eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek przy ul. Roślinnej w Dębogórzu oraz obrębu Mechelinki w gminie Kosakowo



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek przy ul. Roślinnej w Dębogórzu oraz obrębu Mechelinki w gminie Kosakowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek przy ul. Roślinnej w Dębogórzu oraz obrębu Mechelinki w gminie Kosakowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd1d0f9-9f88-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego działek przy ul. Roślinnej w Dębogórzu gmina Kosakowo, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXV/490/2022 Rady Gminy Kosakowo z dnia 27stycznia 2022r. W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.10.8ha, położony poza obszarem zwartej zabudowy. Przedmiotem opracowania miejscowego planu jest zmiana warunków i zasad zagospodarowania dla części obszaru objętego obowiązującym miejscowym planem uchwalonym uchwałą Nr XLIII/75/09 Rady Gminy Kosakowo z dnia 28.10.2009r., położonym na północ od ul. Roślinnej oraz ustalenie przeznaczenia i zasad zagospodarowania na część obszaru, na którym brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - po południowej stronie ulicy Roślinnej. Nie przewiduje się sporządzania wniosku rolnego i leśnego.
Zamówienie obejmuje: komplet opracowań sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiających uchwalenie przez radę gminy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
a) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zawierającego:
- rysunek planu w skali 1: 1000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, drogowa,
- tekst planu,
- prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko,
- opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby),
- prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- uzasadnienie,
b) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
c) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
d) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich załączników, propozycji rozstrzygnięć uwag i materiałów niezbędnych do wyłożenia i uchwalenia planu,
e) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej:
- część opisową pliki w formacie PDF i Word,
- część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego,
f) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz
z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem,
g) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
h) udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 18450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
obrębu Mechelinki gmina Kosakowo, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały nr LXV/494/2022 Rady Gminy Kosakowo z dnia 27 stycznia 2022r.
W zakres opracowania wchodzi obszar o powierzchni ok.65ha obejmujący: obszar Klifu Mechelińskiego oraz cały obręb Mechelinki poza niewielkim fragmentem wsi położonym pomiędzy ul. Szkolną i Nadmorską.
Przedmiotem opracowania mpzp jest ustalenie nowych zasad i warunków zagospodarowania i zabudowy, głównie pod funkcję mieszkaniową jednorodzinną, usługi towarzyszące, usługi turystyki, zieleń, sport i rekreację, drogi. Cały obszar objęty jest trzema obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Nie przewiduje się sporządzenia wniosku rolnego i leśnego.

Zamówienie obejmuje: komplet opracowań i załączników sporządzonych zgodnie
z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiających uchwalenie przez radę gminy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
i) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opisanego
w punkcie 1 niniejszego § :
- rysunek planu w skali 1: 1000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, komunikacja (drogi),
- tekst planu,
- prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko,
- opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby),
- prognozę skutków finansowych uchwalenia planu,
- uzasadnienie,
j) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
k) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
l) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich wymaganych załączników i materiałów niezbędnych do wyłożenia
i uchwaleniem planu,
m) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej:
- część opisową pliki w formacie PDF i Word,
- część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego,
n) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz
z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem,
o) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12054,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28015,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12054,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdyńska Grupa Urbanistyczna Mariusz Fudala, Tomasz Płocke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862029659

7.3.3) Ulica: Poznańska 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-305

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12054,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18081,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58765,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18081,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gdyńska Grupa Urbanistyczna Mariusz Fudala, Tomasz Płocke

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862029659

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 10

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-305

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18081,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.