eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Adamów › Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Adamowie CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9



Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie
CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO - PRZEDSZKOLNY W ADAMOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061154661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 4A

1.5.2.) Miejscowość: Adamów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-412

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp.adamow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsp.adamow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7d6f07c0-8a92-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie
CZĘŚĆ 1 - CZĘŚĆ 9

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d6f07c0-8a92-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00488694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP I DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004305

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/dost./2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 1 - zakup i dostawa świeżych owoców, warzyw i soków Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15321600-0 - Sok jabłkowy

15321000-4 - Soki owocowe

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 2 - zakup i dostawa jajek Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 23200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 3 - zakup i dostawa półproduktów garmażeryjnych Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894000-1 - Przetworzone produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 26800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 4 - zakup i dostawa mrożonek – owoców, warzyw i ryb Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332100-5 - Przetworzone owoce

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.5.) Wartość części: 36800 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 5 - zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15111000-9 - Mięso wołowe

15112000-6 - Drób

15112120-3 - Indyki

15131130-5 - Wędliny

15112100-7 - Świeży drób

15112130-6 - Kurczęta

4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 6 - zakup i dostawa pieczywa, drożdży i wyrobów cukierniczych Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 7 - zakup i dostawa produktów sypkich, przypraw, przetworów i słodyczy Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15897200-4 - Produkty puszkowane

15851100-9 - Makaron niegotowany

15612100-2 - Mąka pszenna

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne

15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze

15891000-0 - Zupy i buliony

15332290-3 - Dżemy

4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 8 - zakup i dostawa nabiału i mleka Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15551300-8 - Jogurt

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15530000-2 - Masło

15512000-0 - Śmietana

15511000-3 - Mleko

15542100-0 - Ser twarogowy

15542200-1 - Ser miękki

15511210-8 - Mleko UHT

15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Adamowie Część 9 - zakup i dostawa ziemniaków Produkty zostały określone w Formularzu asortymentowo–cenowym stanowiącym załącznik nr 1.9 do Formularza oferty (wzór formularza oferty to odpowiednio załącznik nr 1 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 25 000,00 zł brutto, zaś cena złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu z najniższą kwotą wynosi 57 287,00 zł brutto.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie Art. 255 pkt 1 i art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie o udzielenie zamówienia w części 3 - zakup i dostawa półproduktów garmażeryjnych.
Uzasadnienie faktyczne:
W postepowaniu złożono dwie oferty.
Nr oferty Firma oraz adres Wykonawcy Cena oferty brutto
PLN
1 Almax-Dystrybucja Sp. z o.o.
Panieńszczyzna
21-002 Jastków
NIP 713 26 95 379 11 225,00
2 LOBO s.c. Hurtownia Owoców i Warzyw Michał Kopik, Grzegorz Kopik
ul. Fabryczna 2
08-500 Ryki
NIP 506 002 60 81 9 000,00

Obaj Wykonawcy odmówili zawarcia umowy. Tym samy w postepowaniu nie ma ofert wykonawców, którym Zamawiający może udzielić zamówienie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu ofertę złożył tylko Wykonawca Zakład Gastronomiczno Handlowy „Alicja” Tomasz Traczuk, ul. Hrubieszowska 54B, 22-100 Chełm. Oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), wzywa Państwa do złożenia aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca nie złożył ww. oświadczenia. W związku z powyższym Zamawiający działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm. w dniu 01 lutego 2023 r. wysłał ostateczne wezwanie do uzupełnienia ww. oświadczenia. Wykonawca nie złożył opisanego powyżej oświadczenia, tym samym nie wykazał, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, a jego oferta podlega odrzuceniu na podstawi art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c (nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 30 000,00 zł brutto, zaś cena złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu z najniższą kwotą wynosi 41 180,00 zł brutto.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 35 000,00 zł brutto, zaś cena złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu z najniższą kwotą wynosi 81 030,90 zł brutto.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 25 000,00 zł brutto, zaś cena złożonej oferty nie podlegającej odrzuceniu z najniższą kwotą wynosi 44 616,00 zł brutto.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zborowski Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

7.3.3) Ulica: Wólka Domaszewska 107a

7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-411

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.