eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki Łużyckie › Budowa Gminnego Centrum Kulturalno-Ratowniczego wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnego Centrum Kulturalno-Ratowniczego wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lipinki Łużyckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770623

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki Łużyckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-213

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683626230

1.5.8.) Numer faksu: 683626241

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipinki-luzyckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lipinki-luzyckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-532bbf8d-a935-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Gminnego Centrum Kulturalno-Ratowniczego wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532bbf8d-a935-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120112

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058996/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa Gminnego Centrum Kulturalno-Ratowniczego wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090900

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KRO/271/4/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja Gminnego Centrum Kulturalno - Ratowniczego wraz z wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu. Zakresem zamówienia objęte są prace w formule „Zaprojektuj i wybuduj” obejmującej :
• Fazę projektową - opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej wraz infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.
• Fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją .
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Budynek Gminnego Centrum Kulturalno-Ratowniczego zawierał będzie funkcję remizy Ochotniczej Straży Pożarnej oraz biblioteki publicznej. Wszystkie części funkcjonalne budynku powinny być zawarte w jednej regularnej bryle. Projektuje się budynek niepodpiwniczony - w części jednokondygnacyjny z częścią dwukondygnacyjną . Budynek remizy OSP wykonany zostanie w konstrukcji stalowej z płyt warstwowych z czterema bramami segmentowymi z przeznaczeniem garażowym oraz pomieszczeniami magazynu sprzętu ppoż. , szatni z zapleczem socjalnym i toaletami dla drużyny do 12 osób, pomieszczenia technicznego z funkcją agregatorowni, pomieszczenia na elementy zasilania z pompy i inne urządzenia techniczne. W części garażowej przewiduje się zagłębienie w posadzce o wymiarach 0,9 m x 4 m, 1,7 m głębokości, wysokość części garażowej ok. 4,3 m. Budynek musi być tak zaprojektowany by uniknąć zagrożenia wśród strażaków oraz aby sprzęt i wyposażenie były bezpiecznie przechowywane. Do części strażnicy OSP należeć będą również dodatkowe pomieszczenia dostępne na 1 piętrze : pomieszczenie wypoczynku, toalety damska i męska, sala szkoleniowa na 42 osób, pomieszczenie przygotowania posiłków, umywalnia z prysznicem, serwerownia, pomieszczenie socjalne osoby sprzątającej, schowek itp. Kondygnacja 1 piętra remizy OSP będzie dostępna schodami i oddzielona funkcjonalnie od pozostałej części budynku zawierającego bibliotekę .
Budynek biblioteki planowany jest w kondygnacji przyziemia . W bibliotece należy przewidzieć wentylację mechaniczną, kącik dla dzieci, miejsce wydzielone pod 3 stanowiska komputerowe oraz lokalizację ok, 9 100 woluminów. W zakresie pomieszczeń biblioteki powinno się znaleźć również miejsce na pokój dyrektora placówki, zaplecze socjalne wyposażone w miejsce przygotowania posiłków, toalety i pomieszczenie archiwum.
Budynek wykonany w technologii mieszanej część parteru wykonana z otwartymi przestrzeniami i szklaną fasadą, piętro w technologii tradycyjnej.
Ogrzewanie oparte na pompie ciepła wykorzystującą ciepło z odwiertów na działce 32/1, alternatywnie energii elektrycznej. Instalacja elektryczna oparta na panelach fotowoltaicznych z umową prosumencką, alternatywnie energia magazynowana w baterii. Instalacja wodna wpięta w istniejącą sieć wodociągową. Instalacja kanalizacyjna wpięta w istniejącą sieć kanalizacyjną Instalacja kanalizacji deszczowej zagospodarowana w obrębie działki 32/1, obręb Lipinki Łużyckie. Zagospodarowanie terenu w zieleń urządzoną i elementy małej architektury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45216000-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do dnia 1.03.2023r. do godz. 12:00 zostały złożone cztery oferty:
1.„DAKKART” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Święty Marcin 29/8, 61-806 Poznań z ceną brutto: 5 487 030,00zł
2. GOSPAL Alan Kubitza, ul. Krótka 14, 68-200 Żary z ceną brutto: 4 895 400,00zł
3. Commercial Networks Service Sp. z o.o., ul. Zacisze 16a, 65-775 Zielona Góra z ceną brutto: 6 794 418,57zł
4. PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE „PRO-Q” PIOTR HANDZLIK, Łaz 41c, 68-200 Żary z ceną brutto: 5 996 250,00zł
kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 3 600 000,00 zł.
W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4895400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6794418,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.