eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119807 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221580377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Andersa 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598426749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobki.slupsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobkislupsk.mojbip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zlobkislupsk.mojbip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc7dcf65-e57a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010549/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana sieci wodno - kanalizacyjnej w Żłobku nr 2 przy ul. 3 - go maja 78.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 550603835-N-2021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)

Uzasadnienie wyboru trybu postępowania: art. 305 pkt 2 ustawy PZP. Zamawiający w dniu 14 maja 2021r. ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.). Do dnia składania ofert tj.
31 maja 2021r. nie została złożona żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2021/BZP 00055173/01

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322081,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Wymiana instalacji sanitarnych w żłobku nr 2”
2. W ramach zamówienia należy wykonać w szczególności następujący zakres prac zgodny z dokumentacją projektową:
Zadanie obejmuje wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnych wraz z remontem trzech łazienek z brudownikami, które znajdują się przy salach zabaw dla dzieci, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w tym: trzech toalet personelu, pralni, magla oraz kuchni ze zmywalniami (na parterze i piętrze).
Prace remontowe ogólnie obejmują:
a) demontaż i utylizacja istniejącego wyposażenia i instalacji sanitarnej wraz ze skuciem płytek;
b) wymianę stolarki drzwiowej i zamurowanie otworów rewizyjnych;
c) wprowadzenie nowej instalacji elektrycznej i sanitarnej do nowej armatury;
d) zabudowanie instalacji za pomocą konstrukcji lekkiej (karton-gips.) z przebiciem do otworów wentylacyjnych, wykonanie sufitu podwieszanego;
e) wykonanie nowych okładzin ściennych i podłogowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiORB) oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396159,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396159,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396159,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Floor Artur Chadacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391508220

7.3.3) Ulica: Złota 1

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396159,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-08-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.