eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Reszel-Święta Lipka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Reszel-Święta Lipka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Reszel

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Reszel-Święta Lipka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d53314d-7c5b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019349/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Reszel-Święta Lipka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TB-ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5531952,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wspólny Słownik Zamówień – kody CPV:
Kod CPV: 45000000-7,
2. Zakres zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki pieszo-rowerowej wraz z infrastrukturą oraz robotami budowlanymi obejmującymi:
a) budowę oświetlenia ulicznego zasilanego energią słoneczną oraz wiatrową,
b) dostosowanie istniejących przejazdów gospodarczych do nowego zagospodarowania terenu,
c) budowę przejść pieszo-rowerowych,
d) zabudowę przepustów na cieku wodnym oraz na rowach,
e) regulację oznakowania infrastruktury technicznej,
f) montaż elementów małej architektury,
g) likwidację kolizji z infrastrukturą obcą oraz jej zabezpieczenie w miejscach wymaganych,
h) remont sieci gazowej na odcinkach wskazanych przez PSG sp. z o. o.,
i) oczyszczenie rowów i przepustów,
j) wycinkę roślinności w zakresie koniecznym,
k) nasadzenia roślinne,
l) utwardzenie nawierzchni w bezpośrednim sąsiedztwie kapliczek,
m) oznakowanie elementów reliktu kanału wodnego.
2.1. Ogólne parametry techniczne:
2.1.1. Nawierzchnia utwardzona – 18 195,29 m²;
2.1.2. Nawierzchnia kruszywowa projektowana – 2 230,25 m²;
2.2. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:
A. Roboty rozbiórkowe – w ramach inwestycji przewiduje się rozbiórkę kolidujących elementów, w tym:
2.2.1. Tablice reklamowe.
2.2.2. Ogrodzenia posesji prywatnych usytuowane na działkach drogowych.
2.2.3. Słupki oznaczające przebieg infrastruktury podziemnej.
2.2.4. Utwardzenia terenu zlokalizowane na zjazdach w obrębie projektowanej ścieżki.
B. Branża drogowa:
2.2.5. Ścieżka o szerokości 4,66 m na odcinku km 0+000 – km 3+792,47 oraz o szerokości 3,16 m na odcinku 3+796,30 – km 4+515,35. Pomiędzy km 3+792,47 a km 3+796,30 łączona skosem 1:5
2.2.6. Wykonanie ław betonowych pod obrzeża zwykłe.
2.2.7. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
2.2.8. Ławy betonowe z oporem pod krawężniki najazdowe.
2.2.9. Krawężniki betonowe najazdowe o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piskowej.
2.2.10. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
2.2.11. Ławy betonowe z oporem pod krawężniki wystające.
2.2.12. Wykonanie podbudowy wraz z jej pielęgnacją.
2.2.13. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych.
2.2.14. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej.
C. Branża elektroenergetyczna – zgodnie z projektem zagospodarowania terenu należy wybudować słupy oświetleniowe zasilane z akumulatora, który ładowany będzie z instalacji paneli fotowoltaicznych i wiatraka. Prace polegać będą na:
2.2.15. Budowie fundamentów pod słupy oświetleniowe oraz akumulator w nich zabudowany.
2.2.16. Montaż słupów oświetleniowych o wysokości do 6m, wraz z konstrukcjami wsporczymi.
2.2.17. Montaż opraw oświetleniowych o barwie 5400K-5700K.
2.2.18. Montaż kompletnej szafy zasilająco – sterującej prace instalacji odnawialnej oraz oprawy oświetleniowej.
2.2.19. Montaż ogniw fotowoltaicznych.
2.2.20. Montaż wiatraków z łopatami.
2.2.21. Montaż regulatorów i akumulatorów.
2.2.22. Wykonanie instalacji uziemienia dla słupów oświetleniowych.
UWAGA!
Przebudowa sieci, niezbędna w celu realizacji zamierzenia inwestycyjnego, dotycząca nieruchomości położonej w miejscowości Robawy gm. Reszel, działki numer 0014-151/8, 0027-54/1, nastąpi w sposób wynikający z warunków przebudowy sieci i zostanie wykonana przez ENERGA-OPERATOR Spółka Akcyjna na podstawie osobnej umowy.
D. Branża sanitarna:
2.2.23. Remont gazociągu średniego ciśnienia w kilometrażu 2+500,00-2+680,00 oraz 3+080,00-3+260,00. Remont polega na wymianie rurociągu z PE na PE100-RC SDR11 w istniejącym śladzie. Dodatkowo rurociąg należy zabezpieczyć rurą osłonową dn180.
2.2.24. Wymiana 2 gazociągów średniego ciśnienia na dn 75 PE100-RC SDR 11 L=ok. 2x50 m
2.2.25. Wymiana 2 gazociągów średniego ciśnienia na dn 75 PE100-RC SDR 11 L=ok. 2x80 m
E. Wykonanie przepustów:
2.2.26. Budowa dwóch przepustów kołowych oraz jednego przepustu łukowo-kołowego.
F. Wykonanie zjazdów.
G. Mała architektura:
2.2.27. Ławki o wymiarach 150x40x74 cm.
2.2.28. Kosze na śmieci.
2.2.29. Stojaki na rowery.
2.2.30. Słupki drogowe.
2.2.31. Tablice informacyjne.
2.2.32. Stacja obsługi rowerów.
H. Stała organizacja ruchu, w tym:
2.2.33. Montaż oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
UWAGA!
Zamawiający nie mógł zamieścić kompletnego zapisu z uwagi na ograniczoną ilość znaków. Pełen zapis w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45121000-1 - Próbne wiercenia

45122000-8 - Próbne wykopy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7932271,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10612821,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7932271,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010676681

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7932271,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.