eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachów budynków Gminy przy ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kamiennej 10, ul. Kartuskiej 16.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120979 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachów budynków Gminy przy ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kamiennej 10, ul. Kartuskiej 16.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767238200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_legnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachów budynków Gminy przy ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kamiennej 10, ul. Kartuskiej 16.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-696f6abf-c2c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008331/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa konstrukcji dachów wraz z wymianą pokrycia dachu budynków przy ul. Kamiennej 10, ul. Kazimierza Wielkiego 31, ul. Mickiewicza 2, ul. Kartuska 16 - wraz z dociepleniem stropu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NO-371-4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- remont konstrukcji dachu polegający na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- remont stropu nad pomieszczeniami uwzględniający wymianę belek stropowych,
- remont schodów strychowych z uwzględnieniem konieczności wykonania balustrad,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu oraz wykonanie tynkowania ściany ponad połacią dachu z uwzględnieniem konieczności wykonania obróbek blacharskich oraz zabezpieczenia wlotów do przewodów wentylacyjnych,
- naprawę ścian lukarny od strony ul. K. Wielkiego poprzez zastosowania technologii zszywania muru,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie poddasza i stychu,
- montaż wyłazu dachowego,
- wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30 oraz wymianę drzwi do drugiego pomieszczenia,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i montażem membrany dachowej oraz wymianę pokrycia z papy wraz z deskowaniem w obrębie klatki schodowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- naprawę gzymsów ostatniej kondygnacji wraz z uzupełnieniem zdobień na lukarnie od ul. K. Wielkiego,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- remont instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu,
- montaż kratek wentylacyjnych na poziomie poddasza nieużytkowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 294446,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie schodów strychowych z uwzględnieniem konieczności wykonania balustrad,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze strychu,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego strychu oraz wykonanie tynkowania ściany ponad połacią dachu z uwzględnieniem konieczności wykonania obróbek blacharskich oraz zabezpieczenia wlotów do przewodów wentylacyjnych,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie stychu,
- montaż wyłazu dachowego,
- wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia i montażem membrany dachowej oraz wymianą pokrycia z papy wraz z deskowaniem w obrębie klatki schodowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu strychu,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- naprawę gzymsów ostatniej kondygnacji od strony podwórza,
- wymianę uszkodzonych elementów belek stropowych,
- wymianę podsufitki z desek,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenia strychu,
- wykonanie instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 198060,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- naprawę ścian oraz wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu,
- wymianę stolarki okiennej w obrębie poddasza i strychu,
- wymianę schodów wraz z montażem balustrady,
- montaż wyłazu dachowego,
- przesunięcie wejścia na poddasze oraz wymianę drzwi na strych o odporności ogniowej EI30 oraz remont pozostałych drzwi w obrębie poddasza i strychu,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia oraz montażem membrany dachowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na PCV do poziomu przyłączenia,
- przemurowanie gzymsów ostatniej kondygnacji,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu,
- wykonanie instalacji odgromowej budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 243270,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania obejmuje:
- przebudowę konstrukcji dachu polegającą na wzmocnieniu lub wymianie osłabionych elementów z uwzględnieniem konieczności uzupełnienia brakujących elementów konstrukcji,
- wykonanie nowych podłóg w obrębie poddasza oraz strychu,
- wymianę belek stropowych pomiędzy poddaszem a ostatnią kondygnacją mieszkalną, wykazujących nadmierne ugięcia spowodowane zamoknięciem i wpływami korozji biologicznej, z uwzględnieniem wymiany materiału izolacyjnego (szlaka) na wełnę mineralną w podłodze poddasza,
- wykonanie tynków wewnętrznych w obrębie całego poddasza i strychu,
- wymianę schodów wraz z montażem balustrady,
- wymianę świetlików dachowych i montaż wyłazu dachowego,
- wymurowanie ściany do wykonania wejścia na poddasze,
- wymianę drzwi na poddasze oraz strych o odporności ogniowej EI30,
- wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą łacenia oraz montażem membrany dachowej,
- wyposażenie połaci w płotki śniegowe, ławy i stopnie kominiarskie,
- przemurowanie przewodów kominowych wraz z tynkowaniem od poziomu poddasza,
- wymianę odwodnienia dachu i obróbek blacharskich z blachy tytan-cynk,
- wymianę rur spustowych na cynkowane ogniowo do poziomu przyłączenia,
- przemurowanie gzymsów ostatniej kondygnacji,
- demontaż istniejących anten oraz montaż anten z wykorzystaniem elementów systemowych,
- wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenie poddasza i strychu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 167658,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352291,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352291,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352291,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744

7.3.3) Ulica: Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352291,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253468,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253468,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253468,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744

7.3.3) Ulica: Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253468,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268980,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268980,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268980,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Spółka Cywilna PIONIER Wojciech Piszczałka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sp.c. PIONIER Iwona Wein

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390562744

7.3.3) Ulica: Poselska 5-7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268980,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174855,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199052,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174855,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Ogólnobudowlanych WEL-BUD Walter Korkuś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 390634923

7.3.3) Ulica: Raciborska 8

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174855,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.