eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › "Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu "Nowe perspektywy kształcenia zawodowego - pakiet 3"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119265 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GOLUBSKO-DOBRZYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835380

1.5.8.) Numer faksu: 564756111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.nowak@golub-dobrzyn.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/sp_golub_dobrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd8b8d2-ca87-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010503/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego – pakiet 3”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 168800 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Usługa przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi samochodu – dla uczniów szkół: Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim i Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, dla których organem prowadzącym jest Powiat Golubsko-Dobrzyński – beneficjentów projektu, ubiegających się o wydanie prawa jazdy kat. B, realizowanego w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego”.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
4.2. Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. B dla przewidywanej liczby 35 uczniów.
4.3. Postanowienia dotyczące przedmiotu postępowania oraz warunki szczegółowe:
1. Miejsce szkolenia teoretycznego: pomieszczenia dydaktyczne znajdujące się na terenie dwóch zespołów szkół: Kowalewa Pomorskiego i Golubia- Dobrzynia, których uczniowie będą uczestniczyli w kursach lub pomieszczenia dydaktycznie Ośrodka Szkolenia Kierowców, o ile znajdują się na terenie Miasta Kowalewa Pomorskiego i Golubia-Dobrzynia. Zamawiający dysponuje i może przekazać na okres przewidziany do realizacji zamówienia, w nieodpłatne użyczenie posiadane sale w w/w szkołach, które spełniają wymogi techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
2. W przypadku skorzystania z użyczonych przez Zamawiającego pomieszczeń Ośrodek uaktualni wpis w rejestrze działalności regulowanej OSK Starosty w zakresie wykazu sal wykładowych.
3. Miejsce szkolenia praktycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego, zajęcia praktyczne w ruchu drogowym na terenie miasta, w którym przeprowadzane są egzaminy państwowe, tj. Torunia, Grudziądza oraz na drogach dojazdowych do tych miast. Zamawiający zastrzega, aby początek i koniec zajęć praktycznych miał miejsce na terenie Golubia-Dobrzynia lub Kowalewa Pomorskiego.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
- pokrył koszty badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem (w razie niezakwalifikowania się uczestnika, skierowanego na kurs przez Zamawiającego, z powodu zastrzeżeń lekarskich, wykonawca pokryje koszty badań lekarskich osoby z listy rezerwowej);
- ustalił termin i opłacił koszty egzaminu państwowego kat. B w Ośrodku Ruchu Drogowego (teorii i praktyki), w taki sposób, że:
a) opłacił koszty egzaminu teoretycznego, a w przypadku niezdania egzaminu za pierwszym podejściem opłacił powtórnie egzamin teoretyczny (tylko jedna poprawka),
b) opłacił koszty egzaminu praktycznego, a w przypadku niezdania egzaminu za pierwszym podejściem opłacił powtórnie egzamin praktyczny (tylko jedna poprawka).
6. Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska.
7. Kurs prawa jazdy kat. B oraz egzamin wewnętrzny winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
8. Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w nie podlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu.
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kompletu materiałów dydaktycznych uczestnikom kursu, natomiast Zamawiającemu listę pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl.
11. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu;
12. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy;
13. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
14. Zamawiający przewiduje, iż liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin - w tym co najmniej 4 godziny w zakresie udzielania pierwszej pomocy ofiarom wypadków drogowych (godzina zajęć- 45 minut) i 30 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć - 60 minut) na każdego uczestnika kursu.
15. Zgodnie z § 9 ust 3 pkt 2 lit. c Rozporządzenia zajęcia w zakresie części praktycznej szkolenia powinny uwzględniać co najmniej 4 godziny jazdy poza obszarem zabudowanym, w tym na drogach o dopuszczalnej prędkości powyżej 70 km/h, na odcinku nie krótszym niż 50 km w trakcie jednych zajęć.
16. Do kursu przystąpią uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego nie będzie obciążać Zamawiającego. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie.
17. W okresie nauki szkolnej Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne odbywały się z uwzględnieniem zajęć lekcyjnych uczestników kursów, tj. nie odbywały się wcześniej niż przed godz. 14.00. Każdorazowe wcześniejsze zajęcia praktyczne są możliwe po wcześniejszym ustaleniu i zgodzie ze strony Zamawiającego.
18. Imienna lista uczestników wytypowanych do odbycia szkolenia będzie załącznikiem do umowy. Zamawiający zakłada realizację zamówienia w zgodnie z podziałem ilościowym dla poszczególnych szkół wg następującego harmonogramu :
Dla Zespołu Szkół w Kowalewie Pomorskim:
Zajęcia teoretyczne i praktyczne (15 osób): lipiec-wrzesień 2021
Dla Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu:
Zajęcia teoretyczne i praktyczne (20 osób): lipiec-wrzesień 2021
Terminy określone zostały ramowo i mogą ulec modyfikacji.
19. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić szczegółowy program kursu – obejmujący część teoretyczną oraz praktyczną – wraz z harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym, obejmującym realizację programu;
20. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
 prowadzenie list obecności uczestników kursu,
 bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
21. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
 imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
 wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów;
 rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
 ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.
22. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 91000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T


Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, dla którego organem prowadzącym jest Powiat Golubsko-Dobrzyński w ramach projektu „Nowe perspektywy kształcenia zawodowego w Powiecie Golubsko – Dobrzyńskim”.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe.
4.2. Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. T dla przewidywanej liczby 31 uczniów.
4.3. Postanowienia dotyczące przedmiotu postępowania oraz warunki szczegółowe:
23. Miejsce szkolenia teoretycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego.
24. Miejsce szkolenia praktycznego: teren powiatu golubsko-dobrzyńskiego.
25. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził szkolenie zgodnie z Ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
26. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
- pokrył koszty badań lekarskich wymaganych przepisami prawa do podjęcia szkolenia/kursu objętego postępowaniem (w razie niezakwalifikowania się uczestnika, skierowanego na kurs przez Zamawiającego, z powodu zastrzeżeń lekarskich, wykonawca pokryje koszty badań lekarskich osoby z listy rezerwowej);
- ustalił termin i opłacił koszty egzaminu państwowego kat. T w Ośrodku Ruchu Drogowego (teorii i praktyki), w taki sposób, że:
a) opłacił koszty egzaminu teoretycznego za pierwszym podejściem
b) opłacił koszty egzaminu praktycznego za pierwszym podejściem
Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska.
27. Kurs prawa jazdy kat. T oraz egzamin wewnętrzny winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności: zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (tj. z dnia 18 czerwca 2020 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1268 i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców z dnia 4 marca 2016 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1885).
28. Wykonawca wyposaży każdego z uczestników w nie podlegające zwrotowi, nieodpłatne materiały dydaktyczne i piśmienne, które będą wykorzystywane podczas kursu.
29. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kompletu materiałów dydaktycznych – uczestnikom kursu - Zamawiającemu, wraz z listą pisemnego potwierdzenia odbioru przez uczestników w/w materiałów.
30. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, poprzez zamieszczenie na dokumentach oraz materiałach dydaktycznych, itp. logo zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji programów polityki spójności, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.funduszeeuropejskie.gov.pl.
31. Wykonawca zapewni uczestnikom nadzór wykładowcy lub instruktora, na każdym etapie kursu;
32. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW (powstałych w związku z kursem oraz w drodze do miejsca jego odbywania i z powrotem) dla uczestników zajęć, w okresie realizacji umowy;
33. Kurs winien zakończyć się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez Wykonawcę.
34. Zamawiający przewiduje, iż liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (szkolnych 45 min.) i 20 godzin zajęć praktycznych (godzina zajęć - 60 minut) na każdego uczestnika kursu.
35. Do kursu przystąpią uczniowie, którzy uzyskają orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem. Jeżeli uczeń nie uzyska orzeczenia nie będzie mógł przystąpić do kursu. Koszt przeprowadzenia badania lekarskiego nie będzie obciążać Zamawiającego. Na tym etapie Zamawiający nie może przewidzieć, czy wszyscy uczniowie otrzymają takie orzeczenie.
36. Zamawiający wymaga, aby zajęcia praktyczne odbywały się z uwzględnieniem zajęć lekcyjnych uczestników kursów, Wykonawca przy ustalaniu terminu kursów weźmie pod uwagę możliwości czasowe uczestników kursów.
37. Imienna lista uczestników wytypowanych do odbycia szkolenia będzie załącznikiem do umowy.
38. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się przedstawić szczegółowy program kursu – obejmujący część teoretyczną oraz praktyczną – wraz z harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym, obejmującym realizację programu;
39. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
 prowadzenie list obecności uczestników kursu,
 bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
 zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;
40. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
 imienne wskazanie osób, które odbyły kurs z podziałem na poszczególne grupy (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
 wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów;
 rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
 ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD
41. Wykonawca usługi wyznaczy osobę, która odpowiedzialna będzie za bieżący kontakt z pracownikiem Zamawiającego a także organizację i terminową realizację szkolenia.
42. Wykonawca zobowiązuje się do Zapewnienia reżimu sanitarnego i środków bezpieczeństwa dla uczestników kursu zgodnie z wymogami prawa i wytycznymi inspekcji sanitarnej w związku z pandemią koronawirusa COVID-19 oraz sprawowania skutecznego kierownictwa i nadzoru w tym zakresie, za co ponosi wyłączną odpowiedzialność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 55800 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Kursy komputerowe:-1. Kurs komputerowy Excel, poziom podstawowy; 2. Kurs komputerowy Excel, poziom średniozaawansowany.

