eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › "Plac zabaw przy ulicy Franciszka Kotuchy 42 w Piekarach Śląskich (Miejskie Przedszkole nr 13) wraz z wygrodzeniem terenu pod wybieg dla psów. Część 4 - Dostawa wraz z montażem altany.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119965 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Plac zabaw przy ulicy Franciszka Kotuchy 42 w Piekarach Śląskich (Miejskie Przedszkole nr 13)
wraz z wygrodzeniem terenu pod wybieg dla psów.
Część 4 – Dostawa wraz z montażem altany.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 13 W PIEKARACH ŚLĄSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272002229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Kotuchy 42

1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-946

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 289 94 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mp13@piekary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mp13piekary.szkolnybip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Plac zabaw przy ulicy Franciszka Kotuchy 42 w Piekarach Śląskich (Miejskie Przedszkole nr 13)
wraz z wygrodzeniem terenu pod wybieg dla psów.
Część 4 – Dostawa wraz z montażem altany.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a5dd7ec-bc5b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Parametry do altany kwadratowej:
Zakres robót obejmuje dostawę i montaż altany ogrodowej o następujących parametrach technicznych:
Podaje parametry do altany kwadratowej :
- wymiary - 400cm x 400cm
- wysokość - słupy nośne 200cm, w kalenicy 305cm
- pochylenie dachu - 30 stopni
- konstrukcja wykonana z drewna sosnowego i świerkowego
- słupy nośne - kantówka 9cm x 9cm
- legary - 5cm x 4cm
- grubość desek - 2,5cm (przed obróbką techniczną)
- drewno suszone komorowo i czterostronne strugane
- drewno malowane impregnatem do drewna minimum jednowarstwowo w wybranej przez zamawiającego kolorystyce. Impregnaty i lakiery winny posiadać stosowane dopuszczenie i certyfikaty. Drewno po zaimpregnowaniu nie powinno powodować podrażnień skóry
- pokrycie dachu - gont bitumiczny w wybranej kolorystyce
- altana z podłogą – altana montowana w poziomie na kostkach betonowych i folii przeciwwilgociowej, umocowana 2 sztukami kotew na każdej ścianie.
Użyte materiały powinny mieć odpowiednie atesty. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z materiałami, robocizną, kosztami zakupu, transportu i przywrócenia ogrodu do stanu przed rozpoczęciem prac.



Kolorystyka altany:
- drewno - pokrycie malowane impregnatem w kolorze sosny;
- dach – gont bitumiczny w kolorze bordo.

2. Rozwiązania równoważne.
Wskazane ewentualnie w SWZ i dokumentach technicznych znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje dany produkt są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. Jednocześnie opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 99 ust.6 Ustawy.
W związku z tym:
1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych – tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SWZ;
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SWZ, a wskazanych poprzez normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych;
3) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.

3. Wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników i osób niepełnosprawnych.
Na podstawie art. 100 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający adekwatnie do przedmiotu zamówienia zapewnia dostępność dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych (mi.in. dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz słabo widzących) i z uwzględnieniem tych wymagań sporządza opis niniejszego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211000-2 - Budynki z gotowych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29209,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atut Tomasz Skiba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772806706

7.3.3) Ulica: Leśna 5

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie altany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.