eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › 1P.23 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
1P.23 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fec1dfcd-902d-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1P.23 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec1dfcd-902d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010391/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017414

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1P/TP1/R/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie I – Rękawice diagnostyczne
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/I do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowym ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 11600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie II - Rękawice chirurgiczne

2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/II do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowym ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie III – Rękawice nitrylowe

2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/III do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowym ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 75600,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa rękawic medycznych dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie w zakresie określonym w SWZ .
Zadanie IV – Rękawice winylowe

2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2/IV do SWZ. Podane w formularzach asortymentowo-cenowym ilości są średnim zapotrzebowaniem w ciągu 12 miesięcy i służą tylko do celów porównania ofert. Jeżeli z przyczyn niezależnych od Zamawiającego zrealizowanie całkowitej ilości asortymentu byłoby niecelowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia do 30% wartości netto przedmiotu zamówienia określonego w danym formularzu asortymentowo-cenowym - bez prawa dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń z tego tytułu. Rzeczywiste zapotrzebowanie wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego .
3. Oferowany przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 07 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 974) oraz aktami wykonawczymi do niej. Przez dokument dopuszczający wyrób medyczny do obrotu rozumie się w szczególności deklarację zgodności CE.
4.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, przesyłką pocztową lub poprzez wynajętego w tym celu przewoźnika na swój koszt i ryzyko.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego .

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 975,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2041,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3645,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2041,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercator Medical SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771036424

7.3.3) Ulica: Modrzejewskiej 30

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-327

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2041,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45264,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45264,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45264,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45264,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 737,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.