eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przechlewie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przechlewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przechlewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Człuchowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Przechlewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@przechlewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przechlewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przechlewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przechlewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e40b135b-ab5a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025155/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przechlewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097211/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1817187,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Przechlewie, przy Oś. Juźkowa 7, 77-320 Przechlewo, na działce o numerze ewidencyjny gruntu 1393/2, obręb 0010 Przechlewo. Inwestycja ma na celu uporządkowanie i usystematyzowanie selektywnej zbiórki odpadów wraz z odpowiednim wyposażeniem.
W ramach inwestycji planowane są:
Budowa:
a) czterech wolnostojących parterowych budynków gospodarczych, każdy o powierzchni zabudowy nie przekraczającej 35m2. Będą to obiekty modułowe prefabrykowane, dostarczone jako gotowe na teren budowy, służące do przechowywania podręcznego sprzętu. Nie będą służyły do gromadzenia odpadów oraz nie będą to obiekty przeznaczone do stałego przebywania ludzi. Wykonane będą z elementów nierozprzestrzeniających ognia
(NRO), a ich obciążenie ogniowe będzie mniejsze niż 500 MJ/m2;
b) trzy wolnostojące wiaty o konstrukcji stalowej o powierzchni zabudowy 35m2 (5x7m), dostarczone jako gotowe prefabrykaty lub budowane na miejscu, służące zadaszeniu niektórych kontenerów,
c) ośmiu stanowisk dla samochodów osobowych (poza obszarem Natura 2000) o nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,
d) ogrodzeń panelowych o wysokości 1,5m.
Wykonanie robót budowlanych:
a) remont budowli (PSZOK), polegającym na wyczyszczeniu istniejących murów,
b) wymiana oświetlenia placu (słupy i lampy) w ramach istniejącej instalacji oświetlenia terenu,
c) instalowanie tablic informacyjnych na istniejącym murze na terenie PSZOK,
d) utwardzenie terenu betonową kostką na podsypce cementowo-piaskowej (komunikacja
wewnętrzna)
e) montaż niezbędnych urządzeń dla funkcjonowania PSZOK, takich jak: kontenery na odpady
oraz samochodowa waga przenośna wraz z wykonaniem niezbędnego utwardzenia terenu.
Punkt selektywnej zbiórki odpadów należy wyposażyć w szereg kontenerów do gromadzenia
odpadów. Wśród nich planowane są kontenery typowe , takie jak :
• KP-15 pełny odkryty, 6 szt. - stawiane pod wiatą,
• KP-15 pełny zakryty lub odkryty, 12 szt. - stawiane na ogrodzonym i utwardzonym
placu PSZOK (istniejący boks betonowy),
• KP-8 zakryty 4 szt. - stawiane pod wiatą i jeden dla odpadów bio w betonowym boksie
• POK-11, 4szt. - ustawiane na terenie utwardzonym, przeznaczone odpadów o niewielkich wymiarach (Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne np. baterie
elektryczne itp.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie
w przypadku kiedy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Przed otwarciem ofert Zamawiający na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania zamieścił kwotę - wysokości 2.000.000,00 złotych brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęły trzy oferty. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 2.241.353,81 zł brutto i przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust.3 Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.