eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH -ETAP III



Ogłoszenie z dnia 2021-07-20


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119908 z dnia 2021-07-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY
HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH -ETAP III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słubicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967366

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatslubicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatslubicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.powiatslubicki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY
HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH -ETAP III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a70ec3-bee1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002294/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DOTYCZĄCYCH BUDOWY HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ LICEALNYCH W SŁUBICACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2201720,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy hali sportowej przy Zespole Szkół Licealnych w Słubicach, tj. hali widowiskowo - sportowej 18 x 40. Przedmiot zamówienia będzie spełniał funkcje sportowe, kulturalne lub oświatowe w zależności od odbywających się w niej spotkań. Sala widowiskowa będzie pełniła rolę jako sala gimnastyczna, scena teatralna, sala wykładowa, bądź sala zabaw. Zamawiający informuje, że przedmiotowa inwestycja jest realizowana etapami – dotychczas wykonano stan surowy zamknięty hali sportowej. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania wszystkich robót dotyczących budynku hali sportowej oraz wykonania wszystkich zewnętrznych instalacji i przyłączeń do ww. budynku, tj. wykonanie instalacji sanitarnej i elektrycznej (przedmiot zamówienia nie dotyczy wykonania ogrodzenia oraz wykonania nawierzchni przewidzianego w projekcie w części dot. zagospodarowania terenu).2. Zakres robót do wykonania obejmuje m. in.:1) Wykonanie elewacji budynku,2) Wykonanie ścianek działowych oraz sufitów,3) Wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych,4) Wykonanie parapetów wewnętrznych,5) Wykonanie posadzek,6) Malowanie i licowanie ścian,7) Dostawa i montaż stolarki drzwiowej,8) Wykonanie instalacji sanitarnych w budynku (instalacje wod-kan oraz przyłącze wodociągowe, instalacje ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji),9) Wykonanie kotłowni gazowej z wyposażeniem10) Wykonanie instalacji elektrycznej w tym zasilania oraz oświetlenia parkingu, wykonanie instalacji oddymiania, 11) wykonanie instalacji nagłośnienia. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem został zawarty w przedmiarach robót, opracowanych na bazie projektu architektoniczno-budowlanego autorstwa biura projektowego mp project sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Balickiej 134 i projektu adaptacji ww. projektu autorstwa ART. PROJEKT LUIZA GOLUBSKA z siedzibą w Słubicach przy ul. Kościuszki 1 oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych -branże budowlana (architektura i konstrukcja), sanitarna i elektryczna. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z projektem budowlanym oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. Projekt budowlany, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowią odpowiednio załączniki Nr 6, 7 i 8 do SWZ
(zwana także dalej dokumentacją projektową).UWAGA: 1. Przedmiot zamówienia nie dotyczy wykonania ogrodzenia oraz nie dotyczy wykonania nawierzchni - przewidzianego w projekcie w części dot. zagospodarowania terenu.2. Zamawiający informuje, że posiada niżej wymienione materiały i urządzenia:1) Centrala oddymiania SVM 24 V 11 1 G 8A - 1 kpl,2) Moduł - dod. Grupa wentylacji - 1 szt.3) Optyczna konwencjonalna czujka dymu + gniazdo - 1 szt.4) Ręczny przycisk oddymiania WSK-PDII, diody, reset - 1 szt.5) Przycisk wentylacji natynkowej PW3-SET-1 szt.6) Puszka PP-BXM typ 1 RAL 2004 - 2 szt.7) Iglice uziomu urządzenia centrali na dachu jako elementu instalacji odgromowej - 3 szt. – 3 m oraz 5 szt. – 2 m.8) Parapety zewnętrzne Standard Softline (560 cm – 4 szt., 195 cm – 2 szt., 200 cm – 2 szt., 240 cm – 1 szt., 193 cm – 5 szt.),9) Zaślepki do parapetów – 34 szt.które będą podlegały przez Wykonawcę
wbudowaniu/montażowi w obiekcie objętym przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca w ramach wyceny zakresu robót obejmującego ww. materiały i urządzenia uwzględni robociznę natomiast nie będzie uwzględniał kosztów tych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2723220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3331078,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2723220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMAKS 2 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981641208

7.3.3) Ulica: Transportowa 8

7.3.4) Miejscowość: Słubice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2723220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-20 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.