eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d44503e-9b84-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023022/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku (RFRD - edycja 2022)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075332/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4328319,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
I. Zakres zadania. Etap 1 - Zakres objęty ZRID
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SWZ.
1. Branża drogowa.
1.1. ul. Władysława Łokietka, nr drogi 223077G (długość odcinka A -B1 37,72 m)
1.2. ul. Bolesława Chrobrego, nr drogi 223107G (długość odcinka B -D 170,17 m)
1.3. ul. Kazimierza Wielkiego, nr drogi 223109G (długość odcinka C1 -G 146,16 m)
1.4. ul. Kazimierza Odnowiciela, nr drogi 223106G (długość odcinka J - E 167,70 m)
1.5. ul. Bolesława Krzywoustego, nr drogi 223104G (długość odcinka M - N 108,73 m)
1.6. ul. Kazimierza Sprawiedliwego, nr drogi 223105G (długość odcinka L - K 41,35 m, I - F 187,08 m)
1.7. ul. Przemysła II, nr drogi 223103G (plac o wymiarach 11 m x 13,5 m)
UWAGA. W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie regulacji tj. korekty sytuacyjno – wysokościowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej istniejących zjazdów indywidualnych i dojść do furtek
w przypadku takiej potrzeby (dotyczy głównie zjazdów do posesji przy ul. Bolesława Chrobrego nr 2 i 3, ul. Kazimierza Odnowiciela nr 1).
W lokalizacjach zakończenia istniejącej bitumicznej nawierzchni ul. Władysława Łokietka przy styku z projektowanymi odcinkami ulic należy odciąć istniejącą nawierzchnię bitumiczną i zakończyć ją opornikami betonowymi. Drzewa wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarze zostały wycięcie, do Wykonawcy należeć będzie wycena i wykarczowanie karpin. Do wykonawcy należeć będzie również wykarczowanie pojedynczych krzewów i pozostałości po krzewach kolidujących z inwestycją. Karpiny i pozostałości po krzewach należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ramach Stałej Organizacji Ruchu należy wycenić i ustawić wyświetlacz radarowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ oraz wycenić i wykonać 4 komplety progów zwalniających wyspowych. Progi zwalniające wyspowe należy wykonać z kostki brukowej betonowej – starobruk H8 koloru czerwonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (t.j. - Dz.U. 2019 poz. 2311) - załącznik nr 4 rys. 8.1.6. c)
2. Branża sanitarna
Zadanie obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej na działkach nr 1255/8, 1810/8, 1810/22, 1810/49, 2908, 2911, 2936, 2946 jednostka ewidencyjna [220204_4], obręb [0001] w ulicach Wł. Łokietka, Mieszka I, K. Odnowiciela, B. Krzywoustego, B. Chrobrego, Przemysła II, K. Wielkiego) na Osiedlu Piastowskim w Czersku z włączeniem do istniejącej studni rewizyjnej w ulicy Kazimierza Wielkiego o rzędnych 121,84/118,32 (działka nr 1810/8)
3. Branża elektryczna – kolizje energetyczne
Zadanie obejmuje przebudowę i rozbudowy sieci elektroenergetycznej NN 0,4kV oraz 15 kV dla zadania pn. Budowa ulic na Osiedlu Piastowskim w Czersku dz. nr 1810/8, 1809/12, 1809/13, 1809/14, 1809/15, 1810/95, 2946, 1810/93, 1810/92, 2938, 2929, 2928, 2936, 1810/97, 1810/99, 2911, 2908, 1810/22 Jednostka ewidencyjna [220204_4], obręb [0001].
UWAGA. W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie korekt sytuacyjno – wysokościowych istniejących słupów oświetleniowych w przypadku takiej potrzeby.
Etap 2. Zakres objęty zgłoszeniem robót budowlanych – działki 1810/8, 1255/8, 1251/4, 1249/6obr. Czersk-miasto
Zadanie obejmuje budowę ulic Kazimierza Wielkiego (długość odcinka 72 m), Władysława Łokietka (długość 42 m), Mieszka I (długość odcinka 135 m) na działkach 1810/8, 1255/8, 1251/4, 1249/6 jednostka ewidencyjna [220204_4], obręb [0001].
1. Branża drogowa
Wyżej wymienione odcinki jezdni należy wykonać w konstrukcji jak pozostałych odcinków w zakresie objętym ZRID. Zgodnie z rysunkiem nr 3.1. Przekroje konstrukcyjne dla wersji z utwardzonymi poboczami. Zjazdy należy wykonać w konstrukcji zgodnej z rysunkiem nr 3.1. Przekroje konstrukcyjne od krawędzi jezdni do granicy posesji. Wyżej wymienione odcinki jezdni należy wykonać zgodnie z załączonym Projektem Zagospodarowania Terenu.
UWAGA. W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie regulacji tj. korekty sytuacyjno – wysokościowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej istniejących zjazdów indywidualnych i dojść do furtek w przypadku takiej potrzeby (dotyczy głównie zjazdu do posesji przy ul. Mieszka I nr 3) Drzewa wskazane w dokumentacji projektowej i przedmiarze zostały wycięcie, do Wykonawcy należeć będzie wycena i wykarczowanie 3 szt. karpin. Do wykonawcy należeć będzie również wykarczowanie pojedynczych krzewów i pozostałości po krzewach kolidujących z inwestycją. Karpiny i pozostałości po krzewach należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Branża sanitarna
W ramach branży sanitarnej należy wyregulować wysokościowo istniejące studnie sanitarne i pokrywy zaworów wodociągowych i gazowych.
Do wykonania są 4 studzienki ściekowe wraz z przykanalikami.
3. Branża elektryczna
W ramach zadania należy uwzględnić wycenę i wykonanie korekt sytuacyjno – wysokościowych istniejących słupów oświetleniowych w przypadku takiej potrzeby.
II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną (2 szt.) dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wzór tablicy został określony w załączniku nr 2 do OPZ).Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca na własny poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych dla poszczególnych ulic i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
5. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
6. Materiał pozyskany z rozbiórek należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy. Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych.
7. Przed wykonaniem docelowych robót ziemnych Wykonawca dokona rozbiórki górnej warstwy nawierzchni ulic wykonaną z kruszywa łamanego kamiennego 0-31,5 mm na grubość ok. 5 cm i średnią szerokość jezdni 3 m. Pozyskany materiał należy wywieźć i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 3 km od placu budowy.
8. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również wykonanie kanalizacji deszczowej.
11. Po zakończeniu prac związanych z budową kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej oraz wykonać inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej pokazującą spadki podłużne poszczególnych odcinków. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.
12. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
13. Prace energetyczne należy wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Usunięcia Kolizji oraz zgodnie z obowiązującymi aktualnie standardami w Enea Operator. Wykonawca pokryje ewentualne koszty wynikające z ww. warunków określone przez gestora sieci.
14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i innych elementów robót zgodnie z SST.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 8 do SWZ - opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3398753,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6047030,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3398753,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Komunalno - Transportowe AMAR Mariusz Rudnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5611425056

7.3.3) Ulica: ul. Chojnicka 32B

7.3.4) Miejscowość: Lichnowy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-620

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3398753,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.