eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › "Remont drogi powiatowej 1155K na odcinku I - w km od 0+000 do km 4+450, na odcinku II - w km od 6+633 do km 7+728, w miejscowościach Tarnawa i Imbramowice, Powiat Olkuski."



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej 1155K na odcinku I - w km od 0+000 do km 4+450, na odcinku II - w km od 6+633 do km 7+728, w miejscowościach Tarnawa i Imbramowice, Powiat Olkuski.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Olkuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sp.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_olkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi powiatowej 1155K na odcinku I - w km od 0+000 do km 4+450, na odcinku II - w km od 6+633 do km 7+728, w miejscowościach Tarnawa i Imbramowice, Powiat Olkuski.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7007ce6-956b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024976/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi powiatowej 1155K na odcinku I - w km od 0+000 do km 4+450, na odcinku II - w km od 6+633 do km 7+728, w miejscowościach Tarnawa i Imbramowice, Powiat Olkuski.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067609/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.272.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje remont drogi powiatowej nr 1155K w miejscowości Tarnawa oraz Imbramowice. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na modernizacji, usprawnieniu układu komunikacyjnego i poprawie warunków bezpieczeństwa na drodze poprzez remont ciągu drogowego.
Planowana inwestycja dla ciągu drogowego 1155K obejmuje:
-mechaniczne cięcie szczelin 43,50 m2
-mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. 6 cm 24 381,00 m2
-mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego 24 381,00 m2
-roboty ziemne koparkami z transportem urobku 13 502,72 m3
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne 27 193,50 m2
-warstwy odsączające, zagęszczenie mechaniczne gr. po zagęszczeniu 10 cm 27 193,50 m2
-podbudowa z kruszywa warstwa dolna gr. 20 cm 26 629,00 m2
-podbudowa z kruszywa warstwa górna gr. 15 cm 26 629,00 m2
-podbudowa z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 4 cm 25 505,00 m2
-dwukrotne, mechaniczne oczyszczanie nawierzchni drogowych 25 505,00 m2
-dwukrotne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 25 505,00 m2
-nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa wiążąca 6cm 24 935,50 m2
-nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna 5cm 24 371,00 m2
-umocnienie skarp i dna kanałów płytami ażurowymi 314,40 m2
-konserwacja, odmulenie istniejących przepustów 104,5 m

Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia prac w pierwszej kolejności na odcinku od km 0+000 do km 2+450, po zakończeniu etapu pierwszego można przystąpić do etapu drugiego obejmującego odcinek od km 2+450 do km 4+450, po zakończeniu etapu II można przystąpić do realizacji etapu III odcinek w km 6+633 do km 7+728, Należy bezwzględnie każdy z etapów zakończyć przed okresem zimowy (doprowadzić do położenia warstwy wiążącej), aby umożliwić zimowe utrzymanie dróg.

Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu oraz zgodnego z nim oznakowania dróg na czas prowadzenia robót. Wykonawca wykona tablicę informacyjne o dofinansowaniu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (wzór umowy § 2 ust. 5). Należy zapewnić i zabezpieczyć dojścia i dojazdy do posesji w trakcie realizacji robót. Ponadto należy zlecić nadzory dla właścicieli i użytkowników uzbrojenia technicznego, oraz wykonać zabezpieczenia dodatkowe, zlecone przez tychże właścicieli i użytkowników w trakcie prowadzenia robót. Koszty wymienione powyżej należy ująć w kosztach ogólnych bez dodatkowych wyliczeń.

UWAGA! Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, Wykonawca oświadcza, że jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego wskazanego w ust. 1, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.
Uwaga!
Zamawiający informuje, że nie posiada wersji edytowalnej załącznika nr 7 do SWZ.
Wykonawca prac jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż po zakończeniu realizacji zadania, droga będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z niej przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8860739,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12237001,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8860739,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DROGOMEX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 584-020-14-24

7.3.3) Ulica: ul. Stefana Bryły 4

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty rozbiórkowe (poz. 2.2-2.8 Kosztorysu), roboty ziemne, odwodnienie, roboty brukarskie, roboty nawierzchniowe (poz. 6.1-6.7), roboty wykończeniowe, obsługa sprzętu do układania nawierzchni bitumicznych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8860739,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.