eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b28c301-9362-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00120564

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00571618

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/75/2023/S

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dzierżawa 17 sztuk urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wg rodzajów i w ilościach:
a. Rodzaj 1 – urządzenie wielofunkcyjne, kolor, w ilości 12 szt.,
b. Rodzaj 2 – urządzenie wielofunkcyjne, kolor, skaner jednoprzebiegowy, w ilości 4 szt.,
c. Rodzaj 3 - urządzenie wielofunkcyjne, kolor, skaner jednoprzebiegowy, w ilości 1 szt.
2) dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego:
a)Filia Centrum Obsługi Mieszkańca - Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o ul. Gazowa 20 we Wrocławiu w ilości 2 szt. oraz
b) Centrum Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu w ilości 15 szt.
3) dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania Systemu zarządzania wydrukiem, w tym przeszkolenie administratorów IT Zamawiającego,
4) wykonywanie na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawami oraz utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych urządzeń,
5) dokonywanie deinstalacji, transportu i ponownej instalacji urządzeń w przypadku zmiany ich lokalizacji,
6) niezwłoczne dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (min. tonerów, pojemników na zużyty toner oraz innych materiałów zależnie od rozwiązania danego producenta, materiały eksploatacyjne nie obejmują papieru) odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi urządzeniami, do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem,
7) odbieranie zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach,
8) odbieranie urządzeń własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48773000-7 - Pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198841,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746546,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198841,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euroimpex SA.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107125

7.3.3) Ulica: ul. Mydlana 3b

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198841,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.