Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00050435/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 560925K od ul. Lipowej na odcinku ok. 560m w m. Strumiany, Zabawa i Mała Wieś, gm. Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10
1.5.8.) Numer faksu: 12 250-11-90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 560925K od ul. Lipowej na odcinku ok. 560m w m. Strumiany, Zabawa i Mała Wieś, gm. Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e69d3e-9af8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026820/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Nadzór nad pracami związanymi z rozbudową drogi gminnej 560925K w Strumianach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD 422.5.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi nad zadaniem „Rozbudowa odcinka drogi gminnej nr 560925K od ul. Lipowej na odcinku ok. 560m w miejscowościach Strumiany, Zabawa i Mała Wieś, Gmina Wieliczka, km 0+000,0 – km 0+560,6”. Przedsięwzięcie rozbudowy drogi będzie polegać na budowie drogi asfaltowej, budowie mijanek, budowie poboczy, budowie kanalizacji deszczowej, likwidacji, przebudowie sieci elektrycznej, sieci teletechnicznej, przebudowie i likwidacji sieci gazowej oraz zabezpieczeniu sieci wodociągowej, przebudowie zjazdów indywidualnych, przebudowie i likwidacji rowu przydrożnego oraz budowie wylotu kanalizacji deszczowej. Konieczna jest rozbiórka istniejących elementów infrastruktury oraz wycinka drzew kolidujących z inwestycją.
2. Zakres inwestycji obejmuje:
a) Rozbudowę drogi gminnej km 0+000,0 – km 0+560,6;
b) Przebudowę nawierzchni drogi o szerokości 3,50 m. w km 0+001,9 – km 0+560,6;
c) Budowę pobocza lewostronnego i prawostronnego o szer. 0,75m, z kruszywa na całym odcinku rozbudowywanej drogi;
d) Budowę mijanki lewostronnej o szer. 1,5m: km 0+289,7 do km 0+314,7;
e) Budowę mijanki prawostronnej o szer. 1,5m: km 0+227,2 do km 0+252,2;
f) Budowę kanalizacji deszczowej wraz z wylotem W1 w km 0+252,8;
g) Przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych prawo i lewostronnych wzdłuż przedmiotowego odcinka drogi gminnej;
h) Przebudowę, budowę i remont elementów zagospodarowania zgodnych z uzyskanym pozwoleniem wodnoprawnym:
• Budowę wylotów kanalizacji deszczowej: W1 (km 0+252,8) do potoku Zabawa na działkę nr 47/4;
• Likwidację odcinka rowu długości 13,4 m, wraz z przepustem o śr. 0,4 m w jego ciągu;
• Budowę rowu z rurociągiem po nowej trasie o średnicy 0,3m i długości 15,0m;
• Przebudowę dwóch odcinków rowu wraz z ich umocnieniem skarp płytami ażurowymi i dna korytkiem muldowym;
i) Przebudowę sieci teletechnicznej;
j) Przebudowę sieci elektrycznej;
k) Przebudowę sieci gazowej;
l) Likwidację sieci gazowej;
m) Zabezpieczenie sieci wodociągowej;
n) Wycinkę 17 drzew i 46,6 m2 krzewów;
o) Rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania tj.:
• rozbiórkę nawierzchni zjazdów,
• rozbiórkę ogrodzeń kolidujących z inwestycją: km 0+415,4 – km 0+444,3
3. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: drogowej, elektrycznej, sanitarnej, teletechnicznej. Wykonawca zapewni po swojej stronie odpowiedni zespół, który będzie posiadać zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego posiadających:
3.1. uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne;
3.2. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne;
3.3. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne;
3.4. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia równoważne.
4. Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji osób wskazanych wyżej, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem posiadania przez te osoby, kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia wymaganych dla tych osób.
5. Zamawiający wymaga, aby Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń pełnił funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz reprezentował Wykonawcę niniejszego przedmiotu zamówienia przed Zamawiającym.
6. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.), przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.
7. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego.
8. Zamawiający jest w trakcie postępowania w celu wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych stanowiących przedmiot nadzoru inwestorskiego. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/714973
9. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206 z późn. zm.):
9.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
9.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
9.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
9.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych),
9.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
9.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
9.7. wymaganie od wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności:
9.7.1. wykonania i utrzymywania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac;
9.7.2. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji prac;
9.7.3. opracowania i uzyskania (łącznie z zatwierdzeniem we właściwej instytucji) niezbędnej dokumentacji formalno-prawnej dot. projektu organizacji ruchu drogowego, oznakowań i zabezpieczenia robót na czas realizacji robót wraz z zapewnieniem zatwierdzonej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót;
9.7.4. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia;
9.7.5. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania;
9.7.6. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych;
9.7.7. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych (m.in. obowiązek prowadzenia robót w taki sposób aby mieszkańcy w sposób ciągły mieli dostęp do swoich posesji), składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych;
9.7.8. odtworzenia stanu pierwotnego nieruchomości (nawierzchnie, zieleń, nasadzenia itp.), w których wykonywane były roboty budowlane - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych.
Z uwagi na ograniczenie techniczne formularza (limit znaków) pozostałe obowiązki Wykonawcy określono w punkcie 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34405,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34405,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kierownik Budowy Wojciech Ciejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6792054628
7.3.3) Ulica: Łanowa 41L
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34405,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa i montaż czujników rozwarstwienia stropu w Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Lascy do podłużni Pieprzyk"
- "Remont instalacji oświetlenia iluminacyjnego komory Maria Teresa II - podziemna ekspozycja MŻKW III poziom kopalni soli Wieliczka"
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 9 - odzież robocza z logo Kopalni Soli "Wieliczka"
- "Dostawa środków czystości - część 9 - artykuły do sprzątania (miotły, mopy)"
- "Sporządzenie Programu Prac Konserwatorskich dla Kaplicy św. Antoniego"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzory inwestorskie branży elektrycznej dla "Budowy oświetlenia ulicznego w ul. Muszyńskiej" zad. inwest. pn. Doświetlenie przejść dla pieszych (...) na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylarnia w zasięgu drogi wojewódzkiej nr 254"
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przebudowa ulic w centrum Sławna
- Nadzór nad pracami zagospodarowania poscaleniowego w zakresie objętym Projektem pn. ,,Scalenie gruntów położonych w obszarze wsi Boratyn gmina Chłopice" w ramach PROW na lata 2014-2020
- pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadań: rozbudowa i przebudowa budynku PUCS w Gdyni ul. Opłotki 1 i Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.