eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe w Hanowerze, Niemcy, w dniach 17-21 kwietnia 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe w Hanowerze, Niemcy, w dniach 17-21 kwietnia 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rozwój regionalny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe w Hanowerze, Niemcy, w dniach 17-21 kwietnia 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72c68acc-b9a5-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119967

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 3.3.1, projekt „Power up Your Business in Małopolska 3”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://marr.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://marr.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przekazywanie korespondencji odbywa
się elektronicznie: na adres e-mail: za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl w
zakładce „Korespondencja”.
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania niż elektroniczny.2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na
adres e-mail Zamawiającego lub ich złożenia/wysłania na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do
postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR S.A.; https://marr.ezamawiajacy.pl, lub
https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto; podaje adres email, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta
Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie
treści SWZ. Wniosek
należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W
celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy
uzupełnić dane Wykonawcy, temat i
treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika
klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".
Zamawiający jest obowiązany udzielić
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 5.Treść pytań
(bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający
przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z
Platformy Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platforma
zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 2223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail:
oneplace@marketplanet.pl. 7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać
formatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w
formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,
procesorIntel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,
najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w
formacie .pdf. 9.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o
wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3,
avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Admin.danych osob. przetwarzanych w ramach zbioru
danych „RPO WM 2014–2020”, jest Zarząd Województwa Małopolskiego stanowiący Instytucję Zarządzającą dla RPOWM na lata
2014-2020 z siedzibą przy ul. Basztowej 22, Kraków. 2.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c”
i lit. „f” RODO do postęp. Wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe w Hanowerze, Niemcy, w dniach 17-21 kwietnia 2023 r., w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska 3”. 3.Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zbioru danych
„Centralny system
teleinformatyczny wspierający realizację programów operacyjnych” jest minister właściwy do spraw rozwoju w Warszawie ul.
Wspólna2/4. 4.Osoba, której dane dotyczą może skontaktować się z IOD wyznaczonym przez Administratora, wysyłając wiadomość na: iodo@umwm.malopolska.pl lub
pisemnie: IODO UMWM, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.5.Administrator wyznaczył IOD, z którym można kontaktować się
wysyłając wiadomość na adres iodo@miir.gov.pl. 6.Dane osob. przetwarzane będą w celu realizacji RPOWM, ewaluacji, kontroli i
audytu oraz prowadzenia dokumentacji i
komunikacji oraz sprawozdawczości związanej z tym projektem. 7.Podstawą prawną przetwarzania danych osob.jest art. 6 ust. 1
lit.c),art. 9 ust 2 lit g)Rozp. PE i Rady (UE) 2016/679– dalej „RODO”; 8.Dane osob.będą przekazywane IZ dla RPOWM na lata 2014-
2020 z siedzibą w Krakowie
ul.Basztowa 22, Kraków, MCP wdrażającemu Poddziałanie 3.3.1RPOWM na lata 2014-2020 oraz podmiotowi prowadzącemu
ewaluację tego projektu. 9.Dane osob. będą przechowywane do momentu zakończenia realizacji projektu i jego rozliczeniaido
momentu zamknięcia i rozliczenia RPOWM 2014- 2020 oraz zakończenia okresu trwałościprojektu i okresu archiwizacyjnego w
zależności od tego, która z tych dat nastąpi później. 10.W zakresie prawa do żądania od admin. dostępu do DO dotyczących
swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawa do przenoszenia danych, prawa te przysługują
Pani/Panu z zastrzeżeniem ograniczeń przewidzianych w art. 17 ust 3 lit
b i d Rozp.RODO z uwagi na podstawę prawną przetwarzania. 11.Prawo do wniesienia skargi do PrezesaUODO, jeżeli uważa
Pani/Pan, że przetw. danych osob.narusza przepisy prawa. 12.Podanie danych osob.jest dobrowolne, natomiast niezbędne w celu
uczestniczenia w wydarzeniu. 13.Pani/Pana
dane osob.nie będą podlegały zautomat.procesom podejmowania decyzji, w tym profilowaniu.14.Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP 15.obowiązek
podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Pzp; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;16.w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 17.posiada Pani/Pan:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
swoich danych os.;−na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania swoich danych os.;-na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od admin.
ograniczenia przetwarzania danych os. z zastrz.
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; −prawo do wniesienia skargi do PrezesaUODO, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osob. Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;18.nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetw.danych osob., gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osob.jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO. Odbiorcą danych osob. będą upoważ. pracownicy MARRS.A. w Krakowie oraz Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w
Warszawie ul. Domaniewska 49, numerem KRS: 0000041441, właściciel Platformy Zakupowej, na której prowadzi się
postępowanie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/08/23/DWR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy i organizacja stoiska targowego na targach Hannover Messe w Hanowerze, Niemcy, w dniach 17-21 kwietnia 2023 r.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz
z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa
w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ;
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisywania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie i przypadkach:
a) zmiany terminu określonego w § 3 ust. 2 w przypadku spowodowanym okolicznościami niezależnymi od Stron, jeżeli zmiana terminu nie koliduje z innymi terminami przewidzianymi
w umowie lub regulaminie targów;
b) zmiany elementów lub założeń technicznych dotyczących stoiska targowego (zabudowy, wystroju i wyposażenia stoiska) w razie konieczności zastąpienia elementów innymi elementami lub zmiany założeń technicznych, przewidzianych w warunkach zamówienia, z przyczyn technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Stron pod warunkiem uzgodnienia równoważnej ilości i jakości tych elementów lub założeń;
c) zmiany w zakresie wyposażenia stoiska promocyjnego w razie przeszkód technicznych lub innych przyczyn niezależnych od Stron (np. braku kompatybilności plików);
d) zmiany sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy poprzez dostosowanie do stanu zgodnego z prawem lub dokumentami programowymi w przypadku zmian aktów normatywnych lub dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https:/marr.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835), z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiający odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty
ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu,
odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza
oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.