eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-07-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119261 z dnia 2021-07-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Stęszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630936805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 11

1.5.2.) Miejscowość: Stęszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8197 134

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zeas@steszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeassteszew.szkolna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa administracyjno-finansowo-księgowa placówek oświatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa3e447-ce67-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002796/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.612.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368720 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Stęszew w roku szkolnym 2021/2022. Przez usługę transportu strony rozumieją dowożenie i odwożenie dzieci do szkół i przedszkoli oraz ze szkół i przedszkoli zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Zamawiającego, który zostanie przekazany Wykonawcy niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji.
Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu:

3.1. Dzieci będą dowożone i odwożone z następujących placówek:
- Szkoła Podstawowa w Stęszewie: budynek ul. Poznańska 25, budynek ul. Szkolna 1,
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Strykowie: budynek ul. Bukowska 2, budynek ul. Szkolna 10
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Modrzu: budynek ul. Kościuszki 14, budynek ul. Kościuszki 36
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Jeziorkach: ul. Pocztowa 12
- Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie: ul. Wojska Polskiego 18
- Przedszkole w Stęszewie ul. Korczaka 2

3.2. Zamawiający określa w załączniku nr 1 do SWZ przewidywane trasy dowozów i odwozów z uwzględnieniem ilości przystanków i szacunkowej liczby kilometrów, z zastrzeżeniem, że mogą one ulec zmianie w związku z organizacją roku szkolnego.

3.3. Planowana przez Zamawiającego liczba dzieci do przewozu w roku szkolnym 2021/2022 wynosi: 366 dzieci.
3.4. Szacowana łączna ilość kilometrów wynosi 80000 km przez okres wykonywania usługi, przy założeniu funkcjonowania placówek zgodnie z kalendarzem szkolnym w trybie nauki stacjonarnej przez 187 dni.

3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności:
1) prawo zmiany liczby dzieci,
2) prawo zmiany kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji zajęć w szkołach, rekolekcji, egzaminów szkolnych,
3) prawo zmiany ilości kilometrów, w związku z organizacją pracy poszczególnych placówek, w tym niewykorzystania całego zakresu usługi podanego w niniejszej specyfikacji.
Wyżej wymienione zmiany nie będą prowadziły do konieczności użycia dodatkowego środka transportu.

3.6. Dowozy i odwozy będą odbywały się zgodnie z harmonogramem dowozów opracowanym przez Zamawiającego, który zostanie sporządzony niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji oraz przekazany Wykonawcy.

3.7. Zamawiający zastrzega możliwość organizowania dowozów uzupełniających, w szczególności w okresie ferii, rekolekcji, dni wolnych od zajęć itp. Wykonawca jest zobowiązany wykonać te dowozy w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.

3.8. Zamawiający zakłada do realizacji przedmiotu zamówienia dowożenie dzieci dwoma autobusami wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, w tym jeden autobus o ilości miejsc siedzących minimum 44 i jeden autobus o ilości miejsc siedzących minimum 59. Jeden z autobusów winien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych (wyposażony w podjazd lub windę). Rok produkcji pojazdów (autobusów) świadczących usługi nie może być niższy niż 2004 r.

3.9. W przypadku awarii autobusu lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tej osoby lub podstawić autobus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Pojazd zastępczy należy podstawić w zaoferowanym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od momentu powzięcia informacji o awarii pojazdu. Wymagane jest jednak niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o powyższej okoliczności.

3.10. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów rejestracyjnych autobusów wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby pełniące funkcje kierowcy podczas realizacji usługi.
. Klauzula społeczna:

3.11.1 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r.. poz. 1040 z późn. zm.)

3.11.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowcy autobusów.

3.11.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji
zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.

3.11.4. Wykonawca:
1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy
zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2019 r., poz. 1040 ze zm.)
2) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone
za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami
świadczącymi usługi. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od
pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie
danych osobowych.
3) nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami
świadczącymi usługi w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2 będzie
traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi
na podstawie umowy o pracę.
4) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu
kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.

3.11.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAN-BUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291832876

7.3.3) Ulica: T.Birda 56/4

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.