1. Uczestnikami kursu będą uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu będący jednocześnie uczestnikami projektu.
2. Liczba uczestników:
a) 20 osób (uczniów/ uczennic) z Zespołu Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu z podziałem na grupy: 1 kurs Excel podstawowy – 2 grupy 5-cio osobowe, 1 kurs Excel średniozaawansowany – 2 grupy 5-cio osobowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia grup. Kurs średniozaawansowany odbędzie się po kursie na poziomie podstawowym, z uwagi na możliwość udziału w tym kursie osób z poziomu podstawowego.
3. Ilość godzin: 10 h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) dla kursu na poziomie podstawowym oraz 16h dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) na poziomie średniozaawansowanym.
Wykonawca może przeprowadzić zajęcia w dowolnym dniu roboczym tygodnia, od pn-pt w godzinach od 15.00-21.00, w soboty i niedziele od 8.00-20.00 (zastrzegamy sobie możliwość dopasowania terminu zajęć do harmonogramu zajęć szkolnych) lub w wakacje. Preferowany termin rozpoczęcia kursu to pierwszy tydzień września 2021 r.
4. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia wszystkich uczestników na czas trwania każdego kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z udziałem w kursie oraz w drodze do miejsca świadczenia usługi i z powrotem, zgodnie z listą osób do ubezpieczenia przekazaną przez Zamawiającego.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia z dyrekcją szkoły harmonogramu przeprowadzenia kursu po podpisaniu umowy.
6. Miejsce szkolenia:
Kurs ma się odbywać w Zespole Szkół Nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu (Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy salę szkoleniową zgodnie z wymogami KOWEZiU) w godzinach niekolidujących z zajęciami lekcyjnymi.
Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację kursu w innym miejscu to będzie on zobowiązany na własny koszt zapewnić każdemu uczestnikowi kursu dojazd z siedziby szkoły do miejsca realizacji kursu i z powrotem. Czas dojazdu uczestników kursu nie może przekroczyć jednej godziny w jedną stronę. Transport musi być tak zorganizowany, by uczniowie nie musieli czekać więcej niż 15 minut na transport powrotny po zakończeniu zajęć.
6.1. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia kursów w sposób zdalny lub na platformie e-lerningowej.

