eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Przebudowa drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl -Skowierzyn w m. Radomyśl n/Sanem od km 0+000 do km 1+646,32



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl –Skowierzyn w m. Radomyśl n/Sanem od km 0+000 do km 1+646,32

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 6433709

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.stalowowolski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl –Skowierzyn w m. Radomyśl n/Sanem od km 0+000 do km 1+646,32

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1aa356d-992c-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1006R Radomyśl – Skowierzyn w m. Radomyśl nad Sanem od km 0+000 do km 1+646,32

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl - Skowierzyn.
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowę drogi powiatowej, klasy Z na odcinku od km 0+000 do km 1+281,9 w miejscowości Radomyśl nad Sanem. W ramach inwestycji zostaną przebudowane istniejące nawierzchnie jezdni poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, wybudowane i przebudowane ciągi piesze, pieszo-rowerowe, miejsca postojowe oraz przebudowane zostaną istniejące zjazdy i pobocza, przebudowane zostaną elementy odwodnienia (budowa odcinka rowu krytego, oczyszczenie z namułu i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych, budowa wpustów deszczowych) oraz wykonane zostaną pozostałe roboty towarzyszące.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania, projekty technologiczne rusztowań, deskowań, betonowania wraz ze sposobem pelengacji świeżego betonu,
4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
5. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
6. Materiały uzyskane z rozbiórek:
1) humus pozyskany z terenu budowy do wywiezienia i zagospodarowania przez
Wykonawcę,
2) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
3) materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę.
4) materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety- palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km
5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km
6) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy.
7. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę/Wykonawców wyłonionego/wyłonionych w niniejszym przetargu w porozumieniu z Zamawiającym.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV – nazwy i kody CPV robót wiodących.
Część I.
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
45233221-4 Malowanie nawierzchni
9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie:
Część I
- robót drogowych,
1) Zamówienie, o którym mowa w pkt. 10. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.
2) Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej):
a. realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,
b. zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,
c. zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d. strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
11. Równoważność materiałów i urządzeń.
1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2733423,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa obiektu mostowego na rzece San w ciągu drogi powiatowej nr 1006R Radomyśl - Skowierzyn.
1. Przedmiotem zamówienia jest II etap przebudowy mostu JNI 01008544 na rzece San w miejscowości Radomyśl nad Sanem. Pierwszy etap przebudowy mostu został zrealizowany w latach 2016-2017. W ramach II etapu przebudowy zostaną wykonane następujące roboty:
- rozbiórka prefabrykatów na stożkach i nasypach,
- roboty ziemne związane z uzupełnianiem braków gruntu stożków i nasypów,
- naprawa/dobetonowanie oporników pod umocnienia stożków,
- roboty zabezpieczające podpór i płyty pomostu od spodu- przygotowanie powierzchni betonowych, naprawa materiałami PCC, zabezpieczenie rys oraz zabezpieczenie antykorozyjne betonu,
- wykonanie systemowych rusztowań na lądzie i nad wodą dla robot przy podporach i konstrukcji stalowej,
- piaskowanie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej,
- wymiana uszkodzonych nitów na śruby sprężające,
- demontaż systemowych rusztowań na lądzie i nad wodą,
- umocnienie stożków betonowych elementami prefabrykowanymi,
- ułożenie ścieków korytkowych na skarpach,
- wykonanie schodów skarpowych z balustradą,
- oczyszczenie przestrzeni pomostowej.
Uwaga: dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę mostu tj. I i II etap. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie przebudowy w zakresie II etapu.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy, koszty związane z wykonaniem projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem, zakupem, ustawieniem i utrzymaniem oznakowania, projekty technologiczne rusztowań, deskowań, betonowania wraz ze sposobem pelengacji świeżego betonu,
4. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni stałą przejezdność przez przebudowywaną drogę. Zamawiający nie przewiduje możliwości całkowitego zamknięcia drogi.
5. Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego.
6. Materiały uzyskane z rozbiórek:
1) humus pozyskany z terenu budowy do wywiezienia i zagospodarowania przez
Wykonawcę,
2) rozebrane słupki i tarcze znaków drogowych do przewiezienia i przekazania do Zarządu Dróg Powiatowych w Stalowej Woli,
3) materiały z frezowania nawierzchni do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę.
4) materiały brukarskie przedstawiające wartość użytkową należy oczyścić, posegregować, ułożyć na palety- palety zabezpiecza wykonawca, ofoliować i dostarczyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km
5) inne materiały uzyskane w trakcie robót przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną dostarczone w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 10 km
6) materiały z wycinki drzew stanowią własność Wykonawcy.
7. Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem rzeczowo – finansowym opracowanym przez Wykonawcę/Wykonawców wyłonionego/wyłonionych w niniejszym przetargu w porozumieniu z Zamawiającym.
8. Wspólny Słownik Zamówień CPV – nazwy i kody CPV robót wiodących.
Część II.
45220000 –5 Roboty inżynieryjne i budowlane.
45221111–3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych.
9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie:
Część II
- robót mostowych
1) Zamówienie, o którym mowa w pkt. 10. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.
2) Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej):
a. realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,
b. zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,
c. zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d. strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.
11. Równoważność materiałów i urządzeń.
1) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych wyrobów lub producenta, znaków towarowych lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4) Wszystkie wyroby pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim musza odpowiadać wyroby, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5) W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6) Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
7) W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiał, kształt, wielkość, wytrzymałość i bezpieczeństwo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 4421227,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2444362,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2792945,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2444362,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBI Infrastruktura S.A. - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PBI WMB Sp. z o.o. - Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161465524

7.3.3) Ulica: Kolejowa 10E

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

cały zakres zamówienia za wyjątkiem nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2444362,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3873792,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6170618,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3873792,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIMIN Sp.z o. o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783174008

7.3.3) Ulica: Złotej Jesieni

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-826

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3873792,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.