eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dłutów › Przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dłutowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004709735

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 21

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 446340505

1.5.8.) Numer faksu: 446340505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@dlutow.naszops.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlutow.naszops.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://dlutow.naszops.pl/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73da33ea-a9d9-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00094245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 przygotowanie dostarczenie oraz podanie wyżywienia dla uczestników Klubu dla osób niesamodzielnych w Dłutowie oraz przygotowanie i dowóz wyżywienia dla uczestników Świetlicy Środowiskowej w Dłutowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projektu „Pracuś” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Włączenie społeczne, Działania IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałania IX.2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094516/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2601.02.07.2022.IG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 63900 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58788,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przygotowanie, dostarczenie i podanie drugiego śniadania oraz dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 15 uczestników klubu w okresie IV 2022r. – VIII 2022r. - łącznie 900 posiłków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 18900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

przygotowanie i dostarczenie posiłku w formie zimnego bufetu tj. kanapka, bułka słodka, napój, owoc, łącznie 4500 posiłków dla maksymalnie 15 uczestników świetlicy środowiskowej .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
w okresie IV 2022r. – VI 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. Do dnia 31.03.2022r. do godz.: 09.00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – zwaną dalej ustawą Pzp (Dz. U. z 2021r., poz.1129 z późn. zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

Art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie do składania ofert, tj. Do dnia 31.03.2022r. do godz.: 09.00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.