eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy ZSO Nr 12 w Gliwicach - etap II. Przebudowa dziedzińca w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Płockiej 16 w Gliwicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121043 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy ZSO Nr 12 w Gliwicach – etap II.
Przebudowa dziedzińca w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Płockiej 16 w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 12

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płocka 16

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322701517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso12.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso12.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zso12.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy ZSO Nr 12 w Gliwicach – etap II.
Przebudowa dziedzińca w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 12 przy ul. Płockiej 16 w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faca3516-c530-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy ZSO Nr 12 - II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSO12.26.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 471482,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówieniem publicznym objęte są roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 12 w Gliwicach przy Płockiej 16 w zakresie częściowych zmian w zagospodarowaniu terenu i przebudowy dziedzińca.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach SWZ:
- dokumentacji projektowej: Modernizacji nawierzchni i prac towarzyszących –
zagospodarowanie terenu wokół budynku ZSO 12 w Gliwicach, w ograniczonym zakresie rzeczowym do II etapu, opracowanej przez RENSTUDIO – Szymon Rendchen , stanowiącej nr 6.1 SWZ
- specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – załącznik nr 6.2 SWZ
- przedmiarze robót - załącznik nr 6.3 SWZ

Zakres rzeczowy robót ujęty w przedmiarach robót należy traktować jako orientacyjny, Wykonawca uwzględni w ofercie całość robót niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia w tym roboty, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarach robót a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z „sztuką budowlaną” i obowiązującymi przepisami.

Ze względu na charakter obiektu, w którym będą prowadzone roboty objęte postepowaniem, Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w prowadzeniu robót remontowo budowlanych w czynnych placówkach oświatowych.

Zamawiający oczekuje przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych postepowaniem i wymaga odbycia wizji lokalnej. W celu umożliwienia
zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 14 czerwca 2021 i 18 czerwca 2021 o godz. 10.00 . Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 2 do SWZ. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy zgodnie z art.
226 ust.1 pkt.18 ustawy PZP. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców uczestniczył w wizji.

Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia placówki. W tym celu m. in. zabezpieczy w razie potrzeby teren z przyległościami przed negatywnym oddziaływaniem prowadzonych robót i na bieżąco będzie utrzymywał porządek. Ze względów organizacyjnych Zamawiający przewidział możliwość realizacji zamówienia wyłącznie w sposób nie kolidujący z funkcjonowaniem placówki.
Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytkowych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z póź. zm.). Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem, ze względu na kontynuację modernizacji, odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579924,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579924,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579924,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHALL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000238426

7.3.3) Ulica: Milowicka 1f

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-312

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579924,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.