eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Wymiana pokrycia dachu na budynku wielorodzinnym w Siedliskach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00120500 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu na budynku wielorodzinnym w Siedliskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 652 51 76

1.5.8.) Numer faksu: 14 652 51 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachu na budynku wielorodzinnym w Siedliskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b089bc74-cd01-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00120500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003620/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa dachu na budynku mieszkalnym w Siedliskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085746/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-4/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest remont - wymiana pokrycia dachu na budynku
wielorodzinnym zlokalizowanym na działce nr 960/11 w Siedliskach.
1.2. Zakres remontu obejmuje:
1.2.1. Roboty rozbiórkowe:
• demontaż instalacji odgromowej dachu,
• demontaż obróbek blacharskich kominów i innych obróbek blacharskich
dachu (koszy rynnowych, czap kominowych, wiatrownic,
• pasów pod rynnowych, śniegołapów itp.,
• demontaż łat dachowych,
• demontaż rynien dachowych,
• demontaż istniejącego pokrycia dachu z blachy trapezowej,
• demontaż wyłazu kominiarskiego,
• demontaż okien dachowych,
• demontaż kominków odpowietrzających kanalizację,
• demontaż innych obróbek blacharskich dachu.
1.2.2. Roboty montażowe:
• wykonanie rusztowania wokół budynku,
• montaż nowych okien dachowych,
• montaż nowego wyłazu dachowego,
• montaż łat i kontrłat dachowych,
• montaż nad całością dachu wstępnego pokrycia z membrany dachowej
wysoko paroprzepuszczalnej,
• montaż obróbek blacharskich dachu, w tym koszy rynnowych, wiatrownic,
podwójnych obróbek blacharskich kominów,
• montaż wiatrownic, obróbek blacharskich czap kominowych, pasów pod i
nadrynnowych, obróbek blacharskich kominków spalinowych,
kanalizacyjnych, okien dachowych,
• uzupełnienie ocieplenia wokół wymienianych okien dachowych,7
• obrobienie okien dachowych wraz z pomalowaniem miejsc wymiany
okien,
• wykonanie nowych silikonowych tynków kominów ponad dachem,
• montaż rusztowania wokół remontowanych kominów ponad dachem,
• montaż nowych rynien dachowych i płotków przeciwśniegowych,
• montaż nowego pokrycia dachu z blachy stalowej powlekanej trapezowej
gr 0,70 mm,
• montaż nowej instalacji odgromowej na dachu budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345131,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345131,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345131,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8732903148

7.3.3) Ulica: Pleśna 87

7.3.4) Miejscowość: Pleśna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-171

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345131,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.