Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063834/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
- 2021/BZP 00073159/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121667 z dnia 2021-07-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem 5 sztuk kabin dla palaczy wyrobów tytoniowych i 3 sztuk pochłaniaczy dymu tytoniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Sejmu
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Inwestycyjno-Techniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001103340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 4/6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 226942234
1.5.8.) Numer faksu: +48 226941149
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro-zam@sejm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sejm.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejm.gov.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Kancelaria Sejmu
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa Sejmu i jego organów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem 5 sztuk kabin dla palaczy wyrobów tytoniowych i 3 sztuk pochłaniaczy dymu tytoniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2db5278b-bc59-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014629/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Najem 5 szt. kabin dla palaczy wyrobów tytoniowych i 3 szt. pochłaniaczy dymu tytoniowego na okres 4 lat
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063834/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BIT/3021-17/21/JK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I postępowania jest najem pięciu kabin dla palaczy tytoniu i wyrobów tytoniowych4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe
4.5.5.) Wartość części: 280400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części I postępowania jest najem pięciu kabin dla palaczy tytoniu i wyrobów tytoniowych4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu
42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe
4.5.5.) Wartość części: 103600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211835,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335937,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211835,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palarnie.pl Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213303997
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PALARNIE.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PALARNIE.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211835,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-21 do 2025-07-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70493,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97416,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70493,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Palarnie.pl Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213303997
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-661
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PALARNIE.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PALARNIE.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70493,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-21 do 2025-07-212021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy pn. "Wolskie grillowanie - z grillem przez świat"- numer postępowania: 35/ZP/24.
- Medycyna Pracy- świadczenie usług medycznych 2024-2025
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
- Remont fragmentu ogrodzenia przy budynku na ul. A. Grottgera 25A w Warszawie w branży ogólnobudowlanej.
- Długoterminowy najem samochodów osobowych na potrzeby Centrum Łukasiewicz
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej poprzez remont i przebudowę biblioteki w Lubominie z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii
- Przebudowa części pomieszczeń archiwum budynku Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- WYMIANA DWÓCH CENTRAL WENTYLACYJNYCH OBSŁUGUJĄCYCH CZTERY SALE OPERACYJNE
- Przebudowa garażu na terenie Głównego Urzędu Statystycznego z dostosowaniem do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.