Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082747/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków OPT w gmachu ZUW w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91) 430 34 39, (91) 430 3450
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuw.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków OPT w gmachu ZUW w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3cf2d9e-9ed7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076557/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia meblowego do wyremontowanych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków Obywateli Państw Trzecich w gmachu ZUW w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Nr 3/10-2019/OG-FAMI pn.: „Utworzenie pomieszczenia i stanowisk pracy ds. technicznej obsługi wniosków OPT oraz doposażenie stanowisk pracy obsługujących bezpośrednio interesantów OPT w ZUW w Szczecinie i Delegaturze w Koszalinie” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych typowych i nietypowych, mebli kuchennych bez z sprzętu AGD, szafek ubraniowych, stołów i stolików do wybranych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków Obywateli Państw Trzecich w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa do siedziby Zamawiającego wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz montaż i ustawienie mebli biurowych, biurek wraz z półkami na klawiaturę, kontenerów biurowych typowych i nietypowych, nietypowych regałów i nadstawek na akta, wpuszczanych, stołów jadalnianych, stolików, stołu konferencyjnego, szafek ubraniowych, oraz mebli kuchennych bez sprzętu AGD (lodówka, mikrofalówka, ekspres do kawy) (dostarczy Zamawiający) do wybranych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków Obywateli Państw Trzecich zgodnie z potrzebami Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie.
Szczegółowy opis I części przedmiotu zamówienia zawierający opis mebli, przedstawia załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż krzeseł i foteli do wybranych pomieszczeń administracji publicznej ds. technicznej obsługi wniosków Obywateli Państw Trzecich mieszczących się w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Wały Chrobrego 4 w Szczecinie.Szczegółowy opis II części przedmiotu zamówienia - określony jest w załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82658,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140993,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82658,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JARD” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0173-50-570
7.3.3) Ulica: Al. Na Skarpie 21/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-488
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82658,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35778,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61550,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35778,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „JARD” sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0173-50-570
7.3.3) Ulica: Al. Na Skarpie 21/11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-488
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35778,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Realizacja robót budowlanych pn. "Naprawa elementów dachu oraz usunięcie szkód w budynku Szkoły Podstawowej nr 46 w Szczecinie"
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym typu plug-in dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie.
- ODCZYNNIKI CHEMICZNE
- "Świadczenie usług hotelarskich dla Opery na Zamku w Szczecinie na potrzeby Międzynarodowych Spotkań Chóralnych w 2024 roku" PZ/2/2024
- ZGN.26-24/10 OBSŁUGA ENERGETYCZNA WRAZ Z ZAPROJEKTOWANIEM I WYKONANIEM SIECI TYMCZASOWEJ UMOŻLIWIAJĄCEJ DOSTARCZENIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ W RAMACH WYDARZENIA TTSR 2024
- Bezpieczne przejścia dla pieszych przy ul. 26 Kwietnia i ul. Witkiewicza.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Budowa grilla miejskiego
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.