Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie pozostałych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji, wodociągu oraz przepompowni w Lewinie Kłodzkim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lewin Kłodzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nad Potokiem 4
1.5.2.) Miejscowość: Lewin Kłodzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-343
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@lewin-klodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lewin-klodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edf91a3d-b96a-11ec-97c7-b646b0ba23df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pozostałych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji, wodociągu oraz przepompowni w Lewinie Kłodzkim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edf91a3d-b96a-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016445/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie pozostałych robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji, wodociągu oraz przepompowni w Lewinie Kłodzkim”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne - art. 305 pkt 2 ustawy. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Nr pierwotnie prowadzonego postępowania: ZP.271.5.2022
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-44730362-9895-11ec-baa2-b6d934483bfb
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne – wykopy liniowe, wykopy pod zbiorniki, przecisk pod drogą wodociągiem PEHD 90 l=8 m, ułożenie rur sieci wodociągowej, podłączenie do istniejącej sieci wodociągowej, dostawa i montaż podziemnej pompowni wody wraz ze zbiornikiem na wodę pitną, wykonanie zasilania elektrycznego, ogrodzenie zbiornika panelami, uporządkowanie terenu budowy, dokonanie technologicznego rozruchu.
2. Wykonanie zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
2) warunki dotyczące zajęcia pasa drogowego, sporządzenie projektu organizacji ruchu, określono w STWiORB poz. 1.5.4.
3) ponoszenie przez Wykonawcę kosztów zużywanych mediów (prąd, woda, ścieki) w okresie realizacji zamówienia,
4) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy,
5) zagospodarowanie i wywóz gruntu z wykopów oraz innych materiałów we własnym zakresie,
6) właściwe postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego
7) odtworzenia wszelkich dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót,
8) doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego (z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykonanych robót budowlanych) po zakończeniu realizacji robót,
9) obsługa geodezyjna robót, wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej (2 egz.) i elektronicznej
10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
3. Pozostałe wymagania odnośnie realizacji inwestycji:
1) prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie materiały zamienne winny uzyskać akceptację Zamawiającego, Projektanta oraz Inspektora Nadzoru.
2) Wykonawca winien zapewnić właściwą obsługę budowy w zakresie uprawnionego geodety,
3) wszystkie zastosowane do budowy materiały i wyroby budowlane winny być dopuszczone do stosowania w budownictwie,
4) inwestycję należy wykonać w sposób umożliwiający korzystanie z niej zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego,
5) w przypadku wątpliwości lub pojawienia się na budowie nieprzewidzianych w projekcie okoliczności Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego,
6) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszystkich niezbędnych zgłoszeń i uzgodnień, w odniesieniu do ewentualnych utrudnień, mogących pojawić się w związku z prowadzonymi robotami,
7) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich pozwoleń – decyzji niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.
8) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie max. 7 dni od podpisania umowy uszczegółowiony harmonogram rzeczowo-finansowy.
9) Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zachowania porządku na terenie budowy i w otoczeniu,
b) wywozu materiałów do utylizacji,
c) ogrodzenia i oznakowania terenu budowy oraz wyposażenia w urządzenia sanitarne.
Szczegółowy zakres robót został określony w załączonej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej obejmującej projekt budowlany, Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar Robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JATAX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890228225
7.3.3) Ulica: Świerkowa 24
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LEWIN KŁODZKI
więcej: przetargi LEWIN KŁODZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Budowa nowej ekonomicznej oczyszczalni ścieków w miejscowości Gronowo Elbląskie, Przebudowa oczyszczalni ścieków w Gronowie Elbląskim
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Jawornik Polski
- Boisko przy SP w Modrzewiu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4304E wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego mostu w m. Studzianki.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.