eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy ul. Chełmońskiego 4A-D w Międzyrzeczu i ul. Okopowej 6 A-C w Sulęcinie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119938 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy
ul. Chełmońskiego 4A-D w Międzyrzeczu i ul. Okopowej 6 A-C w Sulęcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy
ul. Chełmońskiego 4A-D w Międzyrzeczu i ul. Okopowej 6 A-C w Sulęcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f81baa4-ca91-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.137 A04 Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Międzyrzeczu przy ul. Chełmońskiego 4A-D - OR Zielona Góra

1.1.138 A06 Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym w Sulęcinie ul. Okopowa 6A-C - OR Zielona Góra

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080370/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2610.157.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 572244,75 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - remont instalacji centralnego ogrzewania z wymianą kotłów gazowych
w budynku przy ul. Chełmońskiego 4A-D w Międzyrzeczu.
Stan istniejący:
Budynek mieszkalny 40-lokalowy, 4-kondygnacyjny, podpiwniczony o powierzchni użytkowej 2326 m2. Każdy lokal mieszkalny wyposażony jest w gazowy dwufunkcyjny kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania typ MiniMax Turbo GCO-DP-21-03 firmy Termet o mocy cieplnej 7-21 kW. W części piwnicznej znajduje się kocioł typu j.w. przeznaczony do ogrzewania części wspólnych budynku. Spaliny systemem rur koncentrycznych odprowadzane są do komina Schiedel typu Quadro. Do jednego komina podłączone są 4 kotły (po jednym na każdej kondygnacji w lokalach).

Stan docelowy:
Przewiduje się wymianę istniejących kotłów na nowe kondensacyjne wraz z wymianą czopuchów (rur koncentrycznych odprowadzających spaliny z kotła do komina) w lokalach mieszkalnych i piwnicy – razem 41 szt. Kotły należy przyłączyć do istniejących kominów Schiedel typu Quadro. Wykonawca wykona przegląd drożności kominów spalinowych. Instalacja gazu, wod-kan i c.o. pozostaje bez zmian – należy tylko dokonać przyłączeń instalacji do nowego kotła.
Wykonawca przez cały okres gwarancji (36 m-cy) będzie wykonywał przeglądy serwisowe kotłów minimum raz do roku. W przypadku braku możliwości wejścia do lokalu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód z co najmniej dwukrotnej próby wejścia do lokalu w postaci protokołów z próby wejścia do lokalu zawierających datę, potwierdzonych przez administratora budynku. W tym przypadku Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku przeglądu kotła w tym lokalu.
Wymagania dotyczące parametrów technicznych montowanych kotłów.
- Gazowy, dwufunkcyjny kocioł kondensacyjny przystosowany do spalania gazu GZ50;
- Zakres nominalnej mocy grzewczej przy 80/600C: modulowana do min. 21 kW;
- Modulowany palnik gazowy wykonany ze stali nierdzewnej;
- Wymiennik c.w.u. wykonany ze stali nierdzewnej;
- Dostosowany do zbiorczego podłączenia (4-ch urządzeń - po jednym na każdej kondygnacji) do istniejącego komina spalinowego Schiedel Quadro;
- System rur koncentrycznych odprowadzających spaliny z kotła do komina (czopuch) wykonać z kształtek systemowych przeznaczonych do danego typu kotła (zastosować trójnik rewizyjny z króćcami pomiarowymi);
- Termostat pokojowy naścienny z możliwością programowania tygodniowego montować
w miejscu istniejącego (pokój );
- Zastosowane materiały winny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 304701,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2 - remont instalacji centralnego ogrzewania z wymianą kotłów gazowych
w budynku przy ul. Okopowej 6A-D w Sulęcinie
Stan istniejący:
Budynek mieszkalny 36-lokalowy, 4-kondygnacyjny, podpiwniczony o powierzchni użytkowej 2386,24 m2. Każdy lokal mieszkalny wyposażony jest w gazowy dwufunkcyjny kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania typ MiniMax Turbo GCO-DP-21-03 firmy Termet o mocy cieplnej 7-21 kW. Spaliny systemem rur koncentrycznych odprowadzane są do komina Schiedel Multi 25. Do jednego komina podłączone są 4 kotły (po jednym na każdej kondygnacji w lokalach).

Stan docelowy:
Przewiduje się wymianę istniejących kotłów na nowe kondensacyjne wraz z wymianą czopuchów (rur koncentrycznych odprowadzających spaliny z kotła do komina) w lokalach mieszkalnych – razem 36 szt. Kotły należy przyłączyć do istniejących kominów Schiedel Multi 25. Wykonawca wykona przegląd drożności kominów spalinowych. Instalacja gazu, wod-kan i c.o. pozostaje bez zmian – należy tylko dokonać przyłączeń instalacji do nowego kotła.
Wykonawca przez cały okres gwarancji (36 m-cy) będzie wykonywał przeglądy serwisowe kotłów minimum raz do roku. W przypadku braku możliwości wejścia do lokalu, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód z co najmniej dwukrotnej próby wejścia do lokalu w postaci protokołów z próby wejścia do lokalu zawierających datę, potwierdzonych przez administratora budynku. W tym przypadku Zamawiający może zwolnić Wykonawcę z obowiązku przeglądu kotła w tym lokalu.
Wymagania dotyczące parametrów technicznych montowanych kotłów.
- Gazowy, dwufunkcyjny kocioł kondensacyjny przystosowany do spalania gazu GZ50;
- Zakres nominalnej mocy grzewczej przy 80/600C: modulowana do min. 21 kW;
- Modulowany palnik gazowy wykonany ze stali nierdzewnej;
- Wymiennik c.w.u. wykonany ze stali nierdzewnej;
- Dostosowany do zbiorczego podłączenia (4-ch urządzeń - po jednym na każdej kondygnacji) do istniejącego komina spalinowego Schiedel Multi 5;
- System rur koncentrycznych odprowadzających spaliny z kotła do komina (czopuch) wykonać z kształtek systemowych przeznaczonych do danego typu kotła (zastosować trójnik rewizyjny z króćcami pomiarowymi);
- Termostat pokojowy naścienny z możliwością programowania tygodniowego montować
w miejscu istniejącego (pokój );
- Zastosowane materiały winny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 267543,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Piejko PW TAD - DAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251391209

7.3.3) Ulica: Osiedle Pod Lasem 26

7.3.4) Miejscowość: Podbrzezie Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Piejko PW TAD - DAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 925139209

7.3.3) Ulica: Osiedle Pod Lasem 26

7.3.4) Miejscowość: Podbrzezie Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 67-120

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.