eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › ¦wiadczenie us³ugi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej (...)



Og³oszenie z dnia 2023-03-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. W³adys³awa Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f56f3676-b997-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00119811

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Nadzór Inwestorski nad budow± odwodnienia miejscowego dróg powiatowych i skrzy¿owañ

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
j.polskim w formie elektronicznej za po¶redn. platformy zakupowej, zwanej dalej platformazakupowa.pl pod
adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski/proceedings 2. Komunikacja, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski,zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektr. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza
„Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania(wp³ywu) przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. 3. Zam. przekazuje Wykonawcom
informacje w formie elektron. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odp. na pyt., zmiany specyfikacji,
zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zam. zamieszcza na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem
jest konkretny Wyk., przekazywana jest w formie elektron. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wyk..4.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny, ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
platformazakupowa.pl przes³anych przez Zam., gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do
folderu SPAM.5.Zgodnie z § 11 ust. 2 Rozp. Prez. Rady Min. z dnia 30.12.2020 r. w spr. sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zam. publ. lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), Zam. okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego
nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana
dowolna przegl±darka internetowa, inna ni¿ Internet Explorer ,4)w³±czona obs³uga JavaScript,5)zainstalowany program Adobe
Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,6)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany
wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.6.Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w
Regulaminie zamieszczonym na stronie
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatlegionowski w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,2)zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7.Zamawiaj±cy nie
ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci
za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana
pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu, poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.8. Oferty,
o¶wiadczenia art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie art. 117 ust. 4 Pzp, oraz zobowi±zanie
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo,
dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informujemy, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Legionowski z siedzib± w Starostwie Powiatowym w Legionowie ul. Genera³a W³adys³awa Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo; 2) Powiat Legionowski wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê poprzez e-mail: dpo@powiat-legionowski.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt. 1; 3) dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu i
zakresie niezbêdnym zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przez Administratora w zwi±zku z
przepisami dotycz±cymi realizacji postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego, a po rozstrzygniêciu postêpowania na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i realizacji umowy, której Wykonawca jest stron±; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 i 4 oraz art. 75 i 76 ustawy z dnia 11 .09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych lub podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez obowi±zkowy okres wskazany przepisami prawa, tj. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeñ; 6) na zasadach i w granicach okre¶lonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora: a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, przy czym je¶li ¿±danie wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu, b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; 7) w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza
przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 8) podanie przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Niepodanie danych uniemo¿liwi Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty; 9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.18.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej nr 1822W ul. Niepodleg³o¶ci w gminie Wieliszew, odwodnienia drogi powiatowej nr 1818W ul. Mireckiego w miejscowo¶ci Legionowo, odwodnienia skrzy¿owania ul. Akacjowej i ul. Ko¶cielnej w gminie Nieporêt w ramach zadania pn.: „Projekty i budowa odwodnienia miejscowego dróg powiatowych i skrzy¿owañ.”
2. Zakres robót budowlanych objêtych nadzorem inwestorskim zosta³ szczegó³owo opisany w dokumentacji projektowej i obejmuje w szczególno¶ci:
1) wykonanie robot rozbiórkowych, przygotowawczych oraz pomiarowych,
2) wykonanie robót ziemnych,
3) wykonanie odwodnienia, w sk³ad których wchodz±: ¶ciek przy-krawê¿nikowy, studnie rewizyjne oraz baterie skrzynek rozs±czaj±cych lub wyloty kanalizacji deszczowej do rowu otwartego, rów otwarty z umocnionymi skarpami i obrze¿em betonowym, ogrodzenie panelowe wokó³ rowu,
4) odtworzenie konstrukcji jezdni/wykonanie zieleni,
5) wykonanie sta³ej i czasowej organizacji ruchu.
3. Szczegó³owy opis robót, nad którymi sprawowany bêdzie nadzór w ramach niniejszego, zamówienia zosta³ ujêty w dokumentacji projektowej, na któr± sk³adaj± siê projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowi±ce materia³ pomocniczy przy sporz±dzaniu oferty.
4. W przypadku wyst±pienia rozbie¿no¶ci w za³±cznikach do SWZ przyjmuje siê nastêpuj±c± hierarchiê wa¿no¶ci dokumentów:
1) umowa,
2) umowa z Wykonawc± robót,
3) projekt budowlano - wykonawczy,
4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
5) przedmiary robót.
5. Szczegó³owy zakres nadzoru inwestorskiego zosta³ okre¶lony w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
6. Do podstawowych czynno¶ci i obowi±zków Inspektora nadzoru inwestorskiego bêdzie nale¿eæ:
1) pe³nienie nadzoru zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane,
2) zapoznanie siê z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniej±cymi urz±dzeniami,
