eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu typu hakowiec do przewozu kontenerów KP-7 na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120931 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu typu hakowiec do przewozu kontenerów KP-7 na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pgk.biuletyn-publiczny.net/news/0/1/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu typu hakowiec do przewozu kontenerów KP-7 na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e85aa87-d9ba-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZOŚ/12/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego pojazdu typu hakowiec do przewozu kontenerów KP-7 na potrzeby ZOŚ do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju. Dostawa pojazdu staraniem i na koszt Wykonawcy przedmiotu zamówienia – loco baza Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie. Pojazd typu hakowiec;
- podwozie: Fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji nie wcześniej niż 2021 r.,samochód ciężarowy z kompatybilnym urządzeniem hakowym o DMC min. 7 500 kg do max. 9 000 kg, silnik wysokoprężny o mocy min. 170 KM , spełniający normy emisji spalin euro 6, - zabudowa - urządzenie hakowe: nominalna moc załadunkowa 8 t, przystosowane do obsługi kontenerów KP-7, urządzenie hakowe zintegrowane z podwoziem w sposób zapewniający jego pełną obsługę, urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane. Pozostałe wymagane parametry minimalne oraz warunki realizacji zamówienia określa SWZ Rozdział 4 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - min. 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu zdawczo – odbiorczego bez uwag na cały zestaw (samochód oraz zabudowa).
Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonych urządzeń z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu pojazdu do serwisu pokrywa Wykonawca. Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z materiałami eksploatacyjnymi przewidzianymi w karcie gwarancyjnej dla danego przeglądu w ciągu trwania gwarancji pokrywa Wykonawca.
Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239235 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278718 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239235 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWT AUTOMOTIVE POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220023307

7.3.3) Ulica: Poznańska 343

7.3.4) Miejscowość: Ołtarzew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239235 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.