eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych."



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261577115

1.5.8.) Numer faksu: 261577204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zakupy@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f4a181c-b828-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042263/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Obsługi okresowe i naprawy awaryjne wojskowych pojazdów mechanicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://portal.smartpzp.pl/14wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ VI
PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 UST. 1 USTAWY PZP ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY Z 13 KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę (art. 108 ust.1 ustawy):
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie lub w art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa
w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
– lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1ustawy, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy
lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba
że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postepowania o udzielenie zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 dotyczyć będzie każdego z Wykonawców.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/z/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC do 3500 kg – garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC do 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);

4.2.6.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC powyżej 3500 kg – garnizon Piła (Dolaszewo);

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
o DMC pow. 3500 kg i autobusów marki Scania i Irizar - garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50113000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji autobusów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych autobusów marki MAN - garnizon Poznań;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych przyczep oraz naczep niskopodwoziowych;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: SKP

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STANOWISKO

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych motocykli;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Wykonywanie obsług okresowych i napraw awaryjnych pojazdów
typu Quad.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50115000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji motocykli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o
Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 35 772,36 zł;
Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 16 666,67 zł;
Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 70 731,71 zł;
Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 20 325,20 zł;
Opcja dla zadania nr 6 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 097,56 zł;
Opcja dla zadania nr 9 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 11 707,32 zł.
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 29.12.2023 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększania wartości umowy w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi wyszczególnione w załączniku nr 5 do SWZ za określone w umowie ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone usługi niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego.
3. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 29.12.2023 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2023.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający(oddzielnie dla każdego zadania częściowego) Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) W zadaniu nr 1-7 za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:

Lp. Kryterium Waga
[pkt]
1. K1 – cena 40
2. K2 – marża 20
3. K3 – autoryzacja 10
4. K4 – gwarancja 10
5. K5 – SKP 10
6. K6 – stanowisko 10
2) W zadaniu nr 8 - 9
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru przedstawionego w tabeli:


Lp. Kryterium Waga
[pkt]
7. K1 - cena 60
8. K2 - marża 20
9. K3 - autoryzacja 10
10. K4 - gwarancja 10

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: autoryzacja

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GWARANCJA

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykonali, lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom obsługi lub naprawy pojazdów mechanicznych stanowiącym przedmiot zamówienia i odpowiadają wartości:, Powyższy warunek dotyczy wyłącznie zadań 1-4.
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
1) Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że:
1. dla zadań nr 1-9, dysponuje warsztatem samochodowym który posiada dozór 24 godzinny realizowany poprzez monitoring albo urządzenia alarmowe albo dozór osobowy (ochronę) dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
2. dla zadań nr 1-9, dysponuje minimum jednym stanowiskiem z kanałem rewizyjnym lub urządzeniem do podnoszenia całego pojazdu w sposób umożliwiający wykonanie czynności obsługowych dla pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
3. dla zadań nr 1-6 i 8-9, dysponuje testerem diagnostyczny (diagnoskop)
do przeprowadzania pełnej diagnostyki komputerowej pojazdów wskazanych
w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
4. dla zadań nr 1-9, dysponuje urządzeniem do naprawy, wymiany ogumienia oraz wyważarkę kół pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania;
5. dla zadań nr 1-6, dysponuje urządzeniem do obsługi klimatyzacji pojazdów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
6. dla zadań nr 8-9, dysponuje urządzeniem do obsługi układów hamulcowych pojazdów typu quad / motocykle wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ w zakresie danego zadania
7. Jako warsztat samochodowy, Zamawiający rozumie zadaszoną nieruchomość, położoną w obrębie:
 Dla zadań 1, 3, 5, 6, 8, 9 - miasta Poznań lub powiatu poznańskiego;
 Dla zadań 2, 4 położony powinien być w odległości nie większej niż 35 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google Maps”)
od m. Dolaszewo ul. Topolowa 1;
 Dla zadania 7 położony powinien być w odległości nie większej niż 120 km (odległość mierzona po drogach publicznych wg „Google Maps”) od adresu
60-628 Poznań ul. Wojska Polskiego 86/90.8. Dysponowania mobilnym serwisem naprawczym, zdolnym do przeprowadzenia usług
w miejscu:
• Dotyczy zadań: 1, 3, 5, 6 – miasto Poznań i powiat poznański;
 w tym miejsca stacjonowania sprzętu, zlokalizowanym w trzech punktach
a) ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań;
b) ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań;
c) ul. 7 Pułku Strzelców Konnych, 62-003 Biedrusko.
• Dotyczy zadań: 2, 4 – powiat pilski:
 w tym miejsca stacjonowania sprzętu, zlokalizowanego między innymi w:
a) ul. Topolowa 1, 64-930 Dolaszewo.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów), składanych przez wykonawcę wraz z ofertą w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu.
Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane środki dowodowe.
2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów) składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 6 do SWZ– dotyczy wyłącznie zadań nr 1, 2, 3, 4.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu
zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
Opis techniczny dysponowanego przez Wykonawcę warsztatu - dla potwierdzenia warunku określonego w SWZ rozdział VII p.1 ppkt. a) - zał. nr 7 do SWZ.
1) Oświadczenie o możliwości wydzielenia mobilnego serwisu- w treści załącznika nr 7 do SWZ. (dotyczy zadań nr 1-6)

3. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych nie podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy- składanych na potwierdzenie spełniania kryterium:1) Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę aktualnej poświadczonej przez danego producenta, autoryzacji wskazanych w formularzu ofertowym;
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty zaznaczy, że posiada autoryzację ww. dokument należy złożyć wraz z ofertą. W przeciwnym razie nie zostaną przyznane punkty za dane kryterium.
Dokument należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu
zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
Opis techniczny dysponowanego przez Wykonawcę warsztatu - dla potwierdzenia warunku określonego w SWZ rozdział VII p.1 ppkt. a) - zał. nr 7 do SWZ. 1) Oświadczenie o możliwości wydzielenia mobilnego serwisu- w treści załącznika nr 7 do SWZ. (dotyczy zadań nr 1-6)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych nie podlegających uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy- składanych na potwierdzenie spełniania kryterium:

1) Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę aktualnej poświadczonej przez danego producenta, autoryzacji wskazanych w formularzu ofertowym;
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty zaznaczy, że posiada autoryzację ww. dokument należy złożyć wraz z ofertą. W przeciwnym razie nie zostaną przyznane punkty za dane kryterium.
Dokument należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania.
2. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu:
kopię opłaconej i ważnej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia na kwotę minimum:
a) 100 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 1 i 2
b) 500 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 3
c) 300 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 4
d) 200 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 5 i 6
e) 100 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 7
f) 50 000,00 zł (na dzień podpisania umowy) – dla zadania nr 8 i 9

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotowy warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca;
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający nie żąda sumowania wartości polis poszczególnych zadań – obowiązuje jedna polisa – najwyższą wartościowo.
wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy –
wg załącznika nr 8 do SWZ
3) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Informacja dotycząca wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne).
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wykonawcy składający ofertą wspólną wraz z ofertą składają stosowne pełnomocnictwo.
Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa (sporządzonego uprzednio w formie pisemnej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej dokonuje mocodawca lub notariusz (w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Cyfrowe odwzorowanie pełnomocnictwa nie może być poświadczone przez upełnomocnionego
4) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie ze SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej – dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie, wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
6) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wzór umowy zał nr 10 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/14wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.