eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Interwencyjne uporządkowanie terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez ZMSP i dokonaniem wywozu do 111 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Interwencyjne uporządkowanie terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez ZMSP i dokonaniem wywozu do 111 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 69

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 5512180

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Interwencyjne uporządkowanie terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez ZMSP i dokonaniem wywozu do 111 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e657a38-baff-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120460

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038887/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Interwencyjne uporządkowanie terenów Skarbu Państwa w Warszawie w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa z dokonaniem wywozu do 111 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację odpadów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e657a38-baff-11ec-97c7-b646b0ba23df

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmsp.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.1 W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje mogą być przekazywane przez Strony wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu wskazanych poniżej (pkt. 2.2) środków komunikacji elektronicznej. Inna forma komunikacji np. poczta, kurier, faks itp. jest niedopuszczalna.
2.2 Korespondencję do Zamawiającego przy użyciu https://zmsp.eb2b.com.pl/ oraz poczty elektronicznej zmsp@zmsp.org.pl
2.3 Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:
imię nazwisko: Piotr Rawiński tel. (22) 551-21-83
oraz Małgorzata Witowska tel. (22) 551-21-37

2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:
imię i nazwisko: Zbigniew Małkowski tel. (22) 551-21-80 oraz Paweł Piekut
(22) 551-21-82

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 3 do SWZ Informacja dla Wykonawców
dot. Przetwarzania danych osobowych w postępowaniu o udzielenie
zamówienia prowadzonego przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP-004/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na wykonanie usługi interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa w Warszawie gospodarowanych przez Zarząd Mienia Skarbu Państwa i dokonaniem wywozu do 111 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie Oferty nie odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:
Cena brutto (C) – waga 60 pkt.
Zatrudnienie osób niepełnosprawnych - waga 40 pkt., przy czym:
- wymagane minimum dwie osoby niepełnosprawne zatrudnione na umowę o pracę - 0 pkt.
- powyżej dwóch do czterech osób niepełnosprawnych zatrudnionych na umowę o pracę – 20 pkt.
- powyżej czterech osób niepełnosprawnych zatrudnionych na umowę o pracę – 40 pkt.

Do tego jeszcze będzie wzór

1. Kryterium - Cena 60% - będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:
Cp min
Qc = ─── · 60%
Cpi

Gdzie:
Qc — liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena"
Cp min — najniższa cena brutto zaoferowana przetargu
Cpi — cena brutto zawarta w ocenianej ofercie
2. Kryterium Qsp— aspekt społeczny, zatrudnienie do realizacji usługi w czasie trwania umowy osób niepełnosprawnych* w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) W/w osoby będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. — Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z 2021 r. poz. 1162).
Kryterium Qsp Liczba punktów
Wymagane minimum dwie osoby niepełnosprawnych zatrudnione na umowę o pracę. 0 pkt.
Powyżej dwóch do czterech osób niepełnosprawnych zatrudnionych na umowę o pracę. 20 pkt.
Powyżej czterech osób niepełnosprawnych zatrudnionych na umowę o pracę. 40 pkt.
Qsp — liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „aspekt społeczny, zatrudnienie do realizacji usługi w czasie trwania umowy osób niepełnosprawnych
3. Sposób oceny ofert

Oferta, która otrzyma największą, łączną ilość punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
Ocena ogólna poszczególnych ofert dokonywana będzie w oparciu o poniższą formułę:
Qc + Qsp = Qs
gdzie:
Qs — oznacza łączną oceną jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach Qc — liczba punktów uzyskanych w kryterium „ Cena"
Qsp — liczba punktów uzyskanych w kryterium — „aspekt społeczny, zatrudnienie do realizacji usługi w czasie trwania umowy osób niepełnosprawnych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów polegającej na:

posiadaniu aktualnego na czas wykonywania Zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów na terenie m.st. Warszawy wydane na podstawie art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779)

1.2 Zdolności technicznej polegającej na:
Wykazaniu wykonania co najmniej 3 usług o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda, polegających na sprzątaniu, wywozie i utylizacji odpadów, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

1.3 Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy Wykonawcy („Personel Wykonawcy”) realizujący bezpośrednio czynności polegające na sprzątaniu nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia z wyłączeniem osób dokonujących wywozu odpadów i dokonujących ich utylizacji, będą zatrudnieni na podstawie umowy
o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy.
2. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w ust 1. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy i składając każdą fakturę przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem ich danych osobowych niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imienia i nazwisko zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy.
3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia w terminie wskazanym w ust. 2 będzie traktowane jako niewykonanie Umowy i Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia Wykonawcy kar umownych jak również do odstąpienia od Umowy.
4. W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę zatrudnienia osoby niepełnosprawnej/osób niepełnosprawnych, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dowodu zatrudnienia w postaci oświadczenia o zatrudnieniu każdej z tych osób ze wskazaniem okresu zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy, daty zawarcia i rodzaju umowy o pracę zawartej z ww. pracownikiem/pracownikami oraz zanonimizowanej decyzji powiatowego zespołu orzekania o niepełnosprawności, nie później niż w terminie 10 dni od podpisania niniejszej Umowy oraz raz na kwartał aktualizować te informacje w postaci pisemnego oświadczenia dostarczanego do siedziby Zamawiającego nie później niż do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego dany kwartał.
W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania Umowy o pracę z osobą niepełnosprawną Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia w terminie 14 dni kalendarzowych od ustania stosunku pracy kolejnej osoby posiadającej taki status.
5. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznej ewidencji czasu pracy osób niepełnosprawnych zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia, najpóźniej do 10 dnia następnego miesiąca, po miesiącu którego dotyczy ewidencja. Wzór ewidencji czasu pracy osób niepełnosprawnych stanowi załącznik nr 4 do projektowanych postanowień umowy
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonywania zamówienia poprzez wizyty w miejscach wykonywania prac, w celu weryfikacji rzeczywistego udziału osób niepełnosprawnych przy wykonywaniu zamówienia.
7. W przypadku realizacji zamówienia przez podwykonawcę Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wskazane w ust. 4, 5 i 6 tzn. obowiązek składania oświadczeń i dokumentów opisanych w powyższych ustępach oraz zapłaty kar umownych obciążać będą nadal Wykonawcę z tym zastrzeżeniem, że w oświadczeniu Wykonawca wskaże Podwykonawców, którzy zatrudniają poszczególne osoby. Wykonawca zobowiąże w odrębnej umowie podwykonawcę do przedłożenia własnego oświadczenia. Oświadczenie Podwykonawcy będzie załączone do oświadczenia Wykonawcy.
8. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania Umowy o pracę z osobą niepełnosprawną Wykonawca, zwolniony jest z kary umownej, o której mowa
w §10 jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby niepełnosprawnej nastąpiło z przyczyn niezależnych po jego stronie. Za przyczynę niezależną po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak osób niepełnosprawnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie
i w okresie jego realizacji.
9. W przypadku spowodowania szkody przez pracownika Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawy. Szkoda winna być stwierdzona protokółem spisanym przez obie strony.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób,
o których mowa powyżej.
2. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy.

3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: posiadaniu aktualnego na czas wykonywania Zamówienia zezwolenia na zbieranie odpadów na terenie m.st. Warszawy wydane na podstawie art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się dyspozycję art. 117 ust. 3 ustawy, z uwzględnieniem art. 117 ust. 4 ustawy.

3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 3 i ust. 4 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa ZMSP https://zmsp.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.