Ogłoszenie z dnia 2021-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00070923/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120979 z dnia 2021-07-20 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachów budynków Gminy przy ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kamiennej 10, ul. Kartuskiej 16.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767238200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachów budynków Gminy przy ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kamiennej 10, ul. Kartuskiej 16.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-696f6abf-c2c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008331/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachu budynków przy ul. Kamiennej 10, ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kartuska 16 - wraz z dociepleniem stropu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070923/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-371-4/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania obejmuje:- remont konstrukcji dachu polegający na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- remont stropu nad pomieszczeniami uwzględniający wymianę belek stropowych,
- remont schodów strychowych z uwzględnieniem konieczności wykonania balustrad,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu oraz wykonanie tynkowania ściany ponad połacią dachu z uwzględnieniem konieczności wykonania obróbek blacharskich oraz zabezpieczenia wlotów do przewodów wentylacyjnych,
- naprawę ścian lukarny od strony ul. K. Wielkiego poprzez zastosowania technologii zszywania muru,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie poddasza i stychu,
- montaż wyłazu dachowego,
- wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30 oraz wymianę drzwi do drugiego pomieszczenia,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i montażem membrany dachowej oraz wymianę pokrycia z papy wraz z deskowaniem w obrębie klatki schodowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- naprawę gzymsów ostatniej kondygnacji wraz z uzupełnieniem zdobień na lukarnie od ul. K. Wielkiego,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- remont instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu,
- montaż kratek wentylacyjnych na poziomie poddasza nieużytkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 294446,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania obejmuje:- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie schodów strychowych z uwzględnieniem konieczności wykonania balustrad,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze strychu,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego strychu oraz wykonanie tynkowania ściany ponad połacią dachu z uwzględnieniem konieczności wykonania obróbek blacharskich oraz zabezpieczenia wlotów do przewodów wentylacyjnych,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie stychu,
- montaż wyłazu dachowego,
- wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i montażem membrany dachowej oraz wymianą pokrycia z papy wraz z deskowaniem w obrębie klatki schodowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu strychu,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- naprawę gzymsów ostatniej kondygnacji od strony podwórza,
- wymianę uszkodzonych elementów belek stropowych,
- wymianę podsufitki z desek,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenia strychu,
- wykonanie instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 198060,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania obejmuje:- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie poddasza i strychu,
- wymianę schodów wraz z montażem balustrady,
- montaż wyłazu dachowego,
- przesunięcie wejścia na poddasze oraz wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30 oraz remont pozostałych drzwi w obrębie poddasza i strychu,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia oraz montażem membrany dachowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- przemurowanie gzymsów ostatniej kondygnacji,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 243270,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania obejmuje:- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu,
- wymianę belek stropowych pomiędzy poddaszem a ostatnią kondygnacją mieszkalną, wykazujących nadmierne ugięcia spowodowane zamoknięciem i wpływami korozji biologicznej, z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu,
- wymianę schodów wraz z montażem balustrady,
- wymianę świetlików dachowych i montaż wyłazu dachowego,
- wymurowanie ściany do wykonania wejścia na poddasze,
- wymianę drzwi na poddasze oraz strych o odporności ogniowej EI30,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia oraz montażem membrany dachowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych wraz z tynkowaniem od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na cynkowane ogniowo do poziomu przyłączenia,
- przemurowanie gzymsów ostatniej kondygnacji,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 167658,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352291,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352291,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352291,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744
7.3.3) Ulica: Poselska 5-7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352291,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253468,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253468,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253468,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744
7.3.3) Ulica: Poselska 5-7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253468,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268980,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268980,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268980,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744
7.3.3) Ulica: Poselska 5-7
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
jakie przetargi wygrała firma
SP.C. PIONIER IWONA WEIN WOJCIECH PISZCZAŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268980,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174855,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199052,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174855,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogólnobudowlanych WEL-BUD Walter Korkuś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390634923
7.3.3) Ulica: Raciborska 8
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH "WEL-BUD" WALTER KORKUŚ
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH "WEL-BUD" WALTER KORKUŚ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174855,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-20 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Usługa kruszenia, separacji magnetycznej i przesiania heterogenicznych pozostałości z produkcji stopów ołowiu
- Konserwacja i restauracja zabytkowych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej.
- "Przebudowa zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę konstrukcji dachu w budynku gminy i budynku mieszkalno-użytkowym wraz z inwentaryzacją części budynków
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Wilczkowicach Górnych w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
więcej: Roboty na placu budowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.