eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Przezmark Osiedle, gmina Elbląg, w wyniku którego powstanie 12 lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Przezmark Osiedle, gmina Elbląg, w wyniku którego powstanie 12 lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552341884

1.5.8.) Numer faksu: 552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/711003

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Przezmark Osiedle, gmina Elbląg, w wyniku którego powstanie 12 lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfc0f993-883a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032610/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa budynku socjalnego wielorodzinnego dla 12 rodzin w m. Przezmark-Osiedle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja realizowana będzie w oparciu o finansowe wsparcie ze środków Funduszu Dopłat na podstawie Umowy Nr BSK/22/22/0002451 z dnia 11 maja 2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00526365

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3951936,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Przezmark Osiedle, gmina Elbląg, w wyniku którego powstanie 12 lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy o łącznej powierzchni użytkowej 577,20 m2” wraz z przyłączami i niezbędną infrastrukturą techniczną, a także rozbiórką budynku po byłej hydroforni oraz przeniesieniem i zamontowaniem w gruncie elementów zabawowych istniejącego placu zabaw i siłowni plenerowej na działkę wskazaną przez Zamawiającego (w obrębie danej miejscowości). Inwestycja realizowana będzie w oparciu o finansowe wsparcie ze środków Funduszu Dopłat na podstawie Umowy Nr BSK/22/22/0002451 z dnia 11 maja 2022 r. z Bankiem Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.
2. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, STWIORB i obejmuje m.in.:
1) budowę budynku mieszkalnego wolnostojącego dwukondygnacyjnego niepodpiwniczonego dwunasto-mieszkaniowego o łącznej powierzchni użytkowej 776,00 m², w tym powierzchni użytkowej mieszkań 577,20 m2. Budynek w rzucie zbliżonym do kształtu prostokąta, częściowo parterowym w obszarze komórek lokatorskich, niepodpiwniczonym o dachu płaskim jednospadowym o spadku 2%. Na dachu umieszczono panele fotowoltaiczne. Na parterze budynku przewidziano sześć mieszkań w tym trzy przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz komórki lokatorskie i pomieszczenia techniczne. Na pierwszym piętrze zaprojektowano sześć mieszkań. Budynek typu galeriowego z zewnętrzną klatką schodową;
2) w budynku przewiduje się wykonanie instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, ciepłej wody użytkowej, elektrycznej, wentylacyjnej, gazowej wraz z zakupem i montażem kuchenek elektrycznych wolnostojących z piekarnikiem elektrycznym i czterema polami grzewczymi, światłowodowej, antenowej instalacji zbiorowej do odbioru sygnałów RTV-SAT, grzewczej c.o., odgromowej i fotowoltaicznej;
3) zagospodarowanie terenu:
a) budowę wiaty na odpady komunalne,
b) budowę placu pod dwa zbiorniki na gaz płynny o poj. 7m³ każdy wraz z ogrodzeniem,
c) budowę przyłącza gazowego do budynku,
d) budowę przyłącza wodociągowego,
e) budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej,
f) budowę przyłącza energetycznego z projektowanej szafki (WLZ),
g) montaż oświetlenia zewnętrznego,
h) utwardzenie terenu (chodniki, drogi, komunikacja) - przy budynku przewiduje się wykonanie dojść i dojazdów do budynku, 13 miejsc postojowych w tym 3 dla osób niepełnosprawnych.
4) Zakres zamówienia obejmuje również:
a) wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej);
b) wykonanie wymaganych prawem i określonych w SWZ (w tym w specyfikacji technicznej): badań, prób i pomiarów,
c) przygotowanie w terminie niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji robót, jak np.: oświadczenie kierownika budowy, kierowników robót, a także wszystkie inne dokumenty wymagane w trakcie budowy (np. oświadczenia o gotowości instalacji przyłączanej) i do odbioru robót
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (naniesienie na dokumentacji wykonawczej zmian powstałych w trakcie realizacji zadania);
e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
f) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywania jej Zamawiającemu, w szczególności: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić personel:
1) Kierownik budowy
2) Kierownik robót sanitarnych
3) Kierownik robót sanitarnych o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wentylacyjnych, gazowych,
4) Kierownik robót elektrycznych
5) Kierownik robót drogowych
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać tak, aby spełniał swoją funkcję, zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach prawa polskiego i wspólnotowego oraz zgodnie z normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej jak i dobrą praktyką
5. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także w oparciu o przedmiary, które stanowią jedynie materiał pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4250585,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5410761,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4328685,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane "IPB" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440003348

7.3.3) Ulica: Lubawska

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

instalacje elektryczne - PPHU Elektromet, instalacje sanitarne - MM INSTAL Sp. z o.o., stolarka okienna i drzwiowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4328685,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.