eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów w budynkach i na terenach administrowanych przez 41BLSz.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych,
bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów
w budynkach i na terenach administrowanych przez 41BLSz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przegląd, konserwacja i naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych,
bram wjazdowych, bram garażowych, bram w hangarach oraz szlabanów
w budynkach i na terenach administrowanych przez 41BLSz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9657a228-833a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Konserwacja bram i szlabanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043757/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 130812,99 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70936,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Okresowe przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń i instalacji drzwi automatycznych przesuwnych, bram wjazdowych, bram garażowych szlabanów w budynkach i na terenach administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiących własność Skarbu Państwa.
4Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I;
c) Załącznik Nr 8a do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania I;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 42111,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy, konserwacje oraz naprawy urządzeń i instalacji bram w obiektach - hangary typu lekkiego, administrowanych przez 41.Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
stanowiących własność Skarbu Państwa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II;
c) Załącznik Nr 8b do SWZ – ogólne warunki umowy dla zadania II;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

4.5.5.) Wartość części: 45141,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14174,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14174,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Saror

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-078-13-21

7.3.3) Ulica: al. Na Stadion 53

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-127

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42111,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4799,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15744,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4799,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOTMAN Robert Sasor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-078-13-21

7.3.3) Ulica: al. Na Stadion 53

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-127

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45141,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe do sekcji IV pkt 4.3.1)
Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania to kwota przeznaczona na:
- zadanie 1:
a) konserwację - 26 23 756,58 zł netto
b) ewentualne roboczogodziny napraw : 2 350,00 zł netto;
c) ewentualny zakup części- 8 130,08 zł netto.
Łącznie : 34 236,66 zł netto

- zadanie 2:
a) konserwację - 14 800,00 zł netto
b) ewentualne roboczogodziny napraw : 5 640,00 zł netto;
c) ewentualny zakup części- 16 260,16 zł netto.
Łącznie : 36 700,016 zł netto

Łącznie zadanie 1 + zadanie 2 = 70 936,82

Informacje dodatkowe do sekcji IV pkt. 4.5.5.)
- Wartość część 1 - 42 111,10 zl brutto to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na przeglądy i konserwacje bram, roboczogodziny napraw oraz części w zadaniu I;
- Wartość część 2 - 45 141,20 zl brutto to kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na przeglądy i konserwacje bram, roboczogodziny napraw oraz części w zadaniu II.

Informacje dodatkowe do sekcji VI pkt. 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
a) zadanie I - podano 14 147,52 zł - jest to najniższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram

b) zadanie II - podano 4 799,95 zł - jest to najniższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram.

Informacje dodatkowe do sekcji VI pkt. 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
a) zadanie I - podano 49 446,00 zł - jest to najwyższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram

b) zadanie II - podano 15 744,00 zł - jest to najwyższa cena oferty za wykonanie usługi konserwacji i przeglądu bram.

Informacje dodatkowe do sekcji VIII UMOWA pkt. 8.2.) Wartość umowy:
a) zadanie I - podano 42 111,10 zł brutto - to wartość łączna (maksymalna) kwoty za przeglądy i konserwacje bram wynikającej z oferty Wykonawcy, stałej kwoty przeznaczonej na ewentualne roboczogodziny napraw tj. 17 936,58 zł oraz stałej kwoty przeznaczonej na ewentualny zakup części tj. 10 000,00 zł.

b) zadanie II - podano 45 141,20 zł - to wartość łączna (maksymalna) kwoty za przeglądy i konserwacje bram wynikającej z oferty Wykonawcy, stałej kwoty przeznaczonej na ewentualne roboczogodziny napraw tj. 20 341,25 zł oraz stałej kwoty przeznaczonej na ewentualny zakup części tj. 20 000,00 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.