eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121171 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002153989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grenadierów 51/59

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-073

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 51 52 716, (22) 51 52 750

1.5.8.) Numer faksu: (22) 51 52 789

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@grochowski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów i zestawów do badań laboratoryjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-744614ba-9eae-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034592/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPK/5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I zamówienia obejmuje zestawy lateksowe do jakościowego i półilościowego oznaczania oraz do jakościowego oznaczania.

Lp. Opis przedmiotu zamówienia Oznaczenie Ilość opakowań na 36m-cy
1 Zestaw lateksowy do jakościowego i półilościowego oznaczania przeciw ciał kiłowych w surowicy krwi 100 1
2 Zestaw lateksowy do jakościowego i półilościowego oznaczania ASO surowicy we krwi 100 1
3 Zestaw lateksowy do jakościowego oznaczenia czynnika reumatoidalnego RF w syrowicy krwi 200 2
4 Zestaw lateksowy do jakościowego oznaczenia odczynu Waalera Rosego w surowicy krwi 100 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 209,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia obejmuje testy immunochromatograficzne, testy do oznaczania B-HCG i testy do oznaczania narkotyków w moczu.

Lp. Opis przedmiotu zamówienia Oznaczenie Ilość opakowań na 36m-cy
1 Test immunochromatograficzny, kasetkowy do oznaczania krwi utajonej w kale, test swoisty dla hemoglobiny ludzkiej 650 26
2 Test immunochromatograficzny do wykrywania dehydrogenazy glutaminianu w kale 1200 120
3 Test immunochromatograficzny do oznaczania toksyny A i B Clostridium difficile w kale 480 48
4 Test immunochromatograficzny do oznaczania Rotawirusów i Adenowirusów w kale 600 24
5 Test immunochromatograficzny do oznaczania Norowirusów w kale 600 60
6 Test do oznaczania B-HCG 200 20
7 Test do oznaczania kalprotektyny w kale 20 1
8 Test do oznaczania narkotyków w moczu: (amfetamina, barbiturany,benzodiazepiny,kokaina,ekstaza, metadon,morfina,fencyklidyna,TCA,THC oraz reakce wykrywające substancje maskujące) 150 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 56205,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna niepodlegająca odrzuceniu oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał (zamierza) przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części nr 1 zamówienia: 225,72 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną (jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu): 432,00 zł brutto. Cena jedynej niepodlegającej odrzuceniu oferty przekraczała kwotę na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 1 zamówienia, o przeszło 90 %. Ze względu na zasadę oszczędnego i celowego wydatkowania środków publicznych Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 432,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31403,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61835,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31403,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 946-23-60-625

7.3.3) Ulica: Vetterów 5

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31403,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.