie firmy dostarczającej nowy dźwig),
j) wykonać prace naprawcze: tynki cementowo wapienne kategorii III, gładzie gipsowe, nowe powłoki malarskie wokół poszerzanych otworów drzwiowych i kaset windy.
2) prace poza budynkiem:
a) wykonać dojście piesze do zewnętrznych drzwi windy:
 nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6,0 cm na podbudowie zgodni z rysunkami;
 krawężniki 8x25 cm na ławie betonowej;
 spadki wykonać od budynku i w kierunku krawędzi dojścia pieszo-jezdnego do szybu windy;
 na połączeniu dojścia z drogą wewnętrzną zainstalować krawężnik wtopiony.
b) przyległy teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego, naprawić ewentualne uszkodzenia oraz oczyścić teren.
5. Szczegółowy zakres prac wskazany jest w Projekcie budowlanym opracowanym przez firmę: „P.H.U. Taros – Pracownia Projektowa”, ul. Długie Ogrody 4, 80-765 Gdańsk oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej jako STWiORB), stanowiących załączniki do SWZ.
6. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie Harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym, uzgodnionym z zamawiającym.
7. Z uwagi na fakt, iż DPS „Mors” w Stegnie jest obiektem funkcjonującym w ruchu ciągłym i koniecznym jest posiadanie dostępu i korzystanie z windy. Wykonawca może wyłączyć windę z użytkowania maksymalnie na 2 miesiące . Podczas prowadzenia pozostałych prac przed wymianą dźwigu wykonawca zapewnia pełny dostęp do istniejącej windy dla jej użytkowników.
8. Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisowej na zgłoszoną przez użytkownika awarię windy/infrastruktury na poziomie nie dłuższym niż 24 godziny.
9. Oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznymi i części rysunkowej projektu, STWiORB oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
1) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót,
2) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia, odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury,
3) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury które należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie,
4) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej,
5) wszystkie materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do zamawiającego wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt,
6) opracować kompletną dokumentację powykonawczą w postaci operatu kolaudacyjnego w zakresie i ilości określonej przez zamawiającego w SWZ,
7) koszt badania urządzenia i wydania przez właściwy Urząd Dozoru Technicznego Decyzji zezwalającej na eksploatację.
10. Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako pomocniczy.
11. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy.
12. Wymagania wobec wykonawcy:
1) wykonanie robót budowlanych należy prowadzić w sposób zgodny z przepisami ustawy Pb, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż,
2) przedstawienie stosownych dokumentów związanych z przetransportowaniem odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy oraz ich zmagazynowaniem w miejscu unieszkodliwiania odpadów,
3) utrzymanie ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
4) zorganizowanie i kierowanie budową w sposób zgodny z Projektem budowlanym, STWiORB, obowiązującymi przepisami bhp oraz zapewnienie warunków ppoż. określonych w przepisach szczegółowych,
5) informowanie zamawiającego o terminie robót ulegających zakryciu oraz o terminie odbioru robót zanikających (odbiór dokonany przez zamawiającego). Jeżeli wykonawca nie poinformował o tych terminach zamawiającego, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, na swój koszt,
6) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części, uzbrojenia podziemnego zlokalizowanego w miejscu robót bądź majątku zamawiającego - naprawienie ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na swój koszt,
7) dozór mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od daty przejęcia terenu budowy do daty dokonania odbioru końcowego robót,
8) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
9) oznakowanie robót,
10) niezwłoczne informowanie zamawiającego, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości, o wszelkich nieprawidłowościach oraz zagrożeniach powstania nieprawidłowości mogących mieć jakikolwiek wpływ na sytuację zamawiającego w sprawach objętych zamówieniem,
11) znakowanie stref niebezpiecznych i uniemożliwienie dostępu osób trzecich,
12) wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót,
13) odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z STWiORB,
14) roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi,
15) wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318384,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318384,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318384,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140966984

7.3.3) Ulica: Kalinowo 86

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318384,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.