7. Ramowy program kursu Excel - poziom podstawowy.
Moduł 1
OPIS PROGRAMU.
• funkcje programu
• instalacja i uruchomienie programu
• inne arkusze kalkulacyjne
ŚRODOWISKO ROBOCZE ARKUSZA.
• menu rozwijalne
• pasek narzędziowy standardowy i pasek formatowanie
• pole nazwy
• pasek formuły (edycji)
• wskaźniki kolumn i wskaźniki wierszy, wskaźnik wyboru całego arkusza
• pionowy pasek przewijania i poziomy pasek przewijania, suwak
• zakładki arkuszy, pola przewijania arkuszy
• linia stanu
• aktywna komórka
• korzystanie z pomocy
Moduł 2
TWORZENIE, OTWIERANIE I ZACHOWYWANIE DOKUMENTÓW.
• tworzenie nowego dokumentu
• otwieranie dokumentu
• zachowywanie dokumentu
• zachowywanie dokumentu z nową nazwą
• zamykanie dokumentu
EDYCJA W ARKUSZU KALKULACYJNYM.
• poruszanie się po arkuszu (strzałki kursorów, TAB, ENTER, PGUP, PGDN, END, CTRL+HOME…)
• drukowanie
HIERARCHIA ELEMENTÓW ARKUSZA.
• komórka
• zakres komórek
• arkusz
• zeszyt/skoroszyt
Moduł 3
ZAWARTOŚĆ KOMÓREK.
• dane tekstowe
• dane liczbowe
• formuły
• funkcje
FORMAT KOMÓREK.
• format liczbowy
• wyrównanie
• czcionka
• obramowanie
• desenie
• ochrona
Moduł 4
OPERACJE NA ZAKRESACH KOMÓREK.
• kopiowanie, przesuwanie i wypełnianie zakresu komórek
• kopiowanie specjalne, malarz formatów
• usuwanie i wstawianie zakresu komórek
ADRESOWANIE KOMÓREK.
• adresy, adresy względne i bezwzględne oraz adresy mieszane
• adresowanie zakresu komórek
• nazwy komórek i zakresów komórek
• odwołania do odległych arkuszy i zeszytów
Moduł 5
FORMUŁY – TWORZENIE I WYKORZYSTANIE.
• tworzenie formuł
• kopiowanie formuł
• przenoszenie formuł
• kreator funkcji
WYKRESY.
• tworzenie wykresów
• modyfikowanie wykresów
• słupkowe, kolumnowe, kołowe, liniowe…
Moduł 6
BAZY DANYCH.
• wpisywanie ( przez arkusz / przez formularz )
• szybkie sortowanie
• filtrowanie (autofiltr)
PREZENTACJA INNYCH MOŻLIWOŚCI PROGRAMU.
• szukaj wyniku
• formatowanie warunkowe
• kontrola poprawności danych
• inspekcja formuł
• grupy i konspekty
• sumy częściowe
• konsolidacja
• scenariusze
• zapisywanie jako HTML
• funkcje zagnieżdżone

Podczas szkolenia, w zależności od potrzeb uczestników, będą robione krótkie przerwy. Trener ustali z uczestnikami konkretne godziny przerw.

Ramowy program szkolenia dla kursu Excel – poziom średniozaawansowany

Szkolenie ma charakter warsztatowy. Trener pracuje na plikach, które udostępnione są wcześniej uczestnikom szkolenia.

Przypomnienie podstawowych wiadomości dotyczących adresowania (odwołania względne i bezwzględne), operatorów oraz tworzenia formuł, formatowania tekstu
Konfiguracja programu do potrzeb użytkownika
Opcje programu Excel
Wyświetlanie i ukrywanie poleceń
Dostosowywanie paska narzędzi Szybki dostęp
Arkusze i komórki
Nadawanie nazw zakresom i komórkom w arkuszu
Praca na wielu arkuszach jednocześnie
Ukrywanie i odkrywanie arkuszy
Zaawansowane opcje edycji
Sortowanie dużych zakresów danych
Filtrowanie dużych zakresów danych
formatowanie warunkowe
Kopiowanie i wklejanie specjalne
Wykorzystanie malarza formatów
Wykorzystanie stylów w Excelu
Formatowanie zakresów jako tabelę
Przekształcanie tabel na zakresy
Style komórek
Dane zewnętrzne
Import danych z plików tekstowych i innych źródeł
Narzędzia danych
Przekształcanie tekstu na kolumny
Usuwanie duplikatów
Formuły i funkcje
Przygotowanie zaawansowanych formuł obliczeniowych użytkownika
Funkcje matematyczne i statystyczne (Licz.Jeżeli, Licz.Warunki, Licz.Puste, Moduł.liczby, suma.jeżeli, zaokrąglanie, ile.liczb, ile.niepustych)
Funkcje logiczne (Jeżeli, Lub, Oraz)
Funkcje daty i czasu
Funkcje tekstowe
Podstawowe funkcje wyszukiwania i adresu (wyszukaj.pionowo)
Wykresy
Przygotowanie danych do wykresu
Określanie danych źródłowych
Zaawansowane formatowanie i ustawianie wykresów
Zarządzanie wykresami użytkownika
Narzędzia grupowania danych:
Grupowanie danych
Rozgrupowywanie danych
Okno dialogowe Konspekt
Zastosowanie sum częściowych
Tabele przestawne jako wygodne narzędzie do analizy danych :
Generowanie tabeli przestawnej
Analiza danych za pomocą tabel przestawnych
Tworzenie wykresów przestawnych
Wykorzystanie pola obliczeniowego oraz elementu obliczeniowego w celu zwiększenia możliwości tabel przestawnych
Skuteczne metody wizualizacji danych biznesowych
Podstawowe zasady skutecznej wizualizacji danych
Stosowanie wykresów niestandardowych
Wyświetlanie różnych typów danych na wykresie
Dostosowywanie wykresów do swoich potrzeb
Drukowanie i Publikowanie danych
Zapisywanie danych w różnych formatach
Przygotowanie danych na potrzeby wykorzystania w innych programach np. Word oraz PowerPoint
Przygotowanie danych pod kątem współpracy z programami BI