3) sprawowanie kontroli prawid³owo¶ci wykonywania robót budowlanych zwi±zanych
z realizacj± inwestycji pod wzglêdem ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow±, szczegó³owymi przepisami, zasadami bezpieczeñstwa, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz umow± z wykonawc± robót,
4) opiniowanie wniosków materia³owych przekazywanych przez Wykonawcê do akceptacji Zamawiaj±cemu pod k±tem zgodno¶ci z projektem i dopuszczeniem do stosowania w budownictwie,
5) udzia³ w naradach technicznych dotycz±cych rozstrzygniêcia spraw i problemów technicznych objêtych zakresem nadzoru w toku trwania budowy,
6) bie¿±ce informowanie Zamawiaj±cego o postêpie robót budowlanych i wszelkich okoliczno¶ciach maj±cych wp³yw na jako¶æ i terminowo¶æ wykonywanych robót w zakresie objêtym nadzorem,
7) kontrola i sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych materia³ów, odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach, odbiorach technicznych,
8) weryfikacja dokumentacji powykonawczej i uczestnictwo w odbiorze koñcowym,
9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceñ, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotycz±cych: usuniêcia nieprawid³owo¶ci lub zagro¿eñ, wykonania prób lub badañ tak¿e wymagaj±cych odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotycz±cych prowadzenia robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzaj±cych zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo budowlane, a tak¿e informacji i dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie do stosowania urz±dzeñ technicznych oraz stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla w³a¶ciwego wykonania robót - inspektor nadzoru ma obowi±zek bie¿±cego potwierdzenia obecno¶ci poprzez dokonanie stosownego wpisu do dziennika budowy,
10) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiaj±cego w±tpliwo¶ci natury technicznej powsta³ych w toku wykonywania robót, zasiêgaj±c w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego,
11) Zamawiaj±cy wymaga pobytów Inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie w trakcie realizacji robót oraz pobytów w sytuacji powsta³ej awarii, kolizji wymagaj±cej natychmiastowej decyzji lub na ka¿de uzasadnione wezwanie Zamawiaj±cego,
12) Zamawiaj±cy wymaga sprawdzenia kosztorysów Wykonawcy na roboty dodatkowe, zanikowe oraz zaniechane,
13) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia protoko³ów konieczno¶ci w przypadku wystêpowania robót dodatkowych, zanikowych oraz zaniechanych.
7. Cena oferty jest cen± rycza³tow±, powinna obejmowaæ pe³en zakres zamówienia i uwzglêdniaæ wszystkie niezbêdne koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia le¿±ce po stronie Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi przewidzieæ wszystkie okoliczno¶ci, które mog± wp³yn±æ na cenê zamówienia.
8. Obowi±zkiem Wykonawcy jest obecno¶æ inspektora nadzoru na placu budowy minimum 2 dni w tygodniu. Zaoferowanie przez Wykonawcê dodatkowych dni pobytu inspektora na placu budowy bêdzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami Rozdzia³u XXIV SWZ.
Zaoferowanie obecno¶ci inspektora na placu budowy mniej ni¿ 2 dni w tygodniu bêdzie podstaw± odrzucenia oferty Wykonawcy.
9. Okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy, a rêkojmi 24 miesi±ce.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert z³o¿onych w postêpowaniu na podstawie kryteriów oceny ofert.
Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z
poni¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: dyspozycyjno¶æ nadzoru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie oraz zdolno¶ci zawodowe, zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego wyka¿e, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego bran¿y drogowej, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci w³a¶ciwej dla przedmiotu zamówienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona) w oparciu o informacje zawarte:
- w o¶wiadczeniu o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu,
- w wykazie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ugi nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi
osobami.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób, które s± obywatelami pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wy¿ej je¿eli:
1) naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce posiadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz
2) posiadaj± odpowiedni± decyzjê o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zosta³y spe³nione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, dotycz±ce ¶wiadczenia us³ug transgranicznych.
5. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ;
b) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. co najmniej jedna osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê inspektora nadzoru inwestorskiego bran¿y drogowej, posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci w³a¶ciwej dla przedmiotu zamówienia lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty;
2) przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
3) w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
4) warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
5) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
6) w przypadku, o którym mowa w ust. 4 (uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej)
i ust. 5 (warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie wymagañ ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1083), tj. w zakresie zobowi±zania Wykonawcy do spe³nienia wymogu okre¶lonego w art. 68 ust. 3 ww. ustawy, je¿eli:
1) zostan± wprowadzone zmiany ustawy o elektromobilno¶ci, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone w SWZ oraz umowie,
2) zostan± wprowadzone przepisy wykonawcze do ustawy o elektromobilno¶ci, maj±ce wp³yw na wymagania okre¶lone w SWZ oraz umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Podstawy wykluczenia cd:
Zamawiaj±cy wykluczy równie¿ z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp - na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z
2023 r. poz. 129 ze zm.):
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia
24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Nazwa postêpowania: ¦wiadczenie us³ugi sprawowania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej nr 1822W ul. Niepodleg³o¶ci w gminie Wieliszew, odwodnienia drogi powiatowej nr 1818W ul. Mireckiego w miejscowo¶ci Legionowo, odwodnienia skrzy¿owania ul. Akacjowej i ul. Ko¶cielnej w gminie Nieporêt w ramach zadania pn.: „Projekty i budowa odwodnienia miejscowego dróg powiatowych i skrzy¿owañ”

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.