eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sporz. dok.projekt.-koszt.wraz z nadzorem autorskim modernizacji z podziałem na zadania: zad.1-budynku SP nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w W-wie, zad.2-budynku SP nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w W-wie



Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporz. dok.projekt.-koszt.wraz z nadzorem autorskim modernizacji z podziałem na zadania: zad.1-budynku SP nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w W-wie, zad.2-budynku SP nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w W-wie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporz. dok.projekt.-koszt.wraz z nadzorem autorskim modernizacji z podziałem na zadania: zad.1-budynku SP nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w W-wie, zad.2-budynku SP nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w W-wie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5344d03a-9a07-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.38 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim modernizacji SP 336 przy ul. Małcużyńskiego/ Na Uboczu w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00072683/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP-XII-WZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248487,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim modernizacji budynku szkoły w następującym zakresie:
1. wykonania kompletnego projektu technicznego modernizacji budynku dla wszystkich koniecznych branż
2. wykonania projektu technicznego remontu sali gimnastycznej
3. wykonania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
4. sporządzenia przedmiarów robót z podziałem na modernizację budynku oraz remont sali gimnastycznej
5. sporządzenia kosztorysów inwestorskich z podziałem na modernizację budynku oraz remont sali gimnastycznej
6. wykonanie Wzorcowego Opisu Dostępności oraz Listy Kontrolnej do standardów dostępności dla m. st. Warszawy dla budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Małcużyńskiego 4
7. zapewnienia nadzoru autorskiego projektantów w trakcie realizacji robót budowlanych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 1 określa załącznik nr 6a do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3a do SWZ;
b) Zarządzenie nr 1682/2017 stanowiące załącznik nr 7a do SWZ oraz będące załącznikiem do umowy;
c) Wzorcowy opis dostępności stanowiący załącznik nr 7b do SWZ oraz będący załącznikiem do umowy;
d) Lista kontrolna do standardów dostępności dla m. st. Warszawy stanowiąca załącznik nr 7c do SWZ oraz będąca załącznikiem do umowy.
e) Zarządzenie nr 645/2021 stanowiące załącznik nr 7d do SWZ oraz będące załącznikiem do umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 124243,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim modernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
Zakres zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim modernizacji budynku szkoły w następującym zakresie:
1. wykonania kompletnego projektu technicznego modernizacji budynku dla wszystkich koniecznych branż
2. wykonania specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
3. sporządzenia przedmiarów robót
4. sporządzenia kosztorysów inwestorskich
5. wykonanie Wzorcowego Opisu Dostępności oraz Listy Kontrolnej do standardów dostępności dla m. st. Warszawy dla budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Na Uboczu 9
6. zapewnienia nadzoru autorskiego projektantów w trakcie realizacji robót budowlanych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 2 określa załącznik nr 6b do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy oraz:
1) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3b do SWZ;
2) Zarządzenie nr 1682/2017 stanowiące załącznik nr 7a do SWZ oraz będące załącznikiem do umowy;
3) Wzorcowy opis dostępności stanowiący załącznik nr 7b do SWZ oraz będący załącznikiem do umowy;
4) Lista kontrolna do standardów dostępności dla m. st. Warszawy stanowiąca załącznik nr 7c do SWZ oraz będąca załącznikiem do umowy.
5) Zarządzenie nr 645/2021 stanowiące załącznik nr 7d do SWZ oraz będące załącznikiem do umowy;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 124243,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196357,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIRIA Rafał Brdyła,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7571431010

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 40A lok. 41

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APIRIA Rafał Brdyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7571431010

7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego 40A lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.