8. Maksymalny termin wykonania zamówienia: do 30 września 2021r.
9. Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe (książki lub materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu).

10. Materiały dydaktyczne do zajęć teoretycznych (książki lub materiały firmowe - skrypty zawierające pełną wiedzę z zakresu kursu) po zrealizowanym kursie stają się własnością uczniów;

11. Certyfikaty/egzaminy
Po zakończeniu kursu uczniowie otrzymają certyfikat ukończenia kursu.

12. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru nad frekwencją obecności uczestników kursu poprzez:
-prowadzenie list obecności uczestników kursu,
-bieżące informowanie Zamawiającego o nieobecności na kursie osób skierowanych, nie przystąpieniu do kursu przez te osoby lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania,
-zawiadomienie Zamawiającego o fakcie uchylenia się uczestnika kursu od przystąpienia do ewentualnych zaliczeń cząstkowych oraz egzaminu końcowego;

13. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (po zakończeniu kursu) raport z realizacji kursu zawierający:
-imienne wskazanie osób, które odbyły kurs (wymagane jest dołączenie do raportu list obecności),
-wykaz wydanych uczestnikom dokumentów wraz z poświadczeniem ich odbioru oraz kserokopie wydanych uczestnikom kursu dokumentów (certyfikatów);
-rozliczenie godzin zrealizowanych na kursie uwzględniające tematykę zrealizowanych zajęć,
-ankiety oceny szkolenia łącznie z ich opracowaniem,
oraz dokumentację fotograficzną w formie płyty CD/DVD.

14. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego i systematycznego prowadzenia wszelkiej
dokumentacji kursu; podczas trwania kursu dokumentacja będzie udostępniana osobom kontrolującym kurs, a po zakończeniu kursu niezwłocznie przekazana do biura projektu.

15.Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, miejsce prowadzenia szkolenia i listy obecności muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

16. Zamawiający powierzy Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu i dane te mogą być przetwarzane przez Wykonawcę jedynie w celu realizacji kursu (oraz innych zadań związanych bezpośrednio z prawidłową realizacją kursu/ kursów, zgodną ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia), a także ewaluacji, monitoringu i sprawozdawczości w ramach projektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców "OŚKA" Małgorzata Ośka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781556824

7.3.3) Ulica: Wodna 13

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nauka Jazdy "KADET" Krzysztof Rutkowski, ul. Chabrowa 44, 87-400 Golub-Dobrzyń - kat. B - przeszkolenie 8 osób
OSK "ELKA" Krzysztof Osmański, ul. Działkowa 2, 87-410 Kowalewo Pomorskie - kurs prawa jazdy kat. B - 9 osób
OSK "Paradziński" Zdzisław Paradziński, ul. Mostowa 1a, 87-400 Golub-Dobrzyń - kurs prawa jazdy kat. B - 9 osób


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50220 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50220 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców "OŚKA" Małgorzata Ośka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781556824

7.3.3) Ulica: Wodna 13

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUKATOR Kursy i szkolenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762038850

7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 71

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-09
